لیفت بدون جراحی صورت با سیگما لیفت | دکتر همافاتحی در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / هایفوتراپی / سیگما لیفت جدیدترین روش هایفوتراپی

سیگما لیفت جدیدترین روش هایفوتراپی

سیگما لیفت، یک جایگزین غیرتهاجمی برای لیفت پوست صورت است که بدون سوزن و بدون جراحی، هارمونی صورت را تغییر می‌دهد و بازیابی می‌کند. یک انتخاب عالی برای افرادی است که آستانه درد بسیار پایینی دارند یا یک گزینه درمانی آرامش‌بخش‌تر را ترجیح می‌دهند. این روش نه تنها برای کسانی که از قبل دارای چین و چروک یا افتادگی پوست هستند، خوب است، بلکه برای افراد جوان‌تر نیز که مایل به شکل چهره‌ای واضح‌تر، تیزتر یا کوچک‌تر هستند، به همان اندازه مناسب است.

هایفو سیگما لیفت از خطوط کانونی و میکرو اولتراسوند برای جوانسازی غیرتهاجمی صورت استفاده می‌کند. در این روش ۱۰۰۰ اشعه متقاطع انرژی اولتراسوند لایه‌های عمیق پوست را با دقت بسیار زیاد مورد هدف قرار می‌دهد. هر پرتوی انرژی تأثیری حرارتی و مکانیکی ایجاد می‌کند و موجب در هم شکستن سلول‌های چربی و نهایتاً تخلیه آن‌ها از بدن می‌شود. این درمان برای بیمارانی که به دنبال چهره بسیار جذاب V شکل هستند، با سفت شدن پوست و بهبود خطوط گردن و فک، کاهش خطوط ریز و چین و چروک دور چشم، پیشانی و دهان و همچنین ایده آل است.

اگر مایل به استفاده از انواع روشهای جوانسازی پوست مانند هایفوتراپی، آر اف فرکشنال و ... توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان هستید؛ لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره تلفن 32245018 - 031تماس حاصل فرمایید.

نواحی تحت درمان با هایفو سیگما لیفت

هایفو سیگما لیفت

مزایای هایفو سیگما لیفت

روش انجام هایفو سیگما لیفت

بر خلاف درمان‌های سنتی اولتراسوند یا سایر روش‌های لیفت صورت، لیفت سیگما بدون درد است؛ زیرا انرژی اولتراسوند در حالت تکه تکه منتشر می‌شود. نیازی به مسکن یا استفاده از کرم بیحس کننده نیست که زمان آماده سازی را به طرز باور نکردنی کاهش می‌دهد. درمان سیگما لیفت بسیار راحت است و اغلب به عنوان یک احساس گرمای ملایم توصیف می‌شود. یک ژل رسانای ویژه روی صورت اعمال می‌شود تا به پروب‌ها اجازه دهد تا برای نفوذ بیشتر پرتوهای اولتراسوند بهتر انجام شوند.

پوست هر فرد منحصر به فرد است؛ اما مطالعات بالینی نشان می‌دهد که بیماران پس از 3 جلسه متوالی در فواصل ماهانه بیشترین سود را خواهند برد. توصیه می‌شود این دوره درمانی اولیه را با جلسات نگهداری منظم در فواصل 3 ماهه دنبال کنید تا اثرات مثبت سیگما لیفت طولانی شود و حفظ شود.

مراقبت‌های پس از هایفو سیگما لیفت

ماندگاری هایفو سیگما لیفت

درمان هایفو سیگما لیفت باید یک دوره ۳ الی ۶ هفته‌ای و هر هفته یک بار انجام شود. تأثیرات و نتایج این درمان فوراً قابل مشاهده بوده و تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد.

عوارض جانبی هایفو سیگما لیفت

به طور کلی تاکنون هیچ عارضه‌ای از هایفوسیگما لیفت، گزارش نشده است و سیگما لیفت به هر نوع پوستی سازگاری دارد. بیمار هیچگونه دردی را حس نخواهد کرد. شاید یک گرمای بسیار خفیف و گذرا حس کند؛ اما این‌گونه نیست که در طول مدت درمان مانند سایر روش‌ها از زخم یا قرمزی شدید پوست رنج ببرد.

شما می‌توانید برای پرکردن شقیقه و لیفت ابرو با تزریق فیلر به مطب دکتر هما فاتحی در اصفهان مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مطب دکتر فاتحی به شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جلوگیری از سیاهی و پف زیر چشم پس از تزریق فیلرجلوگیری از سیاهی و پف زیر چشم پس از تزریق فیلر

مانند بسیاری از انواع دیگر پرکننده های صورت، ممکن است تزریق فیلر زیر چشم با پف و تیرگی همراه باشد که به مرور زمان برطرف می شود. ... ادامه مطلب

طریقه انجام هایفوتراپی چگونه است؟طریقه انجام هایفوتراپی چگونه است؟

در هایفوتراپی از امواج فراصوت (اولتراساوند) استفاده می‌شود. یعنی همان امواجی که در دستگاه‌های سونوگرافی مورد استفاده قرار می‌گیرد. منتها در هایفو این امواج به صورت متمرکز به لایه‌ی خاصی از پوست انرژی وارد کرده و باعث تحریک تولید رشته‌های کلاژن می‌شوند. ... ادامه مطلب

آیا لیفت صورت با تزریق فیلر امکان پذیر است؟آیا لیفت صورت با تزریق فیلر امکان پذیر است؟

تزریق فیلر از جدیدترین تکنیک های جوانسازی صورت است که میتواند باعث لیفت نواحی مختلف پوست شود.این تکنیک به متخصصان زیبایی این امکان را می دهد تا با استفاده از فیلرها در یک سری از نقاط تزریق استراتژیک روی صورت، لیفت ایجاد کنند ... ادامه مطلب

پی آر پی چیست و چه تاثیری در ریزش مو دارد؟پی آر پی چیست و چه تاثیری در ریزش مو دارد؟

PRP شامل مجموعه‌ای از فاکتورهای رشد و پروتئین‌ها است که ترمیم بافت را تسریع می‌کند. اولین بار سال‌ها پیش، از prp برای درمان زخم‌های مزمن و مقاوم به درمان استفاده شد و پاسخ‌های بسیار خوبی از این درمان به دست آمد ... ادامه مطلب