رفع چروک دور چشم | درمان خطوط پنجه کلاغی کنار چشم

درمان چین و چروک دور چشم

زیبایی وسلامت دور چشم که از حساس ترین بخش های پوست بدن است نیازمند مراقبت و نکاتی است زیرا پوست دور چشم بسیار نازک است. برای داشتن پوست دورچشم سالم و جلوگیری از پیری زودرس باید عاداتی را که بعضی افراد دارند مانند خندیدنی که عضلات چشم را درگیر میکند، حذف کنیم . چین و چروک دورچشم در سنین پایین ، بیشتر به علت به کارگیری زیاد عضلات دورچشم در طول روز و یا خوابیدنهای نادرست شبانه است که این عامل میتواند ژنتیکی باشد.

اما چین هایی که با افزایش سن ظاهر میشوند،به خاطر کاهش کلاژن در پوست است .زمانی که پا به سن میگذاریم چربی پوست خود به خود کمتر میشود،حالت ارتجاعی پوست به تدریج از دست میرود و خطوطی که در طول زمان عمیق شده اند خود را بیشتر نشان میدهد.البته ناگفته نماند با انجام دادن کارهایی از قبیل : دوری از استرس، ورزش، شستشوی پوست با اب ولرم ، استفاده از میوه و سبزیجات فراوان در رژیم غذایی ،استفاده از عینک افتابی و استفاده از ماسک خیار میتوان این مشکل را چندین سال به عقب انداخت .

جوانسازی دور چشم

درمان

1- دوری از افتاب یا زدن ضدافتاب مخصوص دورچشم
2- کرم های ضدچروک دورچشم : مصرف این کرم ها معمولا بعد از 30 سالگی توصیه می شود. باید اندازه یک مروارید کوچک کرم را برداشت و با حرکت ضربه ای آرام کرم را اطراف چشم پخش کرد. لازم به ذکر است این کرم ها بیشتر خاصیت پیشگیری داشته و در صورت ایجاد چروک معمولا نیاز به استفاده از روشهای کمکی وجود دارد.

3- تزریق بوتاکس برای چروک های کنار چشم : بوتاکس با رفع موقت انقباض عضلانی خطوط پنجه کلاغی کنار خارجی چشم را برطرف مپکند.
4- پی ار پی :در این روش با استفاده از خون خود فرد و بدون هیچگونه ماده خارجی با تزریق پلاکت ها به کلاژن سازی در پوست اطراف چشم و افزایش استحکام پوست کمک شده و پروک ها و تیرگی اطراف چشم کاهش می یابد.

5- لیزرفرکشنال : با استفاده از لیزر فرکشنال پوست به کلاژن سازی تحریک شده و چروک های اطراف چشم بهتر میشود.
6- آراف فرکشنال سوزنی : در این روش نیز همانند لیزر فرکشنال درپوست اطراف چشم کلاژن سازی شده و چروکها بهتر میشوند.
7- مزوتراپی : با استفاده از داروهای ابرسان و تقویتی ،پوست اطراف چشم بهتر، روشنتر و جوانتر میشود.
معمولا بنابر شرایط بیمار از یک یا چند مورد از روشهای فوق بصورت ترکیبی استفاده میشود.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر همافاتحی در اصفهان، با ارائه کلیه خدمات جوانسازی، تزریق ژل، بوتاکس و چربی، کاشت مو و ... پذیرای شما مراجعین محترم می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :آزاده مصفا [ 1402-06-31 ]
سلام خانم دکتر برای رفع چین و چروک برای من بوتاکس تزریق کردید و من خیلی راضیم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا کاشت مو به روش FIT عوارضی هم دارد؟آیا کاشت مو به روش FIT عوارضی هم دارد؟

ریزش مو یا طاسی در اصطلاح پزشکی به‌عنوان آلوپسی شناخته می‌شود. کاشت مو یک راه نجات برای رهایی از این دردسر است. آلوپسی یک بیماری است که ممکن است در زنان و مردان اتفاق بیفتد و دیده ‌شود که با یک الگوی بخصوص یا در طی مراحلی بر بیماران تأثیر می‌گذارد. ... ادامه مطلب

میکرونیدلینگ مو درمانی موثر در قطع ریزش موی سرمیکرونیدلینگ مو درمانی موثر در قطع ریزش موی سر

میکرونیدلینگ مو یک روش درمانی برای رفع ریزش مو و تقویت ریشه مو است که به واسطه انجام این روش می توان تغییرات بسیار چشمگیری را شاهد بود. ... ادامه مطلب

آکنه یا جوش چگونه درمان میشود؟آکنه یا جوش چگونه درمان میشود؟

جوش یا آکنه همان برجستگی‌های ناخوشایندی است که به رنگ سفید، سیاه یا قرمز در سطح پوست ایجاد می‌شوند و زیبایی و لطافت پوست را تهدید می‌نمایند.در ادامه به معرفی روش‌های غیر دارویی درمان آکنه می‌پردازیم. ... ادامه مطلب

لیفت با نخ روش غیرجراحی جوانسازی پوستلیفت با نخ روش غیرجراحی جوانسازی پوست

لیفت صورت با نخ سیلوئت، نوعی درمان ضد پیری است که تلفیقی از لیفت صورت و بازسازی تدریجی کلاژن، ارائه می‌دهد و در روند تأثیر بالا رفتن سن روی صورت تغییر ایجاد می‌کند. این شیوه‌ی درمانی که به لیفت تک بخیه و لیفت وقت ناهار هم معروف است، از نخ‌های بخیه‌ جذبی ساخته شده از پلی لاکتیک اسید تشکیل شده است ... ادامه مطلب