ساکشن غبغب | رفع غبغب در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / بیماری های پوست / با ساکشن به راحتی غبغب خود را از بین ببرید

با ساکشن به راحتی غبغب خود را از بین ببرید

لیپوساکشن غبغب یا لیپوساکشن گردن از جمله عمل‌های زیبایی است که با استفاده از دستگاه‌های نوین و پیشرفته امروزی بسیار امن و کاربردی توسط متخصص زیبایی و یا جراح پلاستیک صورت می‌گیرد.
وقتی صحبت از پیری و بالا رفتن سن می‌شود، صورت و گردن جزو اولین اندام‌هایی هستند که نشان دهنده سن افراد است. وجود خط فک با پوست آن که سفت یا شل باشد یکی از جنبه های زیبایی صورت است که به راحتی می تواند باعث شود فردی جوان‌تر یا پیرتر بنظر برسد. وجود خطوط ضعیف و افتاده در گردن می تواند به میزان قابل توجهی بر روی ظاهر صورت افراد تأثیر بگذارد.
با بالا رفتن سن وتجمع چربی در زیر چانه اثرات پیری نمود بیشتری پیدا می‌کند و این پوست اضافی حاوی چربی و شل و افتاده بر روی زیبایی ظاهر فک و صورت تأثیر بسزایی می‌گذارد.
لیپوساکشن غبغب راهی عالی برای جوانتر و باریک‌تر کردن گردن است. در میانسالی، پوست لطافت و سفتی خود را از دست می‌دهد، پوست گردن هم مانند پوست صورت شروع به لکه دار شدن می‌کند و شلی و سستی عضلات خود را نشان می دهد. لیفت و لیپوساکشن گردن باعث اصلاح نواقص گردن شده و با از بین بردن چربی های اضافه این قسمت، ظاهر زیبا و جوان را به فرد هدیه می‌دهد.

ساکشن غبغب چگونه انجام میشود؟

انجام لیپوساکشن غبغب یا گردن عملی است که در بازه زمانی کم می‌تواند باعث بوجود آمدن نتایج رضایت بخشی برای بیماران شود. همانطور که می‌دانید چربی‌های موجود در زیر چانه یا همان غبغب را با گرفتن رژیم و یا فعالیت ورزشی و کاهش وزن نمی توان از بین برد و یا تغییری در آن صورت داد.
با انجام لیفت و لیپوساکشن گردن پوست این ناحیه محکم و کشیده می‌شود. اما برای این کار روشهای مختلفی وجود دارد که پزشک تشخیص می‌دهد، کدام روش برای شما مناسب‌تر است. پزشک متخصص بسته به تشخیص خود این عمل را تحت بی‌حسی موضعی، با استفاده از آرام بخش که از طریق تزریق دارو داخل ورید صورت می‌گیرد و یا با بیهوشی کامل انجام می‌دهند.
برای انجام لیپوساکشن، پزشک بدین صورت عمل می‌‌کند که چربی های اضافه موجود در زیر چانه و در امتداد گردن را با استفاده از کانولایی بسیار نازک که دارای ضخامتی کمتر از 2 میلیمتر بوده و متصل به خلاء است از زیر پوست خارج می‌نماید. این روش مناسب افرادی است که پوستشان خاصیت ارتجاعی خود را حفظ نموده و به اصطلاح پوست جوانتری دارند و فقط مشکلشان چربی های اضافی زیر پوست است و سستی، شلی و چین و چروک پوست دغدغه ی اصلی آنها نیست. داشتن پوست الاستیکی و مقاوم را پزشک در حین معاینه تشخیص می‌دهد و بر اساس آن انجام لیپوساکشن را پیشنهاد می‌‌دهد.

ساکشن غبغب

مزایای ساکشن غبغب نسبت به روش های جراحی دیگر چیست؟

اقدامات بعد از لیپوساکشن غبغب:

ساکشن می تواند بر اساس آناتومی صورت هر فرد، مشکلات غبغب را برطرف نماید:

  1. بهبود ظاهر گردن و خط فک
  2. بهبود پری و ضخامت و وزن زیاد در ناحیه گردن
  3. بازیابی جوانی
  4. رفع شلی و افتادگی پوست و نیز سفت تر شدن پوست گردن

ساکشن غبغب با استفاده از لیزر لیپوساکشن

ساکشن غبغب با لیپولیز

برداشتن غبغب با استفاده از مزوتراپی

مزوتراپی برای رفع چربی های زیاد و مقاوم انجام می شود. در این روش از طریق تزریقات ، چربی های مقاوم درهم شکسته می شوند. با استفاده از بی حسی موضعی می توان درد را کاهش داد.

اگر ساکن اصفهان هستید؛ برای پاک کردن تاتو، رفع آسیب‌های رنگ‌دانه‌ای پوست، جوانسازی پوست و بسیاری دیگر از اقدامات مربوط به پوست و زیبایی با لیزر کیوسوئیچ، می‌توانید به کلینیک پوست دکتر هما فاتحی مراجعه نمایید. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
هیالورونیک اسید چیست؟هیالورونیک اسید چیست؟

فیلرهای هیالورونیک اسید ترکیبات ژل مانندی هستند که از ماده ای که بطور طبیعی در پوست وجود داشته و نقش آبرسانی و حجم‌دهندگی را در پوست ایجاد می‌کند، ساخته شده‌اند. امروزه از این فیلرها برای جوانسازی و رفع مشکلات زیبایی خود استفاده می‌شود. ... ادامه مطلب

پی آر پی PRP یا پلاسما درمانی روشی موثر در جوانسازی پوستپی آر پی PRP یا پلاسما درمانی روشی موثر در جوانسازی پوست

استفاده از پی آر پی PRP برای زیبایی و جوانسازی پوست، کاربرد جدید آن است.پلاکتها حاوی پروتئینها و فاکتورهای رشد مهمی هستند که عامل اصلی در فرایند ترمیم ... ادامه مطلب

لیفت میانه صورت با تزریق ژللیفت میانه صورت با تزریق ژل

در روش لیفت میدفیس با تزریق ژل که حاوی کلاژن، اسید هیالورونیک، یا هیدروکسی‌ آپاتیت کلسیم هستند، از طریق تزریق، پوست صورت را جوانسازی می‌ کنند، چروک را کاهش می‌ دهند یا از بین می‌ برند، فرورفتگی‌ های جای زخم را پر می‌ کنند و حجم از دسته رفته بافت نرم پوست را جبران می‌ کنند. ... ادامه مطلب

مناطق ممنوعه تزریق بوتاکسمناطق ممنوعه تزریق بوتاکس

درمان زیبایی تزریق بوتاکس مانند هر روشی دیگری در کنار فواید زیادی که دارد ممکن است در شرایطی مشکلاتی هم ایجاد کند. مشکلات انجام تزریق بوتاکس در برخی مناطق ممکن است به خطرات جدی و غیر قابل درمان منجر شود به این مناطق، مناطق ممنوعه تزریق بوتاکس می گویند. ... ادامه مطلب