هایفوتراپی چیست؟ | جوانسازی پوست در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / هایفوتراپی / کاربرد هایفوتراپی در جوانسازی پوست

کاربرد هایفوتراپی در جوانسازی پوست

هایفو به واقع نوین ترین سیستم جوان سازی با روشی مدرن برای افزایش محسوس اثرات درمان های جوانسازی پوست (مانند تحریک تولید کلاژن، بازسازی لایه های پوست) است که بدون نیاز به تزریق، برش و یا لیزر و همچنین بدون هیچ نیازی به دوره نقاهت اعمال اثر می کند.هایفوتراپی ( درمان با هایفو ) یا اولتراسوند متمرکز، یک روش درمانی غیر تهاجمی می گردد که برای لیفت پوست به ویژه در نواحی صورت، غبغب، گردن، پیشانی و سینه استفاده می‌شود.در روش هایفوتراپی با استفاده از امواج متمرکز اولتراسوند (ماوراء صوت)، به مرور پوستی که شل شده، سفت و کشیده شده و مجدداً قوام خود را باز می یابد.

اگر مایل به استفاده از انواع روشهای جوانسازی پوست مانند هایفوتراپی، آر اف فرکشنال و ... توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان هستید؛ لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره تلفن 32245018 - 031تماس حاصل فرمایید.

چگونگی انجام هایفوتراپی

در این حالت نیازی به آماده کردن بیمار نیست. ژل مخصوص امواج مافوق صوت بر روی پوست تمیز شده قرار می‌گیرد. در ادامه از دسته مخصوص برای تاباندن انرژی مافوق صوت به زیر پوست بیمار استفاده می‌شود. بعضی بیماران ممکن است در این زمان، انرژی دستگاه را احساس نمایند. به همین خاطر پزشک در این شرایط شما را تحت نظر می‌گیرد تا به این ترتیب این روش درمانی را تا حد ممکن برای شما راحت نماید. هر جلسه درمانی هایفوتراپی به ۶۰ تا ۹۰ دقیقه زمان نیاز دارد، اما ممکن است این درمان در طول ۳۰ دقیقه کامل شود.
بعضی بیماران در هنگام درمان کمی خارش یا گرما را در زیر پوست خود احساس خواهند کرد. به هر حال در این زمان نیازی به سرد کردن محل نیست؛ اما می‌توان از داروی بی‌حسی به منظور اطمینان از راحتی بیشتر بیمار استفاده کرد. به هر حال این روش درمانی درد غیر قابل تحمل برای بیمار ایجاد نمی‌کند.

هایفوتراپی

مزایای هایفوتراپی

مطالعات نشان می‌دهد که هایفو می‌تواند پوست و انعطاف گونه‌ها و قسمت پایین شکم را تا حد زیادی افزایش دهد و آن را تا 12 هفته نگه دارد و طبق مطالعات انجام شده بر روی افراد نشان داده شده است که هایفوتراپی می‌تواند ظاهر صورت و گردن را در 90 روز بهبود ببخشد.

ناحیه‌های قابل درمان به روش هایفوتراپی

مناطق ممنوعه جهت هایفوتراپی

افراد مناسب جهت هایفوتراپی

هایفوتراپی با دستگاه هایفو، جهت لیفت و جوانسازی پوست، برای خانم ها و آقایان با هر نوع مدل پوستی از سن 30 الی 65 سالگی بسیار مناسب و مؤثر می‌باشد، به خصوص برای افرادی که در دهه سوم زندگی خود هستند.

با استفاده از این روش می‌تواند روند پیری پوست خود را کنترل کنند و هم‌چنین افرادی که دچار پیری پوست شده‌اند، با استفاده از این روش شاهد از بین رفتن چین‌ و چروک‌ها باشند.

افراد نامناسب جهت انجام هایفوتراپی

کسانی در سنین بالای پیری هستند و دچار افتادگی‌های صورت و شل شدگی پوست زیادی هستند با هایفوتراپی نمی‌توان ترمیم پوست را انجام داد و نیاز به لیفت صورت با عمل‌های جراحی هستند.همچنین اگر جزو موارد زیر هستید در بعضی قسمت‌ها یا تا مدت خاصی نمی‌توانید هایفوتراپی انجام دهید.

عوارض استفاده از روش هایفوتراپی

عملاً این روش هیچ‌گونه معایبی ندارد و سبب آسیب رسیدن به پوست شما نمی‌شود. هم‌چنین به دلیل آن‌که این روش بدون عمل جراحی می‌باشد، بنابراین ضررهای داروهای بیهوشی را نیز بر روی بدن فرد نخواهد داشت

تنها عوارضی که می‌تواند با انجام هایفو اتفاق بیافتد، این می‌باشد که بیمار ممکن است پس از درمان افتادگی پوست صورت با مقداری قرمزی و یا ورم پوست مواجه شود و ممکن است مقداری حس سوزش داشته باشد و باید بیان شود که این علائم طی مدت چند ساعت از بین می‌روند.

درحالی‌که هایفوتراپی خطرات و هزینه بسیار کمتری از جراحی لیفت صورت دارد اما نتیجه آن برای بهتر شدن نیاز به تکرار دوباره دارد. لیفت صورت ممکن است عوارضی را داشته باشد که شامل موارد زیر است:

دکتر هما فاتحی، پزشک پوست، مو و زیبایی در اصفهان می‌باشند که با سالها تجربه در زمینه های مختلفی مانند کاشت مو، تزریق ژل، چربی و بوتاکس، لیزر موهای زائد، جوانسازی پوست و ... توانسته اند خدمات ارزنده ای به مراجعین خود ارائه نمایند. لطفا جهت هماهنگی با مطب ایشان از طریق تماس با شماره تلفن 32245018 - 031 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق آنزیم برای از بین بردن ژلتزریق آنزیم برای از بین بردن ژل

در برخی از موارد افراد به دلایل مختلفی مانند به کار بردن فیلر و پر کننده های، تزریق بیش از حد یا غیر اصولی از نتیجه کار راضی نبوده و برای تخلیه ژل اقدام می کنند. تزریق آنزیم هیالورونیداز یکی از روش های از بین بردن ژل هیالورونیک اسید است که در آن ژل چند روز پس از تزریق تجزیه می شود. ... ادامه مطلب

چگونگی تخلیه ژل لب هیالورونیک اسید با آنزیمچگونگی تخلیه ژل لب هیالورونیک اسید با آنزیم

تخلیه ژل لب، به نوع ژل تزریق شده نیز بستگی دارد. ژل‌ های حاوی هیالورونیک اسید، ساده‌ ترین ژل‌ ها برای تخلیه هستند. برای حل شدن و تخلیه ژل‌ های هیالورونیک اسید، نیاز به ماده‌ ای به نام هیالورونیداز است. هیالورونیداز یک آنزیم طبیعی است که در بدن انسان نیز وجود دارد. ... ادامه مطلب

پسوریازیس سر و نکاتی که باید بدانیدپسوریازیس سر و نکاتی که باید بدانید

پسوریازیس پوست سر یک اختلال پوستی رایج است که در آن پچ های فلس مانند برآمده ایجاد می شود. این نوع از پسوریازیس ممکن است به صورت یک پچ به تنهایی و یا چندین پچ ایجاد شود و در مواردی حتی تمام پوست سر را درگیر کند.در ادامه به بهترین درمان بیماری پسوریازیس پوست سر می پردازیم. ... ادامه مطلب

فرم دهی طبیعی به لبها با تزریق ژل هیالورونیک اسیدفرم دهی طبیعی به لبها با تزریق ژل هیالورونیک اسید

تزریق ژل به لب یک فرآیند تزریقی به پوست است که اغلب توسط پزشکان زیبایی انجام میشود. انواع مختلفی از پرکننده‌ها یا فیلرها موجود هستند که برای تزریق به لب از آنها استفاده می‌شود. یکی از پرمصرف‌ترین نمونه‌های این محصولات موادی هستند که به اسید هیالورونیک معروف می‌باشند ... ادامه مطلب