هایفو برای لیفت صورت و جوانسازی پوست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / هایفوتراپی / هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت

هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت

افزایش سن، باعث شل شدن و افتادگی پوست و ضعیف شدن عضلات می‌شود، در نتیجه شل شدن صورت یکی از پی‌آمدهای ناگزیر افزایش سن است که به دنبال آن زیر چشم‌ها گود می‌رود، گونه‌ها برجستگی و شادابی خود را از دست می‌دهد، خط لبخند در اطراف بینی و دهان و خط اندوه دور لب جلب توجه می‌کند و غبغب بزرگ و افتاده سن را سال‌ها بیشتر نشان می‌دهد. هایفو یا «امواج متمرکز ماورای صوت با شدت بالا» یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های پزشکی است که جایگزین مؤثر و بدون عوارض جانبی برای جراحی لیفتینگ صورت است. به کمک این روش، پیشرفت علائم کهولت در پوست متوقف می‌شود و قابلیت انعطاف‌پذیری پوست صورت، گردن و آرواره‌ها افزایش می‌یابد. همانند جراحی زیبایی، هایفوتراپی، لایه‌های عمیق پوست را هدف قرار می‌دهد. در استفاده از این دستگاه نیازی به جلسات متعدد نیست و با انجام یک جلسه حداکثر دو ساعته نتیجه مطلوب به دست می‌آید.

امواج صوتی هایفو تراپی در عمق لایه‌ درم پوست نفوذ می‌کند، بافت آسیب‌دیده را گرم می‌کند و باعث لیفت و کشیده شدن پوست می‌شود. با این تکنولوژی، لیفتینگ به صورت طبیعی با تحریک لایه‌های ساختاری پوست انجام می‌پذیرد و باعث ایجاد کلاژن جدید و گردش خون بهتر در پوست می‌شود که در طی زمان باعث سفت شدن پوست و کشیدگی آن می‌شود. این روش در مقایسه با تکنولوژی‌های مشابه در جوانسازی بدون جراحی، بیشترین میزان نفوذ و تأثیرگذاری در پوست را دارد.

اگر مایل به استفاده از انواع روشهای جوانسازی پوست مانند هایفوتراپی، آر اف فرکشنال و ... توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان هستید؛ لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره تلفن 32245018 - 031تماس حاصل فرمایید.

مزایای هایفوتراپی

روش درمانی هایفو یکی از پیشرفته‌ترین روش‌های بدون جراحی و غیرتهاجمی لیفت صورت است و مزایای زیادی دارد. برخی از آنها عبارت‌اند از:

هایفوتراپی

نحوه انجام هایفوتراپی

متخصص یا تکنسین قبل از هر چیزی قسمت مورد نظر را کاملاً پاکسازی می‌کند و سپس دستگاه هایفو روی پوست شما قرار داده می‌شود. نمایشگر فراصوت روی صفحه اطلاعات را نشان می‌دهد و باعث می‌شود که تنظیمات درستی را برای دستگاه اعمال کند و انرژی فراصوت به قسمت مورد نظر انتقال داده می‌شود که ممکن است بین 30 تا 90 دقیقه طول بکشد. سپس دستگاه را از روی صورت برداشته می‌شود.

مراقبت های قبل از هایفوتراپی

مراقبت های پس از هایفوتراپی

موارد منع انجام هایفوتراپی

  1. استفاده از آن برای فرم دهی اندام قابل قبول نیست.
  2. هایفو برای افرادی که پوستی بسیار افتاده و پف کرده دارند، تأثیر زیادی نمی گذارد.
  3. وجود هرگونه فلز در ناحیه درمان ممنوعیت استفاده از امواج اولتراسوند را دارد.
  4. خانم های باردار و یا شیرده
  5. داشتن فیلر (ژل) تزریقی در ناحیه صورت. اگر 6 ماه از تزریق ژل و یک ماه از تزریق بوتاکس گذشته باشد مشکلی ایجاد نمی کند.
  6. داشتن پروتز در ناحیه
  7. برای افرادی که دندان پر کرده یا ایمپلنت در دهان خود دارند هایفو باید با شرایط خاصی انجام شود.
  8. افرادی که دچار عفونت، جوش فعال و زخم در پوست صورت هستند نمی توانند از این روش استفاده کنند.
  9. خال های مشکوک و رنگی
  10. روی جای بخیه و جراحی
  11. افراد مبتلا به نواقص عصبی-عضلانی
  12. برای بعضی از نواحی صورت به دلیل وجود اعصاب و شریان های اصلی نمی توان از روش هایفوتراپی استفاده کرد.

میزان تأثیرگذاری هایفوتراپی بر صورت

با توجه به تحقیقات انجام شده و کسب اطلاعات از پزشکان عزیز در حوزه زیبایی، معمولاً افراد پس از 3 ماه به‌طور کامل تأثیر شگفت‌انگیز هایفو روی پوستشان را مشاهده می‌کنند. ماندگاری هایفو با توجه به نحوه مراقبت از پوست معمولاً 1 تا 3 سال باقی می‌ماند و پس از آن باید برای شارژ مجدد سالی 1 مرتبه به پزشک خود مراجعه کنید.

عوارض جانبی هایفوتراپی

بلافاصله پس از انجام هایفوتراپی مانند هر روش درمانی دیگر ممکن است عوارضی به وجود بیاید. از این عوارض می توان به قرمزی، کبودی، التهاب و تورم پوست اشاره کرد که در عرض 48 ساعت کاملاً برطرف خواهد شد.

تزریق چربی و ژل گونه از موثرترین اقدامات جوانسازی پوست هستند که توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می‌باشند. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روشها و هماهنگی با مطب دکتر فاتحی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق بوتاکس برای رفع تعریق بیش از حدتزریق بوتاکس برای رفع تعریق بیش از حد

تعریق زیاد (تعریق بیش از حد) که اصطلاح علمی آن هیپرهیدروز می باشد وقتی است که عرق کردن بیشتر از حدی که برای تنظیم دمای بدن لازم باشد وجود دارد اغلب این میزان 4 یا 5 برابر نرمال است. ... ادامه مطلب

چطور چربی های روی پلک چشم را از بین ببریم؟چطور چربی های روی پلک چشم را از بین ببریم؟

چربی پلک یا زانتلاسما و گزانتلاسما برآمدگی زرد رنگ، سفت و کوچکی است که زیر پوست پلک بنا به ‌علتی که به‌ خوبی مشخص نیست، تشکیل می شود و بی ضرر است. گزانتلاسما مربوط به رسوب چربی در برخی سلول های پوست سطحی پلک است. ... ادامه مطلب

لیزرکیوسوئیچ (Q-Switch) چیست و چه کاربردی دارد؟لیزرکیوسوئیچ (Q-Switch) چیست و چه کاربردی دارد؟

لیزر کیوسوئیچ یکی از تکنیک های مفید برای درمان لک‌های پوست که در اثر افزایش سن ایجاده شده‌اند مناسب می‌باشد. این لیزر بیش از یک دهه مورد استفاده بوده و توانسته است به خوبی لک‌های تیره سطح پوست را درمان نماید ... ادامه مطلب

درمان کراتوز پیلاریس یا پوست مرغیدرمان کراتوز پیلاریس یا پوست مرغی

کراتوز پیلاریس یا همان پوست مرغی، یک بیماری پوستی است که سبب بروز نواحی دارای برآمدگی های متعدد و احساس ناهمواری در پوست می شود. این جوش ها یا برآمدگی های کوچک در واقع سلول های پوستی مرده ای هستند که فولیکول های مو را مسدود کرده اند. ... ادامه مطلب