تزریق فیلر شقیقه برای درمان فرو رفتگی گیجگاه | تزریق ژل در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / رفع گودی شقیقه و لیفت ابرو با تزریق فیلر

رفع گودی شقیقه و لیفت ابرو با تزریق فیلر

شقیقه‌ها در کناره‌های صورت و در مجاورت چشم‌ها قرار دارند. انتهای ابرو‌های نیز درست به جلوی شقیقه‌ها می‌رسد و در قسمت بالای شقیقه‌ها نیز پیشانی قرار گرفته است. وقتی سن افزایش پیدا می‌کند، شاهد از دست رفتن بخشی از حجم شقیقه‌ها هستیم. کاهش حجم این بخش از صورت، حتی روی افزایش چین و چروک نیز تأثیر می‌گذارد. باکاهش الیاف کلاژن و کاهش قابلیت ارتجاعی پوست صورت و کاهش چربی زیر پوستی، روند پیری و افتادگی تسریع می‌شود.

تمام این موارد، علت‌های اصلی برای پیدا شدن چال‌ و فرورفتگی در شقیقه هستند. البته برخی از افراد بدون سابقه بیماری، دچار پیری زودرس می‌شوند و ممکن است فرورفتگی شقیقه‌هایشان زودتر از موعد نمود پیدا کند. افرادی که به علت بیماری دچار فرورفتگی ناحیه گیجگاهی، شده‌اند نیز می‌توانند با استفاده از متدهای درمانی مانند تزریق فیلر، گودی شقیقه را رفع و ابروهای خود را لیفت نمایند.

شما می‌توانید برای پرکردن شقیقه و لیفت ابرو با تزریق فیلر به مطب دکتر هما فاتحی در اصفهان مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مطب دکتر فاتحی به شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

انواع فیلرها برای تزریق به شقیقه‌ و لیفت ابرو

فیلرها، از انواع مواد مختلف شامل پرکننده‌های اسید هیالورونیک (HA)، پرکننده‌های کلسیم هیدروکسیلاپاتیت کلسیم، پرکننده‌های اسید پلیلاکتیک و پرکننده‌های کلاژن و تزریق فیلر ساخته می‌شوند. فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک اغلب برای درمان چین و چروک و افزایش حجم پوست کاربرد دارند.

مزایای تزریق فیلر به شقیقه و لیفت ابرو

افراد نامناسب جهت تزریق فیلر به شقیقه و لیفت ابرو

تزریق فیلر یک روش جوانسازی بی‌خطر و امن است؛ ولی در این مواقع استفاده از آن توصیه نمی‌شود:

  1. در دوران بارداری و شیردهی
  2. داشتن عفونت و التهاب در ناحیه تزریق
  3. داشتن اختلال خونی و انعقادی
  4. برخی از آتروفی های پوستی به دلیل استفاده از داروهای استروئیدی
  5. نقض ایمنی
  6. داشتن اگزمای پوستی
  7. داشتن سابقه آلرژی و واکنش‌های آنافیلاکسی
رفع گودی شقیقه

نحوه انجام تزریق فیلر به شقیقه و لیفت ابرو

محدوده آناتومیک ناحیه گیجگاه (شقیقه) شامل خط گیجگاهی در بالا، دم ابرو و لبه خارجی اربیت در داخل، خط رویش مو در خلف و کمان گونه‌ای در پایین است. عضله تمپورالیس فضای گیجگاهی را پر می‌کند. تزریق در این فضا از خلال این عضله و بر روی پریوست استخوان صورت می‌گیرد.

ابتدا نوع فیلر مناسب برای شما انتخاب می‌شود و پزشک سپس میزان فیلر مورد نیاز برای تزریق را نیز انتخاب می‌کند. از آنجایی که بسیاری از فیلر‌ها در ترکیب خود از مواد بیحس‌کننده نیز برخوردار هستند، نیازی به استفاده از بیحسی موضعی نیز در این فرآیند نخواهید داشت. تزریق فیلر بدون جراحی، بخیه، درد و خونریزی و با سرنگ‌های بسیار کوچک برای شما انجام می‌شود و نتایج بسیار قابل قبولی را نیز به وجود می‌آورد.

مراقبت‌های قبل از تزریق فیلر به شقیقه و لیفت ابرو

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر به شقیقه‌ و لیفت ابرو

ماندگاری تزریق فیلر به شقیقه و لیفت ابرو

اثر تزریق ژل به شقیقه‌ها موقتی است و حدوداً 4 الی 6 ماه ماندگاری دارد.

عوارض جانبی تزریق فیلر به شقیقه و لیفت ابرو

اگر تزریق فیلر توسط پزشک متخصص پوست حرفه‌ای انجام گیرد، درمان بسیار راحت و بدون عوارضی را تجربه خواهید کرد. برخی از عوارض جانبی وجود دارند که ممکن است در ناحیه‌ی تزریق شده به وجود آیند:

این عوارض در طی چند ساعت یا چند روز از بین خواهند رفت.

تزریق چربی یکی از روشهایی است که با بکارگیری سلول های بدن خود فرد، بدون ریسک ایجاد آلرژی، هم با افزایش حجم همراه است و هم پوست را جوانسازی می‌کند. این روش در اصفهان توسط دکتر هما فاتحی، با نتایجی ایده آل قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب ایشان، با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
اندولیفت چیست و چه کاربردی دارد؟اندولیفت چیست و چه کاربردی دارد؟

اندولیفت روشی برای جوانسازی پوست صورت و دیگر بخش‌های بدن است که نوعی روش لیزر درمانی کم‌تهاجمی است که به منظور تحریک بافت‌ های عمقی جهت ساخت کلاژن‌ های جدید به منظور کاهش افتادگی پوست و سفت‌ سازی آن می‌ باشد. در این روش برخلاف جراحی لیفت، نیازی به برش، بیهوشی، بخیه و بستری شدن نیست ... ادامه مطلب

کربن پیل با لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟کربن پیل با لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟

جهت پیلینگ کربن لایه ای از کربن مایع بر روی پوست مالیده می شود. این لایه کربنی به عمق منافذ پوست نفوذ می کند. نور لیزر جذب ذرات کربن می شود و وقتی اشعه لیزر از روی منطقه ای کربنی عبور داده می شود، کربن را تخریب می کند و همراه با از بین بردن آن سلول های مرده پوست را هم نابود می کند. ... ادامه مطلب

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟

مزوژل یکی از بهترین روش‌های درمانی برای برطرف کردن مشکلات پوستی نواحی اطراف چشم می‌باشد. مزوژل ژلی حاوی اسید هیالورونیک، کوآنزیم‌ها، مواد معدنی، اسید‌های آمینه، ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌هاست که در پروسه‌ی مزوتراپی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ... ادامه مطلب

راه های جوانسازی پوست دستراه های جوانسازی پوست دست

پوست دست شاداب و با طراوت آرزوی هر فردی است . پوست دست شاداب نشان از جوانی و نشاط و انرژی دارد . با افزایش سن ، پوست دست نازک شده و تدریجا دچار چروک میشود. ... ادامه مطلب