زاویه سازی با تزریق فیلر | هزینه زاویه سازی صورت در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / زاویه سازی و فرم دهی فک با تزریق ژل چگونه است؟

زاویه سازی و فرم دهی فک با تزریق ژل چگونه است؟

در گذشته، افراد با آرایش صورت، تلاش برای برطرف کردن نقص‌های موجود بر روی صورت خود می‌کردند؛ اما نکته‌ی قابل توجه این بود که این آرایش‌ها دوامی نداشتند و موقتی بودند و در برخی از افراد، آرایش هم نمی‌توانست نقص‌های موجود بر صورت را رفع نماید، امروزه با زاويه سازي صورت با ژل یا فیلر می‌توان نقص‌های موجود را برطرف ساخت و چهره‌ای زیبا و جذاب و بدون نقص داشت.

ازکارافتادگی خط آرواره، استخوان و بافت نرم، در اطراف خط آرواره با خط آرواره یکنواخت می‌گردند و جمجمه، با حرکت آرواره به عقب می‌رود. این ویژگی‌ها باعث از بین رفتن نظم ساختاری در قسمت خط آرواره می‌شود. اگر هدف بیمار این است که تا آنجا که ممکن است به‌طور طبیعی، جوان به نظر برسد، ساختار خط فک، باید با جایگزینی توسط ژل‌های تزریقی پوست، بازسازی شود.

زاویه سازی صورت با تزریق فیلر در اصفهان از اقداماتی است که توسط دکتر هما فاتحی، با استفاده از بهترین فیلرها و بکارگیری تکنیک مناسب در تزریق، انجام می‌شود و با نتایجی چشمگیر همراه می‌گردد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای زاویه‌دار کردن فک

مزایای پروسه بهبود ظاهر فک و چانه به کمک ژل‌های پوستی عبارت‌اند از:

کاندیدای مناسب جهت زاویه سازی صورت با ژل

اگر همیشه فکر می‌کنید که خط فک شما ضعیف است و یا متوجه نشانه‌های افزایش سن در این نواحی از صورت خود شده‌اید، پروسه بهبود وضعیت چانه و خط فک برای شما گزینه مناسبی به شمار می‌رود. بیشتر افرادی که به سراغ این پروسه زیبایی می‌آیند آقایانی هستند که می‌خواهند فک مستحکم و جذابی داشته باشند و یا بانوانی که دوست دارند فک آن‌ها نرم و زنانه باشد. تزریقات بهبود فک در بین بیمارانی که به دنبال روش‌هایی با میزان تهاجم کم هستند و وضعیت سلامت آن‌ها مطلوب است محبوبیت دارند. همچنین کسانی که وزن ایده آلی دارند می‌توانند به سراغ این روش بیایند. همچنین افراد باید نسبت به تأثیرات و نتایج نهایی این پروسه‌های تزریقی، دید واقع‌گرایانه داشته باشند. پروسه بهبود فک و چانه می‌تواند نتایج مناسب و قابل‌توجهی را در ناحیه فک فرد ایجاد کند.

زاویه سازی

انواع ژل‌های تزریقی جهت زاویه سازی و فرم دهی فک

ژل‌ها انواع متفاوتی دارند که بنا به تشخیص پزشک متخصص، از آن‌ها برای تزریق به زیر پوست استفاده می‌کنند. انواع ژل‌ها به شرح زیر هستند:

  1. چربی انسانی Autologous fat
  2. هیالورونیک اسید Hyaluronic Acid (HA)
  3. کلسیم هیدروکسیل اپاتیک Calcium Hydroxylapatite (CaHA)
  4. پلی ال لاکتیک اسید Poly-L-lactic Acid

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل

برای ۴ ساعت، نباید آرایش کرد.
هیچ ورزشی سنگینی در آن روز انجام نشود.
هیچ محصول اسیدی برای ۲۴ ساعت نباید استفاده شود.
برای یک هفته پس از درمان به چشمه آبگرم و سونا نباید رفت.

عوامل مؤثر در ماندگاری ژل بعد از تزریق

تزریق ژل و ماندگاری آن به صورت مستقیم با نوع پوست فرد بستگی دارد؛ اما اگر بخواهیم دقیق‌تر و موشکافانه‌تر به این قضیه نگاه کنیم باید بگوییم که چهار عامل در ماندگاری ژل، مؤثر هستند که این سه عامل به شرح زیر می‌باشند:
1-پوست فرد
2-محل تزریق
3-نوع و نحوه‌ی تزریق
4-جنس مواد تزریق‌شده به پوست

عوارض جانبی احتمالی زاویه‌دار کردن فک

تعدادی ریسک خاص در این روش درمانی وجود دارند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بروز عفونت یا خون‌ریزی اشاره کرد. همچنین امکان دارد در اثر جمع شدن مواد تزریقی شاهد ایجاد برآمدگی‌های خاصی در زیر پوست باشیم. معمولاً این برآمدگی‌ها را می‌توان به کمک ماساژ در زیر پوست پخش کرد. در دیگر موارد، بدن فرد کم‌کم این مواد را جذب می‌کند و برآمدگی‌های مذکور از بین خواهند رفت.

هزینه زاویه سازی و فرم دهی صورت

قیمت و نرخ دقیقی در خصوص این تزریق‌ها وجود ندارد، چراکه ماده‌ی اصلی تزریق شونده می‌تواند در برندهای مختلف باشد. از این رو می‌توان قیمت این تزریق‌ها را متغیر دانست. یکی دیگر از فاکتور هایی که می‌تواند در اعمال هزینه برای تزریق ژل، مؤثر باشد تجربه‌ی پزشک می‌باشد. البته میزان پرکننده‌های تزریقی می‌تواند در هزینه‌ی تزریق بر روی صورت تأثیرگذار باشد.

برای آگاهی از هزینه و قیمت زاویه سازی صورت توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

تزریق ژل لب یکی از اقدامات رایج، آسان و مقرون به صرفه است که گاها می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی بر ایجاد تناسب اجزای صورت و زیبایی چهره داشته باشد. یکی از مهمترین نکات حائز اهمیت در مورد افزایش حجم لبها با فیلر، انتخاب پزشکی است که قادر است با بکارگیری تکنیک درست تزریق و استفاده از بهترین انواع فیلر، با کمترین عوارض، به لبها زیبایی بخشد. شما می‌توانید برای بهترین تزریق ژل لب در اصفهان به مراکز مجاز و پزشکان معتبر مراجعه نمایید و با این کار موفقیت عمل خود را تضمین کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پیلینگ چیست و چگونه انجام میشود؟پیلینگ چیست و چگونه انجام میشود؟

پیلینگ صورت یا لایه‌ برداری به معنی جوانسازی پوست است که لایه‌ ی رویی سلول‌ های مرده پوست را از بین می‌ برد و سلول‌ های مجاور را تحریک می‌ کند تا یک لایه با سلول‌ های جدید و کیفیت بهتر ایجاد کند و در نتیجه پوست را جوان کند. ... ادامه مطلب

تقویت مو با پی آر پی و مزوتراپیتقویت مو با پی آر پی و مزوتراپی

مزوتراپی و پی آر پی، هردو روشهای موثری برای بهبود و رفع بسیاری از مشکلات پوست و مو، از جمله ریزش مو هستند، این دو روش می‌توانند به طور موثری موجب بهبود کیفیت موها و ضخامت بیشتر آنها شوند ... ادامه مطلب

دلایل کهیر زدن پوست و راه های درمان آندلایل کهیر زدن پوست و راه های درمان آن

کهیر یا راش ضایعات قرمز، برجسته و خارش‌ دار پوستی است که گاهی به علت آلرژی ایجاد می‌ شود. آلرژن، محرکی است که باعث واکنش آلرژیک می‌ شود. در این مطلب به دلایل ایجاد کهیر پوستی و روشهای درمان آن میپردازیم. ... ادامه مطلب

لاغری موضعی با کویتیشن چگونه است؟لاغری موضعی با کویتیشن چگونه است؟

چاقی و اضافه وزن یکی از معضلات مهم جوامع امروزی است که بیشتر ناشی از عدم تحرک و تغذیه نا مناسب است.یکی از این دستگاه‌ های مؤثر که به صورت غیر تهاجمی (بدون جراحی) چربی‌ های بدن را حذف می‌ کند کویتیشن اولتراسونیک است که لیپولیز اولتراسونیک نیز نامیده می‌ شود. ... ادامه مطلب