جوانسازی با آراف فرکشنال
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال

جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال

زیبایی وجوانی موهبتی است که بشر همیشه خواهان آن بوده است وبه روشهای مختلف پس از ظهور میانسالی در جهت بازگرداندن شادابی و جوانی به چهره تلاش داشته است.ازآنجایی که در حدود سی سالگی باعمیق شدن خط خنده و بتدریج افتادگی گونه ها ،ظهور چروکهای ریز روی صورت، ظهورچین در ناحیه ی بین لب و چانه وآویزان شدن پوست در این ناحیه مواجهیم، تلاشها درجهت پر کردن این خطوط و باز گرداندن حالت توپر به چهره صورت می گیرد و در این راستا استفاده از انواع فیلر­ها (ژل -چربی)،پی آر پی،امواج آراف، لیزر جوانسازی و درنهایت جراحی های لیفت انجام می گیرد.

تکنولوژی آر اف فرکشنال سوزنی که به آن MFR یا Microneedle fractional RF نیز گفته میشود، در راستای جوانسازی پا را فراتر گذاشته و با روشی جدیدتر و موثرتر یک لیفت (رفع افتادگی) و جوانسازی بسیار استثنایی با دوران نقاهت بسیار کوتاه و سریع را فراهم ساخته است.

آراف فرکشنال

رادیو فرکوئنسی چه امواجی هستند و چه می کنند؟

امواج رادیو فرکوئنسی یا به اختصار آراف اصولا طیفی از امواج الکترومغناطیسی هستند که در حین حرکت داخل پوست ایجاد حرارت نموده و یک­سری فعل و انفعالاتی را در بافت سبب می- شوند که در نهایت منجر به کلاژن­سازی و جوانسازی بافت می‌ شود.با افزایش سن و دراثر دیگرعوامل آسیب رسان مانند اشعه­ ی آفتاب در لایه ی میانی پوست الیاف کلاژن و الاستین کاهش یافته ویا دچار تغییر شکل می­شوند و این امر منجر به شلی و آویزان شدن پوست می شود.

امواج رادیو فرکوئنسی با ایجاد حرارت موجب کلاژن­سازی و جمع شدن الیاف کلاژن قدیمی می شوند.امواج آراف در ابتدا با انقباض در الیاف کلاژن یک تاثیر فوری طی چند روز در پوست ایجاد می کنند و سپس بعد از سه چهارماه بعلت کلاژن سازی یک لیفت بسیار خوب ایجاد می کنند که بمدت چند سال ماندگاری دارد.

بکارگیری امواج رادیوفرکوئنسی (آر اف فرکشنال) از موثرترین اقدامات جوانسازی پوست است که توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش و هماهنگی با مطب دکتر فاتحی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

نحوه ی انجام کار چگونه است؟

ابتدا با استفاده ازکرم بی­حسی مناطق مورد نظر از سطح پوست پوشانده می شودو پس از حدود نیم ساعت با انجام ضد عفونی، کار بر روی صورت با یک کیت اختصاصی بیمار که از تعدادی سوزن بسیار ظریف با روکش طلایی تشکیل شده آغاز می گردد. این دستگاه توسط پزشک درمناطق مختلف حرکت داده می شود و امواج به قسمتهای مورد نظر داده می شود.

عمق نفوذ سوزن ،دفعات عبور دستگاه ، مدت زمان ومیزان انرژی داده شده بسته به محل متفاوت است. سوزن­های استفاده شده پس از ضد­عفونی به بیمار تحویل داده ­شده و برای سه تا چهار جلسه قابل استفاده خواهد بود.استفاده از سری اختصاصی هر فرد امری ضروری برای جلو گیری از انتقال بیماریهایی نظیرایدز و هپاتیت می باشد.

تزریق ژل لب یکی از اقدامات رایج، آسان و مقرون به صرفه است که گاها می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی بر ایجاد تناسب اجزای صورت و زیبایی چهره داشته باشد. یکی از مهمترین نکات حائز اهمیت در مورد افزایش حجم لبها با فیلر، انتخاب پزشکی است که قادر است با بکارگیری تکنیک درست تزریق و استفاده از بهترین انواع فیلر، با کمترین عوارض، به لبها زیبایی بخشد. شما می‌توانید برای بهترین تزریق ژل لب در اصفهان به مراکز مجاز و پزشکان معتبر مراجعه نمایید و با این کار موفقیت عمل خود را تضمین کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :کریمیان [ 1402-07-15 ]
سلام آقای دکتر من مشکلم چین و چروک در اطراف دهان و خطوط پنجه کلاغی گوشه چشمم هست این دو مورد خیلی اذیتم میکنه به جای تزریق بوتاکس میتونم از آر اف فرکشنال استفاده کنم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیفت میانه صورت با تزریق ژللیفت میانه صورت با تزریق ژل

در روش لیفت میدفیس با تزریق ژل که حاوی کلاژن، اسید هیالورونیک، یا هیدروکسی‌ آپاتیت کلسیم هستند، از طریق تزریق، پوست صورت را جوانسازی می‌ کنند، چروک را کاهش می‌ دهند یا از بین می‌ برند، فرورفتگی‌ های جای زخم را پر می‌ کنند و حجم از دسته رفته بافت نرم پوست را جبران می‌ کنند. ... ادامه مطلب

لیزر تراپی موی سر برای درمان ریزش مو و رشد مجدد موهالیزر تراپی موی سر برای درمان ریزش مو و رشد مجدد موها

یکی از راه های مؤثر ریزش و تقویت مو، لیزرتراپی مو می باشد که نوعی لیزر با انرژی نوری تولید شده می باشد. ... ادامه مطلب

آیا کاشت مو به روش FIT عوارضی هم دارد؟آیا کاشت مو به روش FIT عوارضی هم دارد؟

ریزش مو یا طاسی در اصطلاح پزشکی به‌عنوان آلوپسی شناخته می‌شود. کاشت مو یک راه نجات برای رهایی از این دردسر است. آلوپسی یک بیماری است که ممکن است در زنان و مردان اتفاق بیفتد و دیده ‌شود که با یک الگوی بخصوص یا در طی مراحلی بر بیماران تأثیر می‌گذارد. ... ادامه مطلب

لیفت صورت یعنی چه؟لیفت صورت یعنی چه؟

در لیفت صورت، بافت های صورت با استفاده از تکنیک های مختلف درمان می شود و ظاهر فرد را جوان تر می کند. در طی این عمل، چربی ها و سلولهای مرده پوست برداشته می شود و سلولهای پوستی برای بازسازی تحریک می شوند. لیفت صورت به دو روش جراحی و غیر جراحی انجام میگردد که در ادامه بدان پرداخته میشود. ... ادامه مطلب