پلاسما جت پلک چه کاربردی دارد؟ | هزینه پلاسما جت در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / جوانسازی پلک با پلاسما جت

جوانسازی پلک با پلاسما جت

چشم یکی از اصلی‌ترین بخش‌های چهره افراد است که تأثیر زیادی در زیبایی دارد. به همین دلیل چین و چروک‌های اطراف این ناحیه و افتادگی‌های پلک می‌تواند در میزان اعتماد به ‌نفس افراد اثرگذار باشد. از طرف دیگر چشم عضو بسیار حساسی است؛ بنابراین نمی‌توان از هر روشی برای برطرف کردن چین و چروک‌ها و افتادگی‌های آن استفاده کرد. افراد مختلف به دنبال روش‌هایی هستند که کمترین عارضه را داشته باشد و در زمان کوتاه‌تری آن‌ها را به نتیجه دلخواه برسانند.

پلاسما جت پلک یکی از این روش‌ها است. پلاسما جت از جمله تکنیک‌های مؤثر برای درمان مشکلات پوستی به خصوص مشکلات ناشی از افتادگی پلک و جوان‌سازی چشم است. از این روش برای رفع افتادگی پلک بالا و پف پلک پایین استفاده می‌شود. دستگاه پلاسماجت لیفت (Jett Plasma Lift) از مناسب ترین دستگاه‌ها است که از این تکنولوژی استفاده کرده و بسیار اثر بخش است. این دستگاه تکنولوژی نسل نوین است که باعث تحریک پوست و تولید تارهای کلاژن شده و به جوان سازی و زیبا سازی پوست و پلک‌ها کمک می‌کند. پلاسما جت همچنین می‌تواند باعث لیفت یا بالا بردن پلک پالا و کاهش خطوط عمیق چشم و اطراف آن شود. انجام عمل پلاسما جت تنها توسط متخصصین آموزش دیده قابل انجام است.

امروزه لیفت و بالابردن غیر جراحی پلک، با استفاده از روش پلاسما جت میسر گردیده است. این روش با حداقل عوارض و هزینه کم نسبت به روشهای جراحی، می‌تواند تاثیر زیادی در جوانسازی پلک های شما داشته باشد. پلاسما جت پلک جزو خدمات زیبایی و جوانسازی است که در اصفهان توسط دکتر هما فاتحی انجام می‌پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

نحوه انجام پلاسماجت پلک

دستگاه به آرامی روی پوست کشیده می‌شود. پرتوهای پلاسما به تمام نواحی مقاوم پوست نفوذ کرده و به خصوص می‌تواند نواحی آسیب‌دیده را هدف قرار دهد. جریان پلاسما فعل و انفعالی بین الکترون‌های تخلیه شده‌ی منفی آزاد و یون‌های مثبت ایجاد می‌کند. در این حالت انرژی رها می‌شود و بافت‌های در حال تماس را احیا می‌کند و تأثیر ماندگاری بر سلول‌ها دارد. این عمل در پوست تغییر فیزیولوژی ایجاد می‌کند، بازسازی پوست را تحریک می‌کند و سلول‌های آسیب‌دیده را ترمیم می‌کند.

کاندید مناسب پلاسماجت پلک

برای انجام پلاسما جت پلک مهم‌ترین شرط برخورداری از سلامت عمومی است. پزشک باید مطمئن شود که شخص داوطلب مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای نظیر دیابت، سرطان، صرع، مشکلات غدد باشد. همچنین ابتلا به بیماری‌های خود ایمنی نیز مانع انجام این عمل است. انجام پلاسما جت پلک به خانم‌های باردار و شیرده نیز توصیه نمی‌شود. البته هنوز دلیلی قطعی مبنی بر تأثیر منفی پلاسما بر جنین وجود ندارد، اما بی‌خطر بودن آن نیز به‌طور کامل ثابت نشده است؛ بنابراین بهتر است که در دوران بارداری و شیردهی این کار انجام نشود.

مزایای پلاسما جت پلک

پلاسما جت پلک روشی کم عارضه و بی‌خطر است. این روش دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد و عوارض آن اصلاً با عوارض جراحی پلک قابل مقایسه نیست. شخص پس از انجام پلاسما جت پلک می‌تواند به انجام فعالیت‌های سبک روزانه بپردازد یا به سرکار خود برگردد. این عمل در مدتی کوتاه (حدود 30 دقیقه) انجام می‌شود و ظرف حداکثر 10 روز همه عوارض آن به‌طور کامل برطرف می‌شوند. ضمن اینکه شخص داوطلب نه در طول عمل و نه پس از آن هیچ‌گونه دردی احساس نخواهد کرد.

در این روش نیازی به بی‌هوش کردن فرد نیست؛ بنابراین شخص پس از انجام پلاسما جت مشکلات حساسیت به داروهای بیهوشی را نداشته و تأثیر منفی این داروها را احساس نخواهد کرد. نتایج پلاسما جت پلک بلافاصله پس از انجام عمل قابل تشخیص است. البته با برطرف شدن کامل عوارض و گذشتن حدود یک ماه نتایج کاملاً تثبیت خواهند شد و شخص می‌تواند از زیبایی چشمان خود لذت ببرد. اثرات این روش برای مدتی طولانی باقی خواهند ماند و در طول این زمان ممکن است تنها چند جلسه برای ثابت کردن نتایج یا ترمیم آن‌ها لازم باشد.

جوانسازی پلک با پلاسما جت

ماندگاری پلاسما جت پلک

مدت زمان ماندگاری پلاسما جت پلک به سبک زندگی فرد پس از درمان و شیوه مراقبت از ناحیه درمان بستگی دارد. در صورتی که موارد گفته شده به درستی رعایت شوند، ماندگاری این روش حدود 3 سال خواهد بود. البته این زمان حداقل زمان ماندگاری پلاسما جت پلک است. در صورت رعایت دقیق این موارد و اصلاح سبک زندگی، نتایج آن حتی می‌تواند تا آخر عمر نیز باقی بمانند.

موارد منع استفاده از پلاسما جت پلک

به طور کلی پلاسما جت پلک دارای منع استفاده نیست ولی گاهی برای خانم‌های باردار بهتر است استفاده نشود. همچنین افرادی که مبتلا به سرطان هستند برای این گونه درمان‌ها باید با پزشک خود مشورت کنند. افراد مبتلا به بیماری‌های خود ایمنی بسیار در استفاده از این روش باید محتاط عمل کنند. همچنین کسانی که دارای بیماری‌های ویروسی، عفونی و باکتریایی هستند بهتر است بعد از رفع و بهبود بیماری به این کار بپردازند. همچنین بیماری‌هایی مانند دیابت کنترل نشده و فشار خون مانع از انجام این عمل است.

عوارض پلاسما جت پلک

همواره بعد انجام عمل پلاسما جت لکه‌های ریز روی پوست و پلک تشکیل می‌شود که پس از حدود 5 روز از بین می‌رود. پس از انجام عمل پلاسما جت ممکن است التهاب و تورم روی پلک به وجود آید، همچنین قرمزی پوست نیز ممکن است ایجاد شود ولی این علائم به سرعت از بین می‌روند. پس از انجام این عمل به دلیل اینکه ممکن است چشم فرد دارای کارایی حداکثری نباشد، بهتر است از رانندگی یا فعالیت‌هایی که به تمرکز بالای دیداری نیاز است خودداری شود.

هزینه پلاسما جت پلک

نوع پوست فرد، میزان افتادگی پلک‌ها، درمان پلک بالا یا پایین یا هردو، سن و تعداد جلسات موردنیاز برای درمان نیز از عوامل موثر بر هزینه‌های پلاسما جت پلک هستند. شما می‌توانید برای آگاهی از هزینه پلاسما جت پلک در اصفهان توسط دکتر هما فاتحی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کلینیک پوست، کاشت مو و لیزر دکتر هما فاتحی، یکی از مراکز مجهز زیبایی در اصفهان می‌باشد. شما در این مرکز می‌توانید از خدماتی مانند لیزر موهای زائد، تزریق ژل و بوتاکس، تزریق چربی، کاشت مو و ... در سطح مطلوبی بهره مند شوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان دائمی کم پشتی ابرو با پیوند ابرودرمان دائمی کم پشتی ابرو با پیوند ابرو

روش‌ های مختلفی برای جلوگیری از ریزش ابرو ها و جبران ابرو های ازدست‌ رفته ایجاد شده است. پیوند ابرو یکی از پرطرفدار ترین و مؤثر ترین این روش‌ ها است که به افراد کمک می‌ کند که ابرو هایی کاملاً طبیعی و خوش‌ فرم داشته باشند. ... ادامه مطلب

رفع خط خنده با تزریق ژلرفع خط خنده با تزریق ژل

خطوط خنده یا همان خط لبخند از دو طرف بینی تا گوشه‌های لب است که در اثر افزایش سن به وجود می‌آیند. حالات چهره در طول زمان لبخند و خندیدن و همچنین با کاهش کلاژن پوست که به دلیل افزایش سن رخ می‌دهد، دلیل ایجاد خط خنده می‌باشد. ... ادامه مطلب

پی آر پی چیست و چه تاثیری در ریزش مو دارد؟پی آر پی چیست و چه تاثیری در ریزش مو دارد؟

PRP شامل مجموعه‌ای از فاکتورهای رشد و پروتئین‌ها است که ترمیم بافت را تسریع می‌کند. اولین بار سال‌ها پیش، از prp برای درمان زخم‌های مزمن و مقاوم به درمان استفاده شد و پاسخ‌های بسیار خوبی از این درمان به دست آمد ... ادامه مطلب

با ساکشن به راحتی غبغب خود را از بین ببریدبا ساکشن به راحتی غبغب خود را از بین ببرید

لیپوساکشن غبغب یا لیپوساکشن گردن از جمله عمل‌های زیبایی است که با استفاده از دستگاه‌های نوین و پیشرفته امروزی بسیار امن و کاربردی توسط متخصص زیبایی و یا جراح پلاستیک صورت می‌گیرد. ... ادامه مطلب