گونه گذاری با تزریق ژل | تزریق ژل گونه در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / لیفت و حجم دهی به گونه با تزریق ژل

لیفت و حجم دهی به گونه با تزریق ژل

افزایش سن و کم شدن کلاژن‌های پوستی باعث شل شدگی پوست افراد شده و افتادگی گونه‌های آنها را به دنبال دارد. به همین دلیل افراد برای رفع اشکالات به وجود آمده و جوان‌تر شدن پوست به دنبال راهی مطمئن، کم‌خطر و کم‌هزینه هستند. تزریق ژل به نواحی مختلف صورت برای رفع افتادگی‌ها و چین و چروک‌های ایجاد شده یکی از این روش‌ها است. روشی که افراد مختلف می‌توانند آن را برای زیباتر شدن و جوان‌تر شدن انتخاب کنند.
رایج‌ ترین ناحیه برای درمان با تزریق ژل جهت افزایش پری و شکل گونه‌ها است. این ژل را می‌توان روی قسمت بیرونی گونه‌ها قرار داد تا یک ظاهر فرم گرفته را به گونه‌ها بدهد یا می‌توان آن را در وسط گونه قرار داد تا برجستگی طبیعی به گونه‌های شما ببخشد. افزایش اندازه و شکل گونه‌ها همچنین به لیفت افتادگی و شلی پوست کمک می‌کند و همچنین ممکن است گودی و شلی پوست زیر چشم‌ها را بهبود بخشد.

با توجه با تاثیر غیر قابل انکار گونه ها در زیبایی و جوانی صورت، تزریق ژل گونه یکی از پرطرفدار ترین اقدامات در کلینیک های پوست می‌باشد. گونه گذاری با تزریق ژل در اصفهان، از اقدامات رایج دکتر فاتحی، پزشک پوست می‌باشد که با بهترین نتایج قابل انجام می‌باشد. شما می‌توانید جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

ژل

ژل یا فیلرهای گونه، مواد زیست سازگاری هستند که باعث افزایش حجم ناحیه بالایی و اطراف استخوان گونه شما می‌شوند. تزریق ژل گونه ساختار استخوانی مشخص‌تری را برای شما ایجاد می‌کند. با تزریق حجم به زیر لایه پوست، این پرکننده‌های گونه همچنین می‌توانند چین و چروک و خطوط ریز را صاف کنند. باید توجه کرد که ژل‌ها نیز نوعی فیلر محسوب می‌شوند و در واقع متداول‌ترین و محبوب‌ترین فیلرها هستند.

انواع ژل

انواع مختلفی از مواد وجود دارد که برای استفاده در تولید انواع پرکننده گونه تأیید شده است. اسید هیالورونیک و اسید پلی لاکتیک، دو نوع ماده پرکننده پوستی هستند که برای استفاده در ناحیه گونه توصیه می‌شوند. از پرکننده‌های دیگری مانند هیدروکسی آپاتیت و آگاروز ژل نیز برای این قسمت از صورت استفاده می‌شود. بسته به نوع فیلر یا ژلی که انتخاب می‌کنید، این مواد می‌توانند از ۶ ماه تا ۲ سال تأثیر خود را حفظ کنند و در نهایت در بافت پوست شما حل شده و متابولیزه می‌شوند. توجه داشته باشید که مواد مورد استفاده برای تزریق ژل گونه موادی کاملاً بهداشتی بوده و با سیستم بدن سازگاری دارند.

تزریق ژل گونه

مزایای تزریق ژل گونه

تزریق ژل به گونه در مقایسه با روش‌های دیگر زیبایی مثل پروتز گونه و جراحی لیفت صورت مزایای زیادی دارد. برخی از جوانب مثبت تزریق فیلر عبارتند از:

نحوه تزریق ژل به گونه‌

  1. ابتدا بر روی یک صندلی ثابت قرار خواهید گرفت. پزشک با تزریق داروی بیحس‌کننده موضعی نواحی مورد نظر را بیحس می‌کند تا شما در طول تزریق هیچ دردی را متحمل نشوید. گاهی ممکن است این دارو‌های بیحسی با ژل ترکیب و به گونه تزریق شود.
  2. در مرحله بعد ژل با سوزن‌های مخصوص و با دقت به گونه‌ها تزریق می‌گردد. نهایت زمانی که ممکن است برای تزریق ژل به گونه صرف شود حدود نیم ساعت است.

اقدامات قبل از تزریق ژل به گونه

به منظور نتیجه‌گیری بهتر از تزریق ژل، تسریع در روند بهبودی و ترمیم و داشتن یک تزریق ایمن، بیمار می‌بایست اقداماتی را قبل و بعد از آن انجام داده و رعایت نماید. مهم‌ترین و اولین اقدام قبل از تزریق ژل، انتخاب یک پزشک مجرب و باتجربه است. انتخاب یک پزشک مجرب احتمال بروز عوارض را کاهش داده و در حصول بهترین نتیجه از تزریق ژل بسیار مؤثر می‌باشد.

مراقبت‌های پس از تزریق ژل به گونه

  1. بعد از تزریق ژل، وجود مقداری تورم و کبودی جزئی، طبیعی بوده و جای نگرانی نیست.
  2. به منظور کاهش تورم در سه روز اول بعد از تزریق ژل، از کمپرس آب سرد استفاده کرده و در سه روز دوم از کمپرس آب گرم استفاده کنید.
  3. برای استفاده از کمپرس آب سرد و آب گرم، ده دقیقه کمپرس را بر روی محل مورد نظر قرار داده و نیم ساعت استراحت کنید.
  4. مصرف نمک را به حداقل برسانید، این کار در کاهش تورم مؤثر می‌باشد.
  5. از حمام‌های طولانی مدت، سونای بخار و خشک در سه هفته اول تزریق ژل پرهیز کنید.
  6. ناحیه مورد نظر را ماساژ نداده و تحت فشار قرار ندهید.
  7. راه رفتن‌های محکم و سریع منجر به تشدید تورم می‌شود، آرام راه بروید.
  8. از انجام فعالیت و کارهایی که به بدن فشار می‌آورد در طول دوره نقاهت خودداری نمایید.
  9. از لوازم آرایشی و کرم‌های ضد آفتاب به مدت 24 ساعت پس از تزریق ژل، استفاده نکنید.

کاندیدای مناسب تزریق ژل به گونه

  1. افراد غیر سیگاری
  2. افرادی که صورت کشیده دارند (صورت‌های مستطیلی)
  3. افرادی که دچار لاغری صورت شده‌اند.
  4. کسانی که در اثر افزایش سن، چربی ناحیه گونه خود را از دست داده‌اند.
  5. افرادی که گونه‌‌های آنها چین و چروک دارد.

مطابق با دستورالعمل‌های سازمان غذا و دارو (FDA)، افراد زیر از تزریق ژل به گونه‌ها خودداری کنند:

  1. افرادی که اختلالات خونریزی دارند.
  2. افرادی که نسبت به ترکیبات مصنوعی مورد استفاده در ژل‌های پوستی حساسیت دارند.
  3. افراد مبتلا به بیماری‌های خاص و مزمن
  4. خانم‌های باردار و شیرده.

عوامل مؤثر در ماندگاری تزریق ژل به گونه

تزریق ژل‌های موقت با توجه به عوارض کمتر نسبت به ژل‌های دائم طرفداران بیشتری پیدا کرده است. به طور کلی این عمل به صورت موقت انجام می‌گیرد؛ اما اینکه چه زمان ماندگاری داشته باشد به عوامل متعددی بستگی دارد:
1. نوع ژل که در گونه تزریق می‌شود و ممکن است دیرتر یا زودتر جذب شود.
2. مراقبت‌های بعد از تزریق ژل توسط فرد
3. شرایط بدنی و پوستی فرد متقاضی تزریق ژل
4. حرکات صورت که سبب افزایش جذب ژل تزریق شده می‌شود.
5. میزان وارد شدن فشار به این ناحیه

عوارض جانبی تزریق ژل گونه

پس از تزریق ژل، احتمالاً احساس تورم جزئی در ناحیه تزریق وجود خواهد داشت که کاملاً طبیعی است و پس از چند روز به طور طبیعی از بین می‌رود. همچنین در ناحیه تزریق ممکن است سرخی یا کبودی هم دیده شود. از خارش، ماساژ و لمس محل تزریق بلافاصله پس از تزریق تا جای ممکن خودداری کنید. اگر این عوارض رایج تا سه روز بعد از تزریق بهتر نشد، با مرکزی که کار تزریق را انجام داده است، حتماً تماس بگیرید.

مزوتراپی و پی آر پی مو در پوست سر برای رشد و تغذیه مو انجام می‌شوند. لازم به ذکر است؛ این روشها با نتایج بسیار درخشان توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می‌باشند.لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
سابسیژن روشی موثر برای درمان جای جوشسابسیژن روشی موثر برای درمان جای جوش

سابسیژن (Subcision) به مفهوم برش در زیر پوست می باشد که البته بدون تیغ انجام می شود، این روش درمانی نیمه جراحی و تهاجمی است که برای درمان مشکلات پوستی در زیر پوست استفاده می‌شود. سابسیژن بهترین روش توصیه شده برای افرادی که اسکار آکنه (چال)، زخم‌های عمیق، سالک، خط خنده و اخم، چروک‌های عمیق و سلولیت ش ... ادامه مطلب

مزوژل ضد لک چیست؟مزوژل ضد لک چیست؟

یکی از روش های درمانی زیبایی با ریسک پایین جهت درمان لک، مزوژل ضد لک است. در میان مواد اولیه متعددی که در ساخت و تولید مزوژل به کار برده میشود، اصلی ترین عنصر، اسید هیالورونیک است. این ماده یک نوع قند است که به صورت طبیعی در بدن یافت می شود و سبب حفظ آب موجود در پوست می شود. ... ادامه مطلب

لیفت کانتورینگ یا لیفت آنی صورت چیست و برای چه کسانی مناسب است؟لیفت کانتورینگ یا لیفت آنی صورت چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

لیفت کانتورینگ صورت با تزریق ژل روشی است که به طور همزمان صورت را کانتور و لیفت می کند. ... ادامه مطلب

ترک های آزار دهنده پوستی یا استریا چه هستند و چگونه درمان میشوند؟ترک های آزار دهنده پوستی یا استریا چه هستند و چگونه درمان میشوند؟

ترک‌ پوستی که با نام استریا نیز شناخته می شوند، معمولاً ترک های پوستی قرمز و یا مایل به سفید هستند و بر روی نقاط خاصی از بدن ایجاد میشوند. برخی تغییرات ناگهانی در بدن مانند افزایش وزن، موجب کشیدگی پوست می شوند. کلاژن، پروتئینی است که به ایجاد حالت کشسانی پوست کمک می کند، اگر پوست به میزان کافی این پ ... ادامه مطلب