حجم دهی به صورت با تزریق چربی | کلینیک پوست و مو دکتر هما فاتحی در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / درمان لاغری صورت با تزریق ژل

درمان لاغری صورت با تزریق ژل

گاهی افرادی که بر ای درمان لاغری صورت در اصفهان به ما مراجعه میکنند،با یک پیش زمینه ذهنی قصد تزریق ژل یا چربی را دارند ، در صورتی که معمولا برای هر فرد ،یکی از این دو میتواند بهترین راهکار درمان لاغری صورت یا خالی بودن یک ناحیه از صورت باشد.

تزریق چربی یکی از روشهایی است که با بکارگیری سلول های بدن خود فرد، بدون ریسک ایجاد آلرژی، هم با افزایش حجم همراه است و هم پوست را جوانسازی می‌کند. این روش در اصفهان توسط دکتر هما فاتحی، با نتایجی ایده آل قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب ایشان، با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

یکی از اولین نکاتی که تا حدود زیادی تکلیف بیمار را معلوم میکند وجود یا عدم وجود ذخایر چربی کافی برای برداشت و تزریق است.

بعنوان مثال : گاها اقایانی برای درمان لاغری صورت به کلینیک پوست و مو دکتر هما فاتحی در اصفهان مراجعه می کنند که بویژه درناحیه گونه ،زیر چشم و ناحیه خالی زیر برجستگی گونه بسیار لاغر هستند و قاعدتا ذخایر چربی مورد نیاز برای برداشت را ندارند . در این حالت علیرغم نیاز به تزریق حجم بالای فیلر یا حجم دهنده ،عملا چربی از دایره انتخاب درمان لاغری صورت خارج میشود .

درمان لاغری صورت با تزریق ژل

گاه افرادی با خالی بودن تنها یک ناحیه محدود از صورت مانند خط خنده به کلینیک پوست ومو دکتر همافاتحی دراصفهان مراجعه میکنند. در این حالت ترجیح ما تزریق فیلرهای حجم دهنده خواهد بود، چرا که با یک بار تزریق عملا بین 6 ماه تا یکسال بسته به نوع ژل ، خط خنده پر خواهد بود. از سایر فاکتورهایی که در انتخاب عامل حجم دهنده تاثیر دارد ،میزان حجم مورد نیاز برای درمان لاغری صورت است .

افرادی که لاغری کل یا بخش عمده ای از صورت را دارند و تمایل به حجم گرفتن صورت به مقدار قابل ملاحظه ودرمان لاغری صورت دارند،تزریق چربی در کلینیک پوست و مو برایشان انتخاب اول درمان لاغری صورت خواهد بود.

البته با توجه به اینکه تزریق چربی باید طی سه مرحله انجام شود و از هر مرحله حدود 30% حجم تزریق شده باقی می ماند ، فرد باید بازه زمانی لازم برای درمان لاغری صورت را در نظر داشته باشد.

درکلینیک پوست و مو دکتر هما فاتحی در اصفهان تزریق چربی جهت درمان لاغری صورت طی سه جلسه هریک به فاصله دوماه انجام می شود تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنیم.

کلینیک پوست و مو دکتر هما فاتحی در اصفهان افتخار دارد که در حداقل زمان انتظار پاسخگوی نیاز شما عزیزان در زمینه های جوانسازی پوست، لیزر موهای زائد، تزریق ژل و ... میباشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :آزیتا کرمی [ 1402-06-13 ]
خانم دکتر هزینه کل صورت با تزریق ژل و چربی چقدره ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
برای جوانسازی فیلر بهتر است یا بوتاکس؟برای جوانسازی فیلر بهتر است یا بوتاکس؟

یکی از پرطرفدارترین روش‌ هایی که این روزها به منظور جوانسازی و بهبود ظاهر پوست مورد استفاده قرار می‌ گیرند، تکنیک‌ های تزریق هستند.در این میان تزریق فیلر و بوتاکس بیشتر از هر چیزی توانسته در بین اغلب افراد محبوبیت زیادی پیدا کنند. ... ادامه مطلب

تزریق فیلر پیشانی توسط دکتر هما فاتحیتزریق فیلر پیشانی توسط دکتر هما فاتحی

تزریق ژل پیشانی یک روش پرطرفدار در حوزه زیبایی است که امکان بهبود ظاهر و جوانسازی پیشانی را فراهم می کند. ... ادامه مطلب

آیا لیزر موهای زائد عوارض دارد؟آیا لیزر موهای زائد عوارض دارد؟

در روند از بین بردن موهای زائد با لیزر، پرتوی لیزر حین عبور از لایه بیرونی پوست به حرارت تبدیل می‌شود و توسط ملانین فولیکول مو (رنگ‌دانه تیره رنگ فولیکول موی شما) جذب می‌شود که به نابودی آن می‌انجامد. ... ادامه مطلب

فیلر مو بهتر است یا مزوتراپی مو؟فیلر مو بهتر است یا مزوتراپی مو؟

ریزش مو یکی از شایعترین مشکلات پوست و مو است. دلایل متعددی در بروز این عارضه دخیل هستند. برخی از این دلایل ژنتیکی و برخی دیگر مربوط به بیماری و اختلالات می باشند. مزوتراپی و فیلر مو از روش های درمانی مکمل هستند که می توانند تأثیرات بسیار خوبی در تقویت موی سر و کنترل ریزش آن داشته باشند . ... ادامه مطلب