مزایای و ماندگاری تزریق ژل پیشانی | کلینیک پوست دکتر فاتحی در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / جوانسازی پوست با تزریق ژل یا فیلر پیشانی

جوانسازی پوست با تزریق ژل یا فیلر پیشانی

با بالا رفتن سن و فرایند پیری پوست، کاهش سطح کلاژن‌سازی و آبرسانی پوست، افتادگی و ایجاد چین و چروک در پوست صورت و پیشانی رخ خواهد داد. در چنین شرایطی اگر مشکل بدنی یا بیماری خاص یا حساسیت به مواد تزریقی در موارد نادر، وجود نداشته باشد، می‌توان از تزریق ژل پیشانی بهره برد.

تزریق ژل به پیشانی یک روش بدون درد، بدون عوارض، بدون نیاز به جراحی یا بی‌هوشی و با ماندگاری و اثربخشی بالا است تا خطوط اخم و چروک پیشانی را رفع نماید. این روش در یک جلسه و در کمتر از یک ساعت با بی‌حسی موضعی، انجام خواهد شد.

رفع خطوط پیشانی با تزریق ژل از موثرترین اقدامات جوانسازی پوست است که توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش و هماهنگی با مطب دکتر فاتحی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

علل چین و چروک پیشانی

مهم‌ترین دلیل ایجاد چین و چروک در پیشانی، افزایش سن است. با از دست رفتن ویژگی ارتجاعی و کاهش کلاژن‌سازی پوست، اثر اخم کردن‌های متناوب و همچنین جاذبه زمین روی پیشانی پدیدار می‌شود. جاذبه پوست را به سمت پایین می‌کشد و نبود تغذیه و آبرسانی مناسب نیز پوست را پیرتر و چروک می‌نماید.

در این میان عوامل دیگری نیز وجود دارد که موجب پایین آمدن کارایی سیستم ایمنی بدن، خشک شدن پوست و در نتیجه تشدید چروک پیشانی خواهد شد؛ از جمله:

نحوه تزریق ژل پیشانی

ابتدا پزشک، جنس پوست شما را بررسی و مناطقی را که نیاز به تزریق ژل دارد را تعیین می‌کند. این عمل تحت بیهوشی نبوده و تنها قسمتی از پیشانی که نیاز به تزریق دارد، توسط پزشک بی‌حسی موضعی می‌شود. برای بی‌حس کردن ناحیه پیشانی پزشک بسته به تشخیص خود یکی از 3 روش مالیدن پماد بی‌حسی، تزریق ماده بی‌حسی و قرار دادن کمپرس یخ را انتخاب می‌کند. سپس، پزشک صبر می‌کند تا قسمت مورد نظر بی‌حس شود تا فرایند تزریق ژل را آغاز کند. میزان تزریق بی‌حسی بسیار مهم است و نباید بیش از حد نیاز به پوست وارد شود.

در این مرحله، پزشک به وسیله سرنگ مخصوص که دارای سوزن‌های ظریف است، محل‌های از پیش تعیین شده را انتخاب و ژل را به آن تزریق می‌کند. این کار نیاز به‌دقت و سرعت عمل مناسبی دارد؛ چراکه اگر سوزن‌ها برای مدت‌زمان زیادی داخل منافذ پوست بمانند، موجب التهاب و آسیب پوست می‌شوند. تزریق صحیح با زاویه مناسب، یکی دیگر از نکاتی است که پزشک در این مرحله به آن توجه می‌کند. زاویه سوزن‌ها هرگز نباید به طور غیراستاندارد باشد و پزشک موظف است با نهایت دقت و ظرافت این کار را انجام دهد.

تزریق ژل در پیشانی

مزایای تزریق ژل در پیشانی

1. سطح چین‌وچروک‌ها صاف می‌شود.

2. به خاطر آبرسانی، پوست پیشانی سفت‌تر می‌شود.

3. افزایش حجم پیشانی نسبت به قبل

4. تولید کلاژن در پوست و جوان‌تر شدن صورت

افراد نامناسب جهت تزریق ژل پیشانی

دوام و ماندگاری تزریق ژل در پیشانی

همان‌طور که گفته شد در انجام تزریق ژل‌های پرکننده از ژل‌های پرکننده طبیعی استفاده می‌شود، به همین دلیل، احتمال اینکه نتایج حاصل از انجام تزریق فیلرهای پر کننده به طور دائم ماندگار باشد بسیار کم است. به این دلیل که بدن بعد از انجام تزریق ژل‌های پرکننده در مواجه با ژل‌های پرکننده طبیعی سعی می‌کند و تا زمانی که همه ژل‌های پرکننده تزریق‌شده را از بین نبرد به کار خود ادامه می‌دهد.

ماندگاری نتایج حاصل از تزریق ژل‌های پرکننده به موارد مختلفی مانند عملکرد بدن هر فرد، کیفیت ژل، نوع ژل، سبک زندگی فرد و محل ناحیه‌ای که انجام شده است بستگی دارد؛ بنابراین نمی‌تواند عدد دقیقی برای ماندگاری تزریق فیلر های پرکننده گفت؛ اما طی تحقیقاتی که بر افراد تحت تزریق ژل‌های پرکننده انجام شده است، مشخص شده است که ماندگاری نتایج حاصل از تزریق پر کننده‌ها برای انواع ژل‌ها حداقل 6 ماه است. البته بعد از انجام هر بار تزریق ژل‌های پرکننده در هر دفعه ماندگاری نتایج حاصل از انجام تزریق فیلرهای پرکننده بیشتر از دفعه قبل می‌شود. شما هم می‌توانید با انجام نکات مراقبتی تزریق پرکننده‌ها، ماندگاری نتایج حاصل از تزریق ژل‌های پرکننده را افزایش دهید.

عوارض تزریق ژل

کلینیک پوست و مو دکتر هما فاتحی در اصفهان افتخار دارد که در حداقل زمان انتظار پاسخگوی نیاز شما عزیزان در زمینه های جوانسازی پوست، لیزر موهای زائد، تزریق چربی و ... میباشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیفت و حجم دهی به گونه با تزریق ژللیفت و حجم دهی به گونه با تزریق ژل

رایج‌ ترین ناحیه برای درمان با تزریق ژل جهت افزایش پری و شکل گونه‌ ها است. این ژل را می‌ توان روی قسمت بیرونی گونه‌ ها قرار داد تا یک ظاهر فرم گرفته را به گونه‌ ها بدهد یا می‌ توان آن را در وسط گونه قرار داد تا برجستگی طبیعی به گونه‌ های شما ببخشد. ... ادامه مطلب

رفع شلی و افتادگی پوست صورت با مزوتراپیرفع شلی و افتادگی پوست صورت با مزوتراپی

مزوتراپی یکی از روش های نوین غیر تهاجمی در حفظ جوانی درمان افتادگی پوست می باشد. ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست دست با تزریق چربیجوانسازی پوست دست با تزریق چربی

پوست دست به مرور زمان و در اثر افزایش سن، چربی خود را از دست داده و نازک می‌ شود. این موضوع باعث می‌ شود که استخوان‌ های باریک در پشت دست خود را نشان داده و زیبایی این قسمت را تحت تأثیر قرار دهند.به همین دلیل افراد برای بهبود ظاهر دستان خود روش تزریق چربی به دست را امتحان می‌ کنند. ... ادامه مطلب

ایا جای سوختگی با لیزر از بین میرود؟ایا جای سوختگی با لیزر از بین میرود؟

امروزه تکنولوژی های بسیار پیشرفته می تواند هرگونه جراحتی را بر روی پوست از بین ببرد. برای از بین بردن جای سوختگی، روش های درمانی متفاوتی وجود دارد که با توجه به نوع اسکار پزشک یکی از این روش ها را انتخاب می کند. ... ادامه مطلب