تزریق ژل لب طبیعی یا نچرال | هزینه تزریق ژل لب در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / فرم دهی طبیعی به لبها با تزریق ژل هیالورونیک اسید

فرم دهی طبیعی به لبها با تزریق ژل هیالورونیک اسید

تزریق ژل به لب یک فرآیند تزریقی به پوست است که اغلب توسط پزشکان زیبایی انجام میشود. انواع مختلفی از پرکننده‌ها یا فیلرها موجود هستند که برای تزریق به لب از آنها استفاده می‌شود. یکی از پرمصرف‌ترین نمونه‌های این محصولات موادی هستند که به اسید هیالورونیک که ماده‌ای است که به طور طبیعی و ذاتی نیز در بدن ساخته می شود، شباهت بسیاری دارد. تزریق ژل اسید هیالورونیک به لب‌ها سبب افزایش حجم این ناحیه در صورت می‌شود. تزریق کردن چربی و استفاده از ایمپلنت نیز در ردیف سایر روش‌های موجود برای حجم دهی به لب‌ها قرار می‌گیرند. هرکدام از این روش‌ها دارای اثربخشی و نتایج خاص خود می‌باشند که می‌توانند عارضه‌های جانبی را نیز به همراه داشته باشند.
فرد با توجه به انتظاراتی که از نتیجه تزریق دارد و همچنین با توجه به وضعیت اولیه بدن خود، می‌تواند یکی از این راه‌ها را برای خودش انتخاب کند. این انتخاب البته حتماً باید با مشورت پزشک و پس از انجام معاینه‌های اولیه صورت بگیرد. به همان نسبت که چنین انتخابی درست‌تر باشد، تزریق نیز برای فرد نتیجه‌بخش‌تر خواهد بود.

استفاده از فیلرهای اسید هیالورونیک در تزریق ژل لب طبیعی

بهره‌مندی از مزایای فیلرهای اسید هیالورونیک سبب می‌شود تا شکل ظاهری لب‌ها تغییر کند. بدن به صورت طبیعی نیز این ماده را تولید می‌کند و همین موضوع موجب می‌شود تزریق هیالورونیک اسید به بدن، عوارض و مشکلات چندانی را برای فرد به وجود نیاورد. این یکی از بهترین انتخاب‌های موجود برای بخشیدن یک حالت جذاب به لب‌ها به شمار می‌رود و می‌تواند تغییر دل‌چسب برای لب‌ها به وجود بیاورد.
1. شکل ظاهری
2. ساختار لب
3. حجم لب
اثر تزریق ژل لب طبیعی حدود 6 ماه باقی خواهد ماند و پس از آن بیمار باید مجدداً برای حفظ اثرات این ماده آن را تزریق کند. اگر فرد از نتیجه تزریق فیلر هیالورونیک اسید به لب‌های خود رضایت داشت، امکان تزریق بعدی برای او پس از پایان اثر تزریق اول وجود دارد.
با این حال فرد باید حداقل بین 4 تا 6 ماه صبر کند و سپس تزریق دوم را انجام بدهد. اینکه فیلرها تا چه زمانی بر روی لب‌ها اثرگذار باشند، به مسائل مختلفی مربوط می‌شود. مسائلی مثل میزان تبحر پزشک، میزان و نوع فیلر تزریق‌شده و همچنین سبک زندگی و نوع مراقبت‌های فرد، روی این مسئله تأثیرگذار خواهند بود.
نمونه‌های فیلر اسید هیالورونیک در بازار
1. Restylane , Restylane-L, Restylane Silk
2. Juvederm Ultra, Juvederm Ultra Plus
3. Belotero Balance
4. HylaForm
5. Elevess
6. Prevelle Silk
7. Captique
محصولات ذکر شده همگی به یک شیوه مشابه به اندام‌های بدن تزریق می‌شوند و نتایج یکسانی را از خود بر جای خواهند گذاشت. به‌علاوه اینکه برخی از این موارد حاوی لیدوکائین یا بی‌حسی نیز می‌باشند و پزشک دیگر نیازی به تزریق و یا استفاده از بی‌حس‌کننده ندارد. البته پیش از استفاده از این فیلرها، حتماً باید مطمئن شوید که بدن شما نسبت به لیدوکائین واکنش آلرژیک نداشته باشد. برای این کار معمولاً از فرد، تست آلرژی گرفته می‌شود تا تزریق فیلر بدون هیچ نوع مشکل و نگرانی صورت بگیرد.

تزریق ژل لب طبیعی یا نچرال

نکات قابل‌تأمل در تزریق ژل لب طبیعی

عوارض تزریق ژل لب

اثرات جانبی تزریق ژل لب طبیعی موقتی و زودگذر است و پس از چند روز برطرف خواهد شد. این عوارض می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

هزینه تزریق ژل لب

به منظور برآورد هزینه تزریق ژل لب لازم است ابتدا توسط پزشک معاینه شوید. پس از آن با توجه به میزان تزریق ژل، دستمزد پزشک و سایر فاکتورها هزینه تزریق ژل لب تعیین می‌گردد.
برای آگاهی از قیمت و هزینه تزریق ژل لب در اصفهان توسط دکتر هما فاتحی، می‌توانید با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

زاویه سازی صورت با تزریق فیلر در اصفهان از اقداماتی است که توسط دکتر هما فاتحی، با استفاده از بهترین فیلرها و بکارگیری تکنیک مناسب در تزریق، انجام می‌شود و با نتایجی چشمگیر همراه می‌گردد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا کاشت مو به روش FIT عوارضی هم دارد؟آیا کاشت مو به روش FIT عوارضی هم دارد؟

ریزش مو یا طاسی در اصطلاح پزشکی به‌عنوان آلوپسی شناخته می‌شود. کاشت مو یک راه نجات برای رهایی از این دردسر است. آلوپسی یک بیماری است که ممکن است در زنان و مردان اتفاق بیفتد و دیده ‌شود که با یک الگوی بخصوص یا در طی مراحلی بر بیماران تأثیر می‌گذارد. ... ادامه مطلب

روش تزریق فیلر چانه چگونه است؟روش تزریق فیلر چانه چگونه است؟

افرادی که تمایل دارند چانه برجسته‌ تری داشته باشند و یا به طور طبیعی چانه کوچکی دارند می‌ توانند از مزایای تزریق فیلر به چانه برای فرم‌ دهی و رسیدن به ظاهر مورد پسند خود استفاده کنند. این کار معمولاً در یک جلسه و با اعمال بیحسی موضوعی انجام می‌ شود. ... ادامه مطلب

دلایل کهیر زدن پوست و راه های درمان آندلایل کهیر زدن پوست و راه های درمان آن

کهیر یا راش ضایعات قرمز، برجسته و خارش‌ دار پوستی است که گاهی به علت آلرژی ایجاد می‌ شود. آلرژن، محرکی است که باعث واکنش آلرژیک می‌ شود. در این مطلب به دلایل ایجاد کهیر پوستی و روشهای درمان آن میپردازیم. ... ادامه مطلب

تزریق چربی به روش نانوفت چه مزایایی دارد؟تزریق چربی به روش نانوفت چه مزایایی دارد؟

تزریق چربی نانوفت در جوانسازی پوست و چهره مورد استفاده قرار می‌ گیرد و جدیدترین روش انتقال چربی از بدن خود فرد است. در این روش از چربی مایع شده و فیلتر شده که غلظت بالایی از سلول‌ های بنیادین دارد، استفاده می‌ شود. ... ادامه مطلب