مراقبتهای قبل و بعد از تزریق چربی | دکتر پوست خوب در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی در اصفهان / توصیه های مهم قبل و بعد از تزریق چربی

توصیه های مهم قبل و بعد از تزریق چربی

در مقالات قبل به طور مفصل نحوه برداشت و تزریق چربی توضیح داده شده است در این مقاله به نکاتی اشاره میکنیم که مراجعین باید در نظردر مقالات قبل به طور مفصل نحوه برداشت و تزریق چربی توضیح داده شده است در این مقاله به نکاتی اشاره میکنیم که مراجعین باید در نظر داشته باشند.

جهت تزریق چربی فرد باید ذخایر چربی لازم را داشته باشد. پس از انجام کلیه این بررسیها برای انجام این روش داروهای لازم جهت مصرف قبل از تزریق مشخص شده واولین تاریخ ممکن جهت تزریق چربی در کلینیک پوست ومو دکتر هما فاتحی تعیین می گردد.در مورد عزیزان ساکن در شهرهای دیگرکه تمایل به تزریق چربی در اصفهان دارند، این بررسی ها بصورت تلفنی انجام می گیرد.

1- در هرجلسه تزریق چربی حدودا 30 در صد از چربی تزریق شده حالت ماندگار پیدا میکند لذا تکرار تزریق چربی یک یا دو مرتبه به فاصله یک و نیم تا دو ماه برای تثبیت چربی تزریق شده و رسیدن به فرم نهایی مطلوب ضروری میباشد.لازم به ذکر است از انجایی که درصد ماندگاری چربی تزریق شده در افراد مختلف کاملا متفاوت است و به عواملی مانند نوع چربی فرد و سن او بستگی دارد لذا درهر جلسه حجم مشخصی از چربی تزریق میشود و تزریق چربی بیش از میزان مجازممکن است نتیجه مطلوبی نداشته باشد لذا حجم چربی تزریق شده در هر جلسه را به پزشک خود واگذار کنید و از اصرار برای تزریق چربی بیش از حدمجاز بپرهیزید.

بهترین تزریق چربی در اصفهان

2- پس از تزریق چربی در روزهای اول و دوم صورت ورم زیادی پیدا میکند که جای نگرانی نیست البته کبودی و ورم به ویژه در تزریق اطراف چشم ممکن است تا حدود یک ماه به میزان اندکی وجود داشته باشد البته در صورتی که این تورم همراه با قرمزی ، درد غیر معمول یا تب و لرز باشد احتمال عفونت وجود دارد و باید حتما با پزشک معالج تماس بگیرید.

3- در صورت داشتن سابقه تبخال حتما به پزشک خود اطلاع دهید تا قبل از تزریق چربی دارو های خوراکی ضد تبخال برای شما تجویز شود.
4- در 36 ساعت اول پس از تزریق چربی کمپرس سرد ( با گذاشتن تکه ای یخ داخل نایلون) و پس ازان کمپرس گرم استفاده شود.
5- تا 48 ساعت پس از تزریق چربی از استحمام خود داری کنید.
6- تا دوهفته بعد از تزریق چربی از انجام کار سنگین و کارهایی که نیاز به زور زدن داشته باشند، و تا یک هفته بعد، از انجام کار سبک هم خود داری کنید.
7- غذا های مصرفی در یک هفته پس از تزریق چربی باید کم نمک باشد.
8- شبهای اول پس از تزریق چربی ترجیحا از یک بالش اضافه برای خواب استفاده کنید.
9- ورم صورت پس از تزریق چربی به طور یکنواخت کاهش پیدا نمیکند که این اختلاف پس از گذشت مدتی یکنواخت خواهد شد.
10- استفاده از ترکیباتی مانند آسپرین قبل از تزریق ممنوع است و با نظر پزشک معالجتان لازم است دو هفته قبل از تزریق چربی آسپرین قطع شود.
11- حتما داروهای تجویز شده توسط پزشکتان را به طور کامل مصرف کنید.

جهت تزریق چربی ابتدا نیاز به مشاوره با خانم دکتر هما فاتحی وبررسی ضرورت نیاز به تزریق چربی وبیماریهای همراه مانند فشار خونمی باشد.برای تزریق چربی در اصفهان ،صورت مراجعه کننده بررسی شده وسوابق تزریقهای قبلی فرد در صورت وهر گونه استفاده قبلی از داروهای بیحسی تزریقی بررسی می شود. در مطب دکتر هما فاتحی جهت تزریق چربی در اصفهان کلیه انتخابهای دیگر برای درمان لاغری صورت از جمله تزریق ژل با توجه به وضعیت صورت مراجعه کننده بررسی شده وفرد از طول مدت درمان ومراقبتهای بعدی وعوارض احتمالی هر درمان مطلع می شود.

امروزه روشهای موثری برای جوانسازی پوست ابداع گردیده که اغلب آنها با نتایج بسیار موثر در اصفهان توسط دکتر هما فاتحی قابل انجام هستند. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید؛ یا می‌خواهید به جوانسازی پوست خود با روشهای کلینیکال بپردازید با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :شکیب فر [ 1402-06-15 ]
خانم دکتر برای افرادی که قبلا انجام دادن باز هم امکانش هست که انجام بدیم یا نه؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کربن پیل با لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟کربن پیل با لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟

جهت پیلینگ کربن لایه ای از کربن مایع بر روی پوست مالیده می شود. این لایه کربنی به عمق منافذ پوست نفوذ می کند. نور لیزر جذب ذرات کربن می شود و وقتی اشعه لیزر از روی منطقه ای کربنی عبور داده می شود، کربن را تخریب می کند و همراه با از بین بردن آن سلول های مرده پوست را هم نابود می کند. ... ادامه مطلب

لیزر اربیوم فرکشنال چیست؟لیزر اربیوم فرکشنال چیست؟

لیزر اربیوم به تنهایی خاصیت لایه برداری دارد و یکی از پیشرفته ترین انواع تکنولوژی های لیزر است. اربیوم پرتویی با طول موج 2940 نانومتر منتشر می کند که همان نور مادون قرمز است که با رسیدن به پوست، توسط آب جذب می‌ شوند. ... ادامه مطلب

فواید تزریق فیلر برای کانتورینگ صورتفواید تزریق فیلر برای کانتورینگ صورت

عبارت کانتورینگ صورت به معنای ایجاد سایه روشن های متناسب در چهره است که با چندین روش انجام می پذیرد که یکی از این روش ها مراجعه به پزشک زیبایی و پوست، جهت ایجاد برجستگی ها و متناسب سازی عرض و ارتفاع چهره از طریق تزریق ژل های هیالورنیک اسید توسط پزشک مجرب می باشد. ... ادامه مطلب

پوست به چه دلایلی دچار خارش شده و چگونه درمان میشود؟پوست به چه دلایلی دچار خارش شده و چگونه درمان میشود؟

خارش پوست از علائم مشخصه بسیاری از بیماری‌ های پوستی و از نشانه‌ های غیر معمول برخی از بیماری‌ های سیستمیک است. این خارش ممکن است موضعی یا عمومی باشد و می‌ تواند به عنوان یک بیماری حاد یا مزمن رخ ‌دهد. در ادامه دلایل ایجاد خارش پوست و روشهای درمانی آن معرفی میشود. ... ادامه مطلب