جوانسازی دستها با تزریق فیلر | دکتر ها فاتحی در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / تزریق فیلر به پشت دست چگونه انجام میشود؟

تزریق فیلر به پشت دست چگونه انجام میشود؟

با افزایش سن، پوست دچار تغییرات می‌شود. این تغییرات شامل نازک شدن و از دست رفتن چربی می‌باشند و در نتیجه پوست دیگر جوان و نرم به نظر نمی‌رسد. پیر شدن پوست صورت در دهه دوم زندگی اتفاق می‌افتد؛ یعنی زمانی که در اثر عوامل داخلی (ژنتیک و روند طبیعی سالخوردگی) و عوامل خارجی (نور آفتاب، سیگار کشیدن و استرس) استحکام پوست، کاهش پیدا می‌کند. در اثر افزایش سن حجم زیر پوست دست‌ها به مرور زمان کاهش پیدا می‌کند و باعث می‌شود پوست دست، پیر به نظر برسد. یکی از روش‌های جوانسازی پشت دست، تزریق فیلر می‌باشد. مجموعه متنوعی از فیلر های درمانی وجود دارد که به تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا رسیده و جراحان زیبایی آنها را به کار می‌گیرند.

شما می‌توانید برای جوانسازی پوست دست با تزریق فیلر به کلینیک دکتر هما فاتحی در اصفهان مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

ترکیبات فیلرها

هیالورونیک اسید (HA)

هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در پوست یافت می‌شود. فیلرهای هیالورونیک اسید معمولاً نرم و ژل مانند هستند. نتایج درمانی حاصل از این فیلرها موقت بوده و ۶ تا ۱۲ ماه یا بیشتر ماندگاری دارند. در طول این مدت بدن به صورت طبیعی و تدریجی اجزای این ماده را جذب می‌کند. اغلب فیلر های هیالورونیک اسید به همراه دارویی به نام لیدوکایین تزریق می‌شوند تا ناراحتی در طول فرایند و پس از آن به حداقل برسد.

کلسیم هیدروکسیل آپاتایت (CaHA)

کلسیم هیدروکسیل آپاتایت نیز یک ماده طبیعی دیگر است که عمدتاً در استخوان‌ها یافت می‌شود. در فیلرهای حاوی این ماده، ذرات میکروسکوپی کلسیم در یک ژل روان، شناور هستند. غلظت فیلر های CaHA بیشتر از فیلرهای هیالورونیک اسیدی بوده و معمولاً ماندگاری بیشتری نیز دارند. مدت دوام نتایج درمانی این فیلر ها در اغلب بیماران تا ۱۲ ماه است.

پلی متیل متاکریلات (PMMA)

پلی متیل متاکریلات یک ماده صنعتی و ایمن برای بدن است که از اوایل قرن گذشته در پزشکی به کار گرفته شده است. فیلر های PMMA به صورت توپ‌های کوچک و همیشگی در زیر پوست باقی مانده و به صورت مداوم از آن حمایت می‌کنند. این فیلر ها حاوی کلاژن نیز هستند. کلاژن یک ماده طبیعی در پوست است که در ساختار و سفتی پوست نقش دارد.

فیلر پشت دست

نحوه تزریق فیلر پشت دست

قبل از انجام فرایند درمان، ناحیه مورد نظر تمیز شده و بیحس کننده موضعی به آن محل اعمال می‌شود. بسیاری از فیلر ها خود حاوی داروی لیدوکایین (نوعی بیحس کننده موضعی) هستند. این دارو جهت کمک به حداقل رساندن درد در حین و پس از درمان در فیلر ها گنجانده می‌شود. سپس، پزشک،مقدار مشخصی فیلر را در زیر پوست تزریق می‌کند. بسته به محل درمان و نوع محصول، فرد قادر خواهد بود تا بلافاصله پس از تزریق فیلر نتایج آن را مشاهده کند.

اقدامات پس از تزریق فیلر

موارد منع تزریق فیلر

با وجود بی‌خطر بودن تزریق ژل یا تزریق فیلر، این کار برای دسته‌ای از افراد در شرایط خاص ممنوع است. اگر شما در یکی از گروه‌های زیر هستید، بهتر است تا درمان کامل و خارج شدن از وضعیت موجود تزریق فیلر را به تأخیر بیاندازید.

عوارض تزریق فیلر به پشت دست‌

تزریق فیلر در پشت دست‌ها دو عارضه اصلی دارد:

تزریق ژل لب یکی از اقدامات رایج، آسان و مقرون به صرفه است که گاها می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی بر ایجاد تناسب اجزای صورت و زیبایی چهره داشته باشد. یکی از مهمترین نکات حائز اهمیت در مورد افزایش حجم لبها با فیلر، انتخاب پزشکی است که قادر است با بکارگیری تکنیک درست تزریق و استفاده از بهترین انواع فیلر، با کمترین عوارض، به لبها زیبایی بخشد. شما می‌توانید برای بهترین تزریق ژل لب در اصفهان به مراکز مجاز و پزشکان معتبر مراجعه نمایید و با این کار موفقیت عمل خود را تضمین کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
برای درمان چه سوختگی هایی به پزشک مراجعه کنیم؟ (زمان مراجعه به پزشک)برای درمان چه سوختگی هایی به پزشک مراجعه کنیم؟ (زمان مراجعه به پزشک)

سوختگی پوست، حالتی است غیرقابل تحمل است که به دلیل آسیب حرارتی پوست رخ می دهد. سوختگی‌ های سطحی، سوختگی‌ هایی را شامل می‌ شود که فقط بیرونی‌ ترین لایه پوست یعنی اپیدرم را درگیر کرده باشد. سوختگی سطحی با سوختگی های شدید متفاوت است. ... ادامه مطلب

مزایای لیزر موهای زائد چانه و پشت لب چیست؟مزایای لیزر موهای زائد چانه و پشت لب چیست؟

لیزر موهای زائد، روشی برای کاهش و رفع موهای زائد بدن است که پس از پایان دوره آن پوستی صاف و بی مو خواهید داشت. ... ادامه مطلب

رفع گودی بالای چشم با تزریق ژلرفع گودی بالای چشم با تزریق ژل

استفاده از تزریق ژل منجر به بهبود مشکلات مربوط پلک و تصحیح گودی بالای چشم پلک می‌ گردد و برای کاهش حجم بعد از بلفاروپلاستی نیز مفید است ... ادامه مطلب

عوارض بوتاکس صورت چگونه برطرف میشود؟عوارض بوتاکس صورت چگونه برطرف میشود؟

عمل تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک ها، خط اخم و خنده و ... انجام می شود که طی آن سم بوتولیوم به پوست تزریق می شود و عضلات آن قسمت را فلج می کند. ... ادامه مطلب