لیفت کانتورینگ صورت با تزریق ژل | دکتر هما فاتحی در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / لیفت کانتورینگ یا لیفت آنی صورت چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

لیفت کانتورینگ یا لیفت آنی صورت چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

یکی از روشهای جوانسازی صورت انجام لیفت کانتورینگ است که در ان با تزریق فیلر در نقاط کلیدی صورت که مرتبط با لایه SMAS میباشند شاهد لیفت صورت خواهیم بود.لیفت کانتورینگ صورت با تزریق ژل همانطور که از نامش پیداست؛ روشی است که به طور همزمان صورت را کانتور و لیفت می کند. در این روش به میزان کمتری از ژل یا فیلر نیاز است و فقط در نواحی تزریق انجام می شود که موجب لیفت و بالا کشیدن پوست می شوند.

آنچه در این مطلب میخوانید

برای آشنایی بیشتر با این روش در ابتدا لازم است مختصری درباره لایه SMAS برایتان بگوییم این ناحیه در ارتباط با عضلات عمقی و غلاف در برگیرنده انها میباشند. SMAS مشابه یک پوشش محکم، عروق و اعصاب حیاتی صورت را در بر گرفته است بنابراین لایه محکمی است که در صورت تزریق اصولی فیلر در کنار آن، مشابه یک قلاب عمل کرده و نه تنها در همان محل موجب پر شدن فضاهای خالی می شود؛ بلکه با توجه به تاثیر بر لایه SMAS بعنوان داربست محکم کننده صورت، با تقویت آن لیفت صورت را نیز خواهیم داشت. به این تاثیر خوب لازم است خاصیت شگفت انگیز جوانسازی به واسطه مواد کلاژن ساز ژلها را هم اضافه کنیم .

یک اصل کلی در لیفت کانتورینگ داریم که عمده اصلاحات لازم است در فضای میانی صورت انجام گیرد و این اصلاحات موجب لیفت در یک سوم میانی و یک سوم تحتانی صورت خواهند شد. یک نکته دیگر که لازم به ذکر است اینکه معمولا با افزایش سن بتدریج قسمت میانی صورت ( ناحیه میدفیس) در زیر چشم و بعضا گونه دچار تحلیل و کاهش حجم بافتی میشوند. البته ناحیه شقیقه نیز از این کاهش حجم مستثنی نمیباشد. شناخت دقیق اناتومی، ارزیابی دقیق نواحی که نیاز به تزریق دارند، معاینه اصولی مراجعه کننده ، تسلط پزشک بر تزریق فیلر و استفاده از متریال مناسب بهترین نتیجه را خواهدداشت.

لیفت کانتورینگ صورت با تزریق ژل

برای لیفت کانتورینگ حدودا به چه میزان ژل نیاز است؟

میزان فیلر مورد نیاز بسته به فضاهای خالی صورت دارد و بطور معمول از حداقل 2 سی سی به بالا میباشد. نکته بسیار جالب اینکه در لیفت کانتورینگ لزومی به تزریق فیلر در تمام نواحی خالی نبوده یا پر کردن زیاد یک ناحیه نیست و صرفا نواحی اساسی در جهت لیفت تزریق خواهند شد. به عنوان مثال شاید در لیفت گونه در حد نصف یا حتی یک سوم زمانی که قصد گونه گذاری داریم نیاز به تزریق ژل باشد. نمونه این تزریق را در تصاویر بخش لیفت کانتورینگ ملاحظه فرمایید.

متد انجام لیفت کانتورینگ

در مطب خانم دکتر هما فاتحی لیفت کانتورینگ تخصصی صورت با متد ترکیبی برگرفته از روشهای مختلف 5 نقطه ای ، 8 نقطه ای ، Md کد ( برگرفته از متد دکتر موریسیودمایو) و تکنیکهای لیفت نقاط کلیدی صورت، بر اساس نیاز مراجعه کننده انجام می شود. علت استفاده از تکنیکهای مختلف به تفاوت نیاز صورت مراجعه کنندگان برای لیفت در بخشهای متفاوت صورت برمی گردد چرا که روند پیرشدن صورت در افراد مختلف بنا به ژنتیک، شیوه زندگی و مراقبتهای پوستی در افراد مختلف کاملا متفاوت است و روند اصلاح این تغییرات باید با یک نگاه تخصصی و برنامه درمانی ویژه همان فرد طراحی شود.

نحوه انجام لیفت کانتورینگ صورت با تزریق ژل

پس از مشاوره و معاینه تخصصی و بررسی صورت مراجعین و تایید نیاز به تزریق فیلر و لیفت با فیلر روند کار با تزریق فیلر شروع میشود. کل زمان تزریق بین نیم تا یکساعت تحت بیحسی موضعی یا تزریقی بسته به نیاز انجام می گیرد. نتیجه جذاب این تزریق بلافاصله قابل مشاهده است و نتیجه نهایی بعد از سه هفته مشهود خواهد بود.

لیفت کانتورینگ صورت با تزریق ژل

لیفت کانتورینگ صورت برای چه افرادی مناسب است؟

این روش برای افرادی مناسب است که صورت های نسبتا پری دارند. فقط در برخی نواحی صورت فرو رفتگی دیده می شود که با تزریق فیلر، آن نواحی پر شده و پوست لیفت می گردد.

مزایای تزریق ژل لیفت کانتورینگ صورت

  1. استفاده از حداقل حجم فیلر و در نتیجه هزینه کمتر برای مراجعه کننده
  2. زمان کوتاه انجام کار
  3. مشاهده سریع نتیجه بلافاصله بعد انجام
  4. کمترین میزان کبودی و تورم بعد از تزریق
لیفت کانتورینگ صورت با تزریق ژل

چرا مرکز تخصصی پوست و مو دکتر هما فاتحی را انتخاب کنیم؟

خانم دکتر هما فاتحی با دارا بودن بیش از بیست سال سابقه کار تخصصی در زمینه پوست ومو و شرکت در کنگره ها و دوره های متعدد داخل و خارج و اشراف کامل به کیفیت فیلرها و محصولات و انواع روشها و دستگاههای جوانساز تولید شده در سراسر جهان بهترین ، موثرترین و مقرون به صرفه و قابل اجراترین درمانها را با توجه به نیاز مراجعین تعیین کرده و برای درمان شما پکیجهای مناسب را ارائه می دهند. توضیحات بیشتر را در مقاله پکیج های جوانسازی پوست بخوانید. در مرکز تخصصی پوست و مو دکتر هما فاتحی، شما مشاوره تخصصی با توجه به نیاز صورت دریافت می کنید.

زمان انتظار:

با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در کلینیک تخصصی پوست دکتر هما فاتحی شما زمان انتظار کوتاهی برای دریافت نوبت خواهید داشت . دسترسی به پزشک یکی از مزایای منحصر به فرد این مرکز امکان دسترسی به پزشک بعد از انجام کار و گرفتن راهنمایی از ایشان می باشد.
یکی از ضروریات مهم بعد از تزریقات زیبایی انجام کار در مراکزی است که شما بعد از انجام پروسه درمانی بتوانید در صورت نیاز به پزشکتان دسترسی داشته باشید و در مرکز پوست و مو دکتر هما فاتحی این امکان برای شما با در دسترس داشتن تلفنهای ارتباط با پزشک بخوبی میسر می باشد.

توصیه ها و مراقبتهای بعد از لیفت کانتورینگ

  1. عدم شستشو و استفاده از مواد ارایشی تا 24 ساعت
  2. مصرف آب فراوان
  3. ورزش سنگین تا 4 روز انجام نشود
  4. ماساژ و دستکاری محل تزریق را تا حداقل یک هفته انجام ندهید.

مقایسه روش لیفت کانتورینگ با کانتورینگ

در روش لیفت کانتورینگ جاهایی تزریق انجام میشود که بیشترین میزان لیفت را به صورت می دهند در نتیجه به میزان کمتری ژل برای تزریق نیاز است. پس لیفت کانتورینگ صورت می تواند نسبت به کانتورینگ هزینه کمتری داشته باشد.

برای آشنایی با روش جوانسازی اندولیفت و آگاهی از هزینه اندولیفت در اصفهان ، روی لینک کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :صادقی [ 1402-08-15 ]
خانم دکتر صورتم چروک ریز داره و پوستم کمی چرب هست و واسه روشن شدن و از بین رفتن لک های صورتم و لیفت لطفا کرم معرفی کنید ممنون

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
علت همزمانی تزریق چربی و پی ار پیعلت همزمانی تزریق چربی و پی ار پی

با پیشرفت علم پزشکی ، روش های بسیاری برای زیبایی صورت به دنیا معرفی شده است. از جمله اقدامات زیبایی، تزریق چربی و پی ار پی به صورت است. ... ادامه مطلب

پلاسما تراپی و مزایای شگفت انگیز آن برای پوستپلاسما تراپی و مزایای شگفت انگیز آن برای پوست

جوانسازی صورت با پلاسما تراپی یکی از جدیدترین روش‌ های درمانی است که بدون کوچک‌ ترین عوارضی بهترین نتیجه را در زیبا سازی پوست ارائه می دهد. پلاسما تراپی یک روش کاملاً ایمن و غیرتهاجمی است که توسط دستگاه مخصوصی به نام پلاسما جت انجام ‌می‌ گیرد. ... ادامه مطلب

هر آنچه در مورد جوش هورمونی باید بدانیدهر آنچه در مورد جوش هورمونی باید بدانید

علت جوش ممکن است به دلایل متفاوتی از جمله عادت هورمون ها و کبد بستگی داشته باشد. جوش های هورمونی جوش هایی هستند که به دلیل نوسانات هورمونی ایجاد میشود ... ادامه مطلب

سابسیژن روشی موثر برای درمان جای جوشسابسیژن روشی موثر برای درمان جای جوش

سابسیژن (Subcision) به مفهوم برش در زیر پوست می باشد که البته بدون تیغ انجام می شود، این روش درمانی نیمه جراحی و تهاجمی است که برای درمان مشکلات پوستی در زیر پوست استفاده می‌شود. سابسیژن بهترین روش توصیه شده برای افرادی که اسکار آکنه (چال)، زخم‌های عمیق، سالک، خط خنده و اخم، چروک‌های عمیق و سلولیت ش ... ادامه مطلب