قیمت مزوژل جالپرو در اصفهان

نواحی تزریق جالپرو

پوست انسان به دلیل قرارگیری در معرض عوامل مختلف طبیعی و غیرطبیعی دچار آسیب هایی می شود. آسیب های ناشی از این موقعیت ها به شکل چین وچروک های ریز و درشت، سوختگی و تخریب بافت خود را نمایان می کنند. برای ترمیم یا کاهش آثار این صدمات روش های مختلفی وجود دارد. روش‌های مختلفی برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک استفاده می‌شود که مزوژل یکی از آن‌ها است. مزوژل جالپرو یک محصول استریل قابل تزریق ساخت کشور سوئیس است که توسط پوست جذب می‌‌شود و بافت پوست را بهبود می بخشد و چین و چروک های صورت را تا حد زیادی کاهش می دهد و به بهبود ظاهر پوست کمک می کند. مواد اصلی موجود در این مزوفیلر، انواع آمینو اسیدهای ضروری برای پوست و هیالورونیک اسید می باشد. هیالورونیک اسید خاصیت آبرسانی دارد و چون به طور طبیعی محل آن در بافت پیوندی است، به بهبود بافت پیوندی پوست کمک می کند. آمینو اسیدها نیز در پروتئین سازی دخیل هستند و به ساخت و ترمیم داربست بافت پیوندی و سلامت سلول های پوست کمک می کنند.

آنچه در این مطلب میخوانید

کاربرد جالپرو

با تزریق جالپرو می‌توان به ‌تغذیه پوست، آبرسانی، لطافت و صافی آن کمک کرد. این محصول در جوانسازی و افزایش درخشندگی و شادابی پوست نیز مؤثر است. همچنین از مهم‌ترین کاربرد جالپرو می‌توان به ‌درمان انواع مشکلات پوستی اشاره کرد. برخی از رایج‌ترین این مشکلات پوستی عبارت است از:

مزایای جالپرو

برخی از مهم‌ترین فواید جالپرو شامل موارد زیر است:

انواع جالپرو

در حال حاضر جالپرو در دو نوع جالپرو کلاسیک و جالپرو HMW در بازار موجود است که بسته به شرایط افراد از یکی از آنها استفاده می‌شود.

جالپرو کلاسیک

جالپرو کلاسیک اغلب برای افرادی استفاده می‌شود که در سنین جوانی و میانسالی به سر می‌برند و نشانه‌های پیری در آنها زودتر از چیزی که باید خود را نشان داده‌اند. این افراد اغلب پوست سفت‌تری دارند و شدت آسیب‌های پوستی در آنها بسیار کمتر است. همچنین ممکن است هدف آنها از تزریق جالپرو صرفاً از بین بردن چین و چروک‌ها و جوانسازی نباشد. در واقع آنها برای پر کردن نواحی خالی صورت، روشن‌سازی، برطرف کردن جای جوش و آکنه و رفع سایر آسیب‌های پوستی به سراغ جالپرو می‌آیند. به همین دلیل در این افراد از نوع کلاسیک که دارای اثرگذاری کمتری است استفاده می‌شود. تزریق این ژل معمولاً نیاز به ۳ جلسه دارد و فاصله جلسات نیز در حدود ۲ تا ۴ هفته است. البته بسته به نظر پزشک ممکن است نیاز به تعداد جلسات بیشتری وجود داشته باشد.

نواحی تزریق جالپرو

جالپرو HMW

در ترکیبات جالپرو HMW درصد هیالورونیک اسید بسیار بیشتر است و به همین دلیل این ماده برای افرادی که در سنین بالاتری هستند و چین‌وچروک‌های عمیق‌تری دارند استفاده می‌شود. افراد مسن اغلب دچار افتادگی پوست هم شده‌اند؛ با استفاده از این نوع ژل جالپرو می‌توان شلی و افتادگی جزئی پوست را درمان کرد و چهره‌ای جوان و شاداب به آنها بخشید. برای درمان آسیب‌های پوستی با ژل جالپرو HMW به تعداد جلسات کمتری نیاز است. تزریق این ژل در دو جلسه با فاصله‌های 20 روز انجام می‌شود که این موضوع برای افراد مسن بسیار خوشایند است؛ چراکه سریع‌تر به نتایج دلخواه خود می‌رسند و نیازی به مراجعه مداوم به کلینیک هم ندارند.

نواحی تزریق جالپرو

با توجه‌ به ‌عملکرد عالی ژل جالپرو در بهبود بافت پوست، علاوه‌بر ناحیه صورت در برخی نواحی و نقاط مختلف بدن نیز کاربرد دارد. برخی از رایج‌ترین نواحی تزریق جالپرو عبارت است از:

  1. دکلته
  2. گردن
  3. زیر بغل
  4. دست‌ها
  5. قسمت داخلی ران
  6. شکم
  7. ناحیه زانو

تزریق جالپرو چگونه انجام می شود؟

برای تزریق جالپرو، پزشک پوست ابتدا نواحی دارای آسیب بافت را مشخص و نشانه گذاری می کند. سپس با استفاده از داروهای بی حس کننده موضعی، نواحی نشانه گذاری شده را بی حس خواهد کرد. به دلیل همین بی حسی، در زمان تزریق هیچگونه درد یا ناراحتی نخواهید داشت. بعد از بی حسی کامل، پزشک تزریق را شروع می کند. تزریق مدت زیادی طول نمی کشد. بعد از اتمام، پزشک ناحیه تزریق را به آرامی ماساژ می دهد. مدت زمان تزریق جالپرو حدود 30 تا 45 دقیقه است که بیشتر این زمان برای بی حسی موضعی صرف می شود. میزان ماده تزریق بستگی به وضعیت پوست شما و میزان مشکلات آن دارد و این مقدار را پزشک تعیین می کند. این تزریق هم می تواند به صورت عمقی و هم سطحی انجام شود. بعد از تزریق بلافاصله نتایج قابل مشاهده است؛ اما حدود 1 تا 6 ماه بعد از تزریق می توان نتیجه کامل تزریق را مشاهده کرد.

اقدامات قبل از تزریق مزو ژل جالپرو

تزریق مزوژل جالپرو از موثرترین اقدامات جوانسازی پوست است که توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش و هماهنگی با مطب دکتر فاتحی با شماره تلفن 03132245018 تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های بعد از تزریق جالپرو

موارد منع تزریق جالپرو

  1. افرادی که باردار و شیرده هستند.
  2. افراد که دارای بیماری نقص سیستم ایمنی هستند.
  3. کسانی که به ترکیبات اسید هیالورونیک و اسید آمینه حساسیت دارند.
  4. افراد دارای عفونت فعال در منطقه تزریق مانند جوش یا تب خال هستند.
  5. افراد دارای اختلالات خونریزی هستند.
  6. از این ژل در مناطقی که دارای ایمپلنت سیلیکونی هست نباید استفاده شود.

ماندگاری مزوژل جالپرو

لازم است تزریق هر شش ماه یک مرتبه تجدید گردد. مدت زمان و دوام و پایداری و طول عمر ژل مزوژل درون بافت تقریباً شش ماه می باشد.

قیمت مزوژل جالپرو

به طور خلاصه میتوان گفت که خدمات زیبایی پوست و مو دارای قیمت های مشخص و تعیین شده ای نیستند و نسبت به برخی موارد قیمت آنها مشخص میشود. از عواملی که روی قیمت تأثیر میگذارند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نوع و مقدار مزوژل
  2. محل مورد نظر تزریق
  3. تعداد جلسات
  4. تجربه، شهرت پزشک و کلینیک

عوارض جالپرو

اگرچه ترکیبات موجود در این محصول زیبایی در بدن انسان نیز وجود دارند احتمال بروز برخی عوارض جانبی از قبیل درد، قرمزی، تورم، خارش و کبودی نیز وجود دارد. البته این عوارض جانبی معمولاً طی مدت دو روز پس از تزریق از بین می‌روند.

شما می‌تواند برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه انواع بیماریها و مشکلات پوست و مو از جمله بیماری زونا ، توسط خانم دکتر هما فاتحی به لینک سوالات کاربران مراجعه نمایید و جهت مراجعه حضوری به مطب دکتر فاتحی از طریق تماس با شماره تلفن 32245018 - 031 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سپیده نادری [ 1401-04-11 ]
واقعا خانم دکتر فاتحی بهترین پزشک پوست در اصفهان هستند من پوستم مدیون ایشان هستند

نیکی نیازی [ 1401-04-07 ]
سلام و عرض ادب خانم دکتر. سپاس از مطالب خوبتون. لطفا در مورد پروفایلو هم مطلب تهیه کنید.

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزرکیوسوئیچ (Q-Switch) چیست و چه کاربردی دارد؟لیزرکیوسوئیچ (Q-Switch) چیست و چه کاربردی دارد؟

لیزر کیوسوئیچ یکی از تکنیک های مفید برای درمان لک‌های پوست که در اثر افزایش سن ایجاده شده‌اند مناسب می‌باشد. این لیزر بیش از یک دهه مورد استفاده بوده و توانسته است به خوبی لک‌های تیره سطح پوست را درمان نماید ... ادامه مطلب

درمان کراتوز پیلاریس یا پوست مرغیدرمان کراتوز پیلاریس یا پوست مرغی

کراتوز پیلاریس یا همان پوست مرغی، یک بیماری پوستی است که سبب بروز نواحی دارای برآمدگی های متعدد و احساس ناهمواری در پوست می شود. این جوش ها یا برآمدگی های کوچک در واقع سلول های پوستی مرده ای هستند که فولیکول های مو را مسدود کرده اند. ... ادامه مطلب

روشهای درمان زخم دیابتی کدامند؟روشهای درمان زخم دیابتی کدامند؟

زخم‌ها، بریدگی ها و سوختگی های جزئی ناراحت کننده اما غیر قابل اجتناب زندگی هستند. با این حال این آسیب ها برای مبتلایان به دیابت می توانند منجر به مشکلات جدی سلامتی شوند. ... ادامه مطلب

تزریق آنزیم برای از بین بردن ژلتزریق آنزیم برای از بین بردن ژل

در برخی از موارد افراد به دلایل مختلفی مانند به کار بردن فیلر و پر کننده های، تزریق بیش از حد یا غیر اصولی از نتیجه کار راضی نبوده و برای تخلیه ژل اقدام می کنند. تزریق آنزیم هیالورونیداز یکی از روش های از بین بردن ژل هیالورونیک اسید است که در آن ژل چند روز پس از تزریق تجزیه می شود. ... ادامه مطلب