ماندگاری ، عوارض هزینه مزوژل | تزریق مزوژل در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / کاربرد مزوژل برای جوانسازی و رفع چین و چروک

کاربرد مزوژل برای جوانسازی و رفع چین و چروک

مزوژل یکی از درمان‌های مؤثر چین و چروک و دیگر مشکلات پوستی در صورت و به خصوص نواحی اطراف چشم است. در این شیوه درمانی از هیالورونیک اسید برای رفع مشکلات پوستی استفاده می‌شود تا جوانی و شادابی به پوست شما برگردد. هیالورونیک اسید یکی از اصلی‌ترین ترکیبات طبیعی پوست است که در ساخت کلاژن و حفظ حالت ارتجاعی آن نقش مهمی دارد. این ماده می‌تواند سلول‌های تولیدکننده کلاژن را تحریک کند و با بهبود فرایند خون‌رسانی به بافت‌های پوست آسیب‌های آن‌ها را از بین ببرد.

در ترکیبات مزوژل علاوه بر هیالورونیک اسید از مواد معدنی، آمینواسیدها، ویتامین‌ها، کوآنزیم‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های مختلف استفاده شده است که همگی خواص ترمیم‌کنندگی دارند و می‌توانند به بهبود انواع آسیب‌های پوستی کمک کنند. این ترکیبات همچنین می‌توانند رطوبت پوست را بیشتر کنند و از بروز دوباره نشانه‌های پیری یا ایجاد لک‌های پوستی برای مدتی تقریباً طولانی جلوگیری کنند.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای مزوژل

رفع چین و چروک‌ها و خطوط ریز در زیر صورت و چین و چروک‌های اطراف چشم‌ها (قسمت بیرونی چشم‌ها)

تزریق مزوژل

نحوه استفاده از روش مزوژل بسیار شبیه به تزریق ژل به نواحی مختلف صورت می‌باشد. پزشک پس از آماده‌سازی سرنگ مخصوص، ترکیب ویال مزو و هیالورونیک اسید موجود در بسته‌بندی مزوژل را به آرامی به اندازه نیاز در ناحیه هدف تزریق می‌کند.

کاربرد مزوژل

مراقبت های قبل از تزریق مزوژل

  1. پزشکان برای پیشگیری از بروز کبودی به شما توصیه می‌کنند که از پنج روز قبل از درمان، از مصرف مکمل‌ها، ویتامین و روغن ماهی بپرهیزد.
  2. از مصرف هرگونه داروی رقیق‌کننده خون پرهیز کنید، در صورت لزوم باید یک هفته قبل از درمان با پزشک مشورت کنید. برخی داروهای رقیق‌کننده خون عبارتند از ناپروکسن، ایبوپروفن و آسپیرین.
  3. حداقل 24 ساعت قبل از تزریق مزوژل نوشیدنی های الکلی مصرف نکنید؛ زیرا الکل سبب رقیق شدن خون و افزایش خطر کبودی می شود.
  4. ممنوعیت مصرف سیگار و دخانیات حداقل یک هفته قبل از انجام تزریق

مراقبت های بعد از تزریق مزوژل

موارد منع تزریق مزوژل

  1. زنان حامله و شیرده و افرادی که داروهای خاصی مصرف می‌کنند، افراد مناسبی برای تزریق مزوژل نیستند.
  2. افرادی که پوست شل، آویزان و افتاده‌ای دارند، نباید تزریق مزوژل انجام دهند؛ زیرا این تزریق برای سفت کردن پوست نیست و احتمال افتادگی پوست در تزریق مزوژل بالا است.
  3. اشخاصی که سیستم ایمنی ضعیفی مانند افراد مبتلا به دیابت، سرطان، اختلال بافت همبند و لوپوس دارند، نمی‌توانند از این روش استفاده کنند.
  4. تزریق مزوژل مناسب افرادی با سن پایین نیست.

ماندگاری مزوژل

لازم است تزریق هر شش ماه‌ یک بار تجدید گردد. مدت زمان، دوام، پایداری و طول‌عمر ژل مزوژل درون بافت تقریباً شش ماه می‌باشد.

تزریق مزوژل از موثرترین اقدامات جوانسازی پوست است که توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش و هماهنگی با مطب دکتر فاتحی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

هزینه مزوژل

به طور خلاصه میتوان گفت که خدمات زیبایی پوست و مو دارای قیمت های مشخص و تعیین شده ای نیستند و نسبت به برخی موارد قیمت آنها مشخص میشود. از عواملی که روی قیمت تأثیر میگذارند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

عوارض مزوژل

شما می‌تواند برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه پوست، مو، لیزر و زیبایی، همچنین مشکلات و بیماری های پوستی، از خانم دکتر هما فاتحی به لینک سوالات کاربران مراجعه نمایید و جهت مراجعه حضوری به مطب دکتر فاتحی از طریق تماس با شماره تلفن 32245018 - 031 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :محمدی [ 1401-04-12 ]
سلام خانم دکتر فاتحی خیلی کارشون خوبه به همه پیشنهاد میکنم ایشون برای پوست و مو .

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بعد از بوتاکس پیشانی و دور چشم چه نکاتی را باید رعایت کرد؟بعد از بوتاکس پیشانی و دور چشم چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

جهت رفع چین و چروک‌ های صورت از روش‌ های گوناگونی استفاده می‌ شود که یکی از این روش‌ ها، تزریق بوتاکس است. بوتاکس پیشانی و دور چشم یکی از روش‌ های قدیمی و پرطرفدار جوانسازی صورت است که برای رفع خطوط پوستی در نواحی پیشانی و دور چشم استفاده می شود و به کاهش چین های این نواحی کمک می کند. ... ادامه مطلب

لیزر فرکسل چیست و چه کاربردی دارد؟لیزر فرکسل چیست و چه کاربردی دارد؟

مکانیسم لیزر فرکسل بدین‌ صورت است که ستون‌هایی از نور لیزر با شعاع‌ بسیار باریک در حد میکرون بر روی سطح پوست تابیده می‌شود. لذا مناطقی از سطح پوست (اپیدرم) عملاً سالم می‌ماند.لیزر فرکشنال لایه اپیدرم و درم پوست را هدف قرار می‌دهد ... ادامه مطلب

کربن پیل با لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟کربن پیل با لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟

جهت پیلینگ کربن لایه ای از کربن مایع بر روی پوست مالیده می شود. این لایه کربنی به عمق منافذ پوست نفوذ می کند. نور لیزر جذب ذرات کربن می شود و وقتی اشعه لیزر از روی منطقه ای کربنی عبور داده می شود، کربن را تخریب می کند و همراه با از بین بردن آن سلول های مرده پوست را هم نابود می کند. ... ادامه مطلب

آراف فرکشنال چیست؟آراف فرکشنال چیست؟

اساس عملکرد روش آر اف فرکشنال تاثیر بر لایه‌های سطحی یا عمقی پوست است. پوست از چند لایه تشکیل شده سطحی‌ترین آن روپوست یا اپی درم نام دارد. در زیر اپی‌درم، لایه‌ی درم قرار گرفته که در فرآیند پیری تحلیل می‌رود و باعث پیر پوستی می‌شود.آر اف فرکشنال با مکانیزمی خاص باعث جوانسازی پوست می‌شود. ... ادامه مطلب