کاربردهای ژل هیالورونیک اسید
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / ژل هیالورونیک اسید چیست؟

ژل هیالورونیک اسید چیست؟

با افزایش سن، پوست توانایی نگهداری آب و رطوبت را از دست می‌دهد و اصطلاحاً دهیدراته می‌شود. همین موضوع به مرور باعث کدر شدن، خستگی پوست، خشکی و چروک‌های پوستی می‌شود. از سوی دیگر آلودگی هوا، تغذیه نامناسب و مصرف سیگار با تولید رادیکال های آزاد به کلاژن‌ها که مسئول قوام و سفت شدن پوست هستند، آسیب می‌رسانند. امروزه تمایل زیادی به استفاده از ژل ها به خصوص هیالورونیک اسید در دنیا وجود دارد و اغلب افراد ترجیح می‌دهند برای جوانسازی و رفع مشکلات زیبایی خود از آن استفاده کنند. هیالورونیک اسید یک هیدروکربن طبیعی است که به طور گسترده در ماتریکس خارجی سلول و بافت های بدن از جمله پوست، استخوان ها، چشم و غضروف وجود دارد. به دلیل ویژگی اتصال به آب، فضای بین فیبرهای متصل کننده کلاژن و الاستین را پر می کند. لایه درمیس پوست از ۷۰ درصد آب تشکیل شده و تقریباً ۵۰ درصد از هیالورونیک اسید موجود در کل بدن را تشکیل می دهد. هیالورونیک اسید ترکیبات ژل مانندی هستند که از ماده ای که به طور طبیعی در پوست وجود داشته و نقش آبرسانی و حجم‌دهندگی را در پوست ایجاد می‌کند، ساخته شده‌اند.

تزریق فیلر هیالورونیک اسید در اصفهان از اقداماتی است که توسط دکتر هما فاتحی، با استفاده از بهترین فیلرها و بکارگیری تکنیک مناسب در تزریق، انجام می‌شود و با نتایجی چشمگیر همراه می‌گردد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای ژل هیالورونیک اسید

تزریق ژل هیالورونیک اسید چگونه است؟

قبل از تزریق ژل، منطقه‌ ی موردنظر ضدعفونی می‌شود و ممکن است از بیحسی موضعی برای کاهش درد استفاده شود. معمولاً مقدار اندکی لیدوکایین (ماده‌ی بیحسی) همراه با فیلر درون پوست تزریق می‌شود تا میزان درد را کاهش دهد. ژل از طریق سوز‌نی‌ نازک زیر لایه خارجی پوست شما تزریق می‌شود. تزریق و ماساژ ناحیه مورد نظر تا رسیدن به نتیجه مطلوب و مد نظر شما تکرار می‌شود.

هیالورونیک اسید

مراقبت های قبل از تزریق ژل هیالورونیک اسید

  1. اجتناب از نوشیدن الکل و استعمال دخانیات قبل از تزریق
  2. خودداری از مصرف داروهای انعقاد خون

مراقبت های بعد از تزریق ژل هیالورونیک اسید

کاندیدای نامناسب جهت تزریق ژل اسید هیالورونیک

میزان ماندگاری ژل هیالورونیک اسید

این ژل ها تقریباً از ۶ ماه تا نهایتاً ۱۸ ماه در بافت هدف دوام خواهند داشت و بعد از آن به تدریج به گونه ای عادی خود به خود جذب و از بین خواهند رفت و می بایست تزریق را مجدداً تکرار کرد. بازه ی زمانی تمدید تزریق این ژل ها به فاکتورهایی نظیر سن شخص، غلظت و میزان ژل تزریقی، سبک زندگی و ناحیه هدف در شخص تحت درمان مرتبط و متغیر می باشد.

هزینه ژل هیالورونیک اسید

هزینه تزریق ژل با توجه به قیمت ژل هیالورونیک اسید، دستمزد پزشک و غیره تعیین می شود.

عوارض تزریق ژل هیالورونیک اسید

وجود تورم و کبودی در موارد نادر تزریق ژل هیالورونیک اسید می باشد. به طور کلی می توان گفت تزریق هیالورونیک اسید یکی از کم عوارض ترین روش های تزریق ژل می باشد. .

اگر ساکن اصفهان هستید؛ برای رفع تیرگی و سیاهی زیر بغل با لیزر، بوتاکس تعریق ، جوانسازی پوست ، تزریق چربی ، لیزر موی زائد و بسیاری دیگر از اقدامات مربوط به پوست و زیبایی، می‌توانید به کلینیک پوست دکتر هما فاتحی مراجعه نمایید. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کرایوتراپی موثرترین روش درمان زگیل تناسلیکرایوتراپی موثرترین روش درمان زگیل تناسلی

یکی از روش های قطعی جهت از بین بردن و درمان انواع زگیل به خصوص زگیل های تناسلی، درمان با روش کرایوتراپی می باشد که با نام های سرما درمانی، فریز کردن و انجماد نیز ممکن است آن را شنیده باشید. درمان زگیل تناسلی با روش کرایو در کلینیک یا مطب پزشک انجام می شود. ... ادامه مطلب

زانتلاسما چیست و روشهای درمان آن کدام است؟زانتلاسما چیست و روشهای درمان آن کدام است؟

چربی پلک یا زانتلاسما و گزانتلاسما برآمدگی زردرنگ، سفت و کوچکی است که زیر پوست پلک بنا به‌ علتی که به خوبی مشخص نیست، تشکیل می شود و بی ضرر است. این عارضه در اغلب موارد بی خطر است و درمان از نظر زیبایی انجام می شود. ضایعات را می توان برداشت و یا با کوتر سوزاند و یا با لیزر جراحی کرد. ... ادامه مطلب

برای جوانسازی فیلر بهتر است یا بوتاکس؟برای جوانسازی فیلر بهتر است یا بوتاکس؟

یکی از پرطرفدارترین روش‌ هایی که این روزها به منظور جوانسازی و بهبود ظاهر پوست مورد استفاده قرار می‌ گیرند، تکنیک‌ های تزریق هستند.در این میان تزریق فیلر و بوتاکس بیشتر از هر چیزی توانسته در بین اغلب افراد محبوبیت زیادی پیدا کنند. ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست صورت، گردن و دست ها با مزوتراپیجوانسازی پوست صورت، گردن و دست ها با مزوتراپی

مزوتراپی روشی غیر جراحی و مؤثر است که با طیف وسیعی از کاربردها از جمله درمان ریزش مو و جوانسازی نواحی مختلف پوست، با هزینه ای مناسب می‌تواند متدی مناسب برای بسیاری از افراد محسوب شود. ... ادامه مطلب