قیمت و عوارض آنزیم هیالورونیداز | تزریق هیالاز در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / تزریق آنزیم برای از بین بردن ژل

تزریق آنزیم برای از بین بردن ژل

امروزه بسیاری از خانم ها و آقایان از روش های مختلفی برای افزایش زیبایی چهره خود استفاده می کنند که یکی از آنها تزریق ژل است. در برخی از موارد افراد به دلایل مختلفی مانند به کار بردن فیلر و پر کننده ها، تزریق بیش از حد یا غیر اصولی از نتیجه کار راضی نبوده و برای تخلیه ژل اقدام می کنند. تزریق آنزیم هیالورونیداز یکی از روش های از بین بردن ژل هیالورونیک اسید است که در آن ژل چند روز پس از تزریق تجزیه می شود. توجه به این نکته ضروری است که ژل هایی که پایه اسید هیالورونیک ندارند مثل ریدیس Radiesse یا پاژ با این آنزیم درمان نمی شوند و درمان این فیلرها تخلیه با جراحی می باشد.

تزریق آنزیم هیالورونیداز برای رفع سریع عوارض فیلر یا ژل در اصفهان توسط دکتر هما فاتحی انجام می‌پذیرد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر فاتحی از طریق تماس با شماره تلفن 32245018 - 031 اقدام فرمایید.

علل از بین بردن ژل با آنزیم

از جمله عواملی که نیاز به تخلیه ژل ایجاد می نماید شامل:

آنزیم هیالورونیداز

کاربرد آنزیم هیالورونیداز

حجم دهی با فیلر اسید هیالورونیک در صورتی که بیش از حد مطلوب صورت گرفته باشد و یا گره زیر پوستی به دلیل کیفیت پایین ژل و یا واکنش بافتی ایجاد شده باشد با تزریق هیالورونیداز انجام می شود که موجب تجزیه سریع ژل شده و ظرف چند روز ژل تزریق شده از بدن دفع می شود. هیالورونیداز عمدتاً برای حل کردن ژل های پوستی که به طور ناموزون، نادرست یا بیش از حد تزریق شده‌اند، استفاده می‌شود.

نحوه ی تزریق هیالورونیداز

با توجه به اینکه آنزیم به صورت پودری می باشد ابتدا آن را با آب مقطر یا سرم فیزیولوژیک رقیق می کنند. همچنین برای کاهش درد می توان مقداری لیدوکائین به محلول به فوق اضافه کرد. محلول به دست آمده را با استفاده از سرنگ های مخصوص به نواحی مورد نظر تزریق می کنند.

موارد قبل از تخلیه ژل

سابقه واکنش آلرژیک به گوسفند یا زنبورهای زنبور عسل نشان دهنده افزایش خطر واکنش آلرژیک به هیالورونیداز است و باید به عنوان یک منع مصرف نسبی در نظر گرفته شود؛ زیرا زهر حشرات نیش آور ممکن است حاوی هیالورونیداز باشد و این مکانیسم ممکن است منبع حساسیت در افراد مبتلا باشد. مگر اینکه سابقه پزشکی قبلی در مورد واکنش آلرژیک یا آنافیلاکسی به هیالورونیداز یا نیش حشرات وجود نداشته باشد. پس از برسی این موارد و برسی داروهای مصرفی که در قسمت تداخلات دارویی آمده است و منفی بودن آنها می توان با خیال راحت تزریق را پس از تست منفی انجام داد.

مهم‌ترین اقدامی که باید انجام دهید، پاک کردن صورت خود پیش از درمان است، بنابراین بدون هیچگونه آرایش و با صورت تمیز وارد مطب شوید. بهتر است از مصرف هرگونه داروی غیر ضروری از ۵ روز پیش از درمان خودداری کنید. این داروها می‌توانند شامل آسپیرین، ایبوپروفن، مکمل‌های غذایی از جمله امگا ۶، سیر، ویتامین C، ویتامین E، گینگکوبیلوبا و مواردی از این دست باشند.

مراقبت های بعد از تخلیه ژل

قیمت آنزیم هیالورونیداز

هزینه دقیق تزریق هیالورونیداز با معاینه پزشک، مشخص خواهد شد. این هزینه بستگی به تعداد جلساتی دارد که باید فیلر تخلیه شود. بعضی از فیلرها به بیش از یک بار تزریق هیالاز نیاز دارند.

عوارض آنزیم هیالورونیداز

اگر مایل به استفاده از انواع روشهای جوانسازی پوست مانند هایفوتراپی، آر اف فرکشنال و ... توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان هستید؛ لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره تلفن 32245018 - 031تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نصرپاک [ 1402-03-09 ]
سلام دکترم بعد از ناقرینگی تزریق ژل ،از آنزیم استفاده کرده الان پوستم نازک شده طوریکه مویرگام معلومه. آیا درمانی داره؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مقایسه جالپرو و پروفایلو در جوانسازی پوستمقایسه جالپرو و پروفایلو در جوانسازی پوست

از جمله محصولات مورد استفاده در عرصه زیبایی، مزوژل‌های پروفایلو و جالپرو هستند که تأثیرات آن‌ها در رفع نقص‌های ظاهری و جوانسازی افراد، غیر قابل وصف است.هر دوی این روش‌ها از شیوه‌های بدون جراحی زیبایی و جوان‌سازی پوست هستند. ... ادامه مطلب

لیزر تراپی موی سر برای درمان ریزش مو و رشد مجدد موهالیزر تراپی موی سر برای درمان ریزش مو و رشد مجدد موها

یکی از راه های مؤثر ریزش و تقویت مو، لیزرتراپی مو می باشد که نوعی لیزر با انرژی نوری تولید شده می باشد. ... ادامه مطلب

میکرودرم چیست و چه تاثیری بر پوست دارد؟میکرودرم چیست و چه تاثیری بر پوست دارد؟

ازفواید میکرودرم می توان به مواردی مانند، ایجاد پوستی تازه، صاف و نرم اشاره کرد. این کار، یک روش غیر جراحی است و از این رو می تواند در فواصل کوتاه تکرار شود. ... ادامه مطلب

اندولیفت یکی از بهترین روشهای لاغری موضعیاندولیفت یکی از بهترین روشهای لاغری موضعی

یکی از مؤثر‌ترین تکنیک های لاغری موضعی، لیزر اندولیفت است. دستگاه اندولیفت دارای دو حالت کلاژن ساز و چربی سوز است. ... ادامه مطلب