کویتیشن، بهترین روش لاغری موضعی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مقالات علمی / لاغری موضعی با کویتیشن چگونه است؟

لاغری موضعی با کویتیشن چگونه است؟

چاقی و اضافه وزن یکی از معضلات مهم جوامع امروزی است که بیشتر ناشی از عدم تحرک و تغذیه نامناسب است. بسیاری از این افراد یا زمان کافی برای ورزش ندارند و یا با وجود ورزش و رژیم غذایی نتوانسته‌اند چربی‌های بخشی از اندام خود را از بین ببرند؛ به همین دلیل علم پزشکی به کمک این افراد آمده است و دستگاه‌هایی را پدید آورده است که چربی‌های موضعی را به شکل مؤثر از بین می‌برند. یکی از این دستگاه‌های مؤثر که به صورت غیر تهاجمی (بدون جراحی) چربی‌های بدن را حذف می‌کند کویتیشن اولتراسونیک است که لیپولیز اولتراسونیک نیز نامیده می‌شود.

این دستگاه مدرن، ابزاری مناسب برای کانتورینگ بدن (پیکرتراشی) است و برای از بین بردن تجمعات چربی زیر پوست استفاده می‌شود. این روش، جایگزین ایمنی برای گزینه‌های جراحی مانند لیپوساکشن و لیپوماتیک است. در این روش درمانی از امواج فراصوت برای از بین بردن سلول‌های چربی انباشته شده استفاده می‌شود.

نحوه انجام کویتیشن اولتراسونیک

روش کویتیشن اولتراسونیک بسیار ساده است. در جلسه درمان، با توجه به ناحیه‌ای از بدن فرد که تحت درمان قرار گرفته، پزشک از فردمی‌خواهد که کامل لباس‌هایش را دربیاورد و لباس مخصوص را بپوشد. این کار به دلیل آن است که بافت چربی مورد نظر جهت مداخله ممکن است در لباسی که فرد به تن کرده خودش را بیشتر و یا کمتر نشان دهد. پزشک با استفاده از الکل ناحیه درمان را ضدعفونی می‌کند. سپس با استفاده از هندپیس دستگاه کویتیشن اولتراسونیک، آن را به آرامی در محل مورد نظر قرار می دهد. در حین عمل ممکن است فرد احساس گرما داشته باشد و صدای وزوز دستگاه کویتیشن اولترا را بشنود. درمان‌ها معمولاً بین 40 دقیقه تا یک ساعت طول می‌کشد.

لاغری موضعی با کویتیشن

مزایای لاغری موضعی با کویتیشن

کاربردهای اصلی

افراد مناسب جهت لاغری موضعی با کویتیشن

این روش کارایی بالایی برای افرادی دارد که کاندید مناسبی برای متد درمانی هستند و بافت چربی در ناحیه مداخله تراکم مناسبی داشته باشد. کویتیشن اولتراسونیک برای افراد زیر گزینه ای مناسب و ایده آل است:

نکته مهم در کویتیشن اولتراسونیک این است که این روش لاغری موضعی به منظور هدف قرار دادن مناطق کوچک چربی و کمک به رفع چربی نواحی‌ای از بدن فرد می‌باشد که مقاوم به ورزش و یا رژیم‌های تغذیه‌ای است و به صورت موضعی در آن ناحیه استفاده می‌شود. کویتیشن یک روش درمانی برای افرادی نیست که سعی در کاهش وزن دارند بلکه روشی مناسب جهت کاهش سایز در نواحی مورد نظر می‌باشد.

نواحی مناسب جهت انجام کویتیشن

این روش حذف چربی موضعی برای نواحی زیر بسیار مؤثر است:

عوارض جانبی کویتیشن

با اینکه عوارض جانبی نادری در اثر این روش وجود دارند، اما گاهی اوقات رخ می‌دهند و معمولاً شامل قرمزی یا سوزش پوست که پس از چند ساعت برطرف می‌شود، می‌باشد. همچنین احتمال احساس افزایش انرژی نیز وجود دارد، زیرا بدن به طور طبیعی تلاش می‌کند تا مقداری از انرژی آزاد شده از چربی‌ها را استفاده کند. در ادامه برخی از عوارض جانبی ناشی ازلاغری با اولتراسوند کویتیشن ارائه شده است:

هزینه لاغری موضعی با کویتیشن

با مقایسه با روش‌های جایگزین، این درمان بسیار مقرون به صرفه است. اگر می‌خواهید چندین ناحیه از بدن را تغییر شکل دهید، هزینه‌ی درمان ممکن است بسته به تعداد نواحی تحت درمان و واکنش بیمار به اولتراسوند کویتیشن تغییر کند.

مزوتراپی و پی آر پی مو در پوست سر برای رشد و تغذیه مو انجام می‌شوند. لازم به ذکر است؛ این روشها با نتایج بسیار درخشان توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می‌باشند.لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
زانتلاسما چیست و روشهای درمان آن کدام است؟زانتلاسما چیست و روشهای درمان آن کدام است؟

چربی پلک یا زانتلاسما و گزانتلاسما برآمدگی زردرنگ، سفت و کوچکی است که زیر پوست پلک بنا به‌ علتی که به خوبی مشخص نیست، تشکیل می شود و بی ضرر است. این عارضه در اغلب موارد بی خطر است و درمان از نظر زیبایی انجام می شود. ضایعات را می توان برداشت و یا با کوتر سوزاند و یا با لیزر جراحی کرد. ... ادامه مطلب

تزریق چربی به فک و چانه؛ مزایا، ماندگاری، عوارض و هزینهتزریق چربی به فک و چانه؛ مزایا، ماندگاری، عوارض و هزینه

تزریق چربی به چانه و فک نقش مهمی در زیباسازی ناحیه پایینی صورت دارد. ... ادامه مطلب

رفع گودی بالای چشم با تزریق ژلرفع گودی بالای چشم با تزریق ژل

استفاده از تزریق ژل منجر به بهبود مشکلات مربوط پلک و تصحیح گودی بالای چشم پلک می‌ گردد و برای کاهش حجم بعد از بلفاروپلاستی نیز مفید است ... ادامه مطلب

بهترین راه حجم دهی گونهبهترین راه حجم دهی گونه

اگر در اثر افزایش سن یا رژیم های لاغری بین گونه خارجی و داخلی شما خط افتاده است و در عین حال تمایل دارید بدون صرف وقت ،سریع به گونه های خوش فرم و بر جسته دست پیدا کنید، پیشنهاد ما به شما تزریق ژل گونه خواهد بود. ... ادامه مطلب