دکتر هما فاتحی | پوست ، مو و زیبایی
اکسیژن تراپی مو به چه روشی گفته میشود؟

اکسیژن تراپی مو یا اکسیژن درمانی یکی از بهترین روش هایی است که می تواند به درمان مشکلات مو و پوست سر ما کمک کند.

اطلاعاتی درباره اکسیژن تراپی پوست

اکسیژن درمانی پوست از تکنیک های درمانی است که جهت بهبود مشکلات پوستی به کار گرفته می شود. اکسیژن تراپی روشی است برای کلاژن سازی و مراقبت ازپوست

پوستی شاداب و جوان با ویتامین ها

بعضی از ویتامین ها نقش کلیدی در سلامت پوست دارند.با فقدان ویتامین و مواد غذایی، یک چهره کدر با خطوط ظریف، چین و چروک،جوش و آکنه خواهید داشت .

معایب و مزایای کرم های کورتون دار

کورتون با انقباض رگ های خونی، موجب کاهش تورم، درد و قرمزی پوست خواهد شد. پماد ها و کرم ها می توانند در این زمینه عالی عمل کنند؛ زیرا به طور مستقیم بر

آنچه در مورد پوست خشک باید بدانید

گاهی اوقات بنا به دلایل مختلفی پوست دچار خشکی می‌‌ شود. جنس پوست در بیشتر موارد وراثتی است. روش های مختلفی برای مراقبت از پوست خشک وجود دارد که با رعایت روزانه آنها می توانید پوست خود را مرطوب و شاداب نگه دارید که در ادامه مطلب بدان پرداخته میشود.

نکات مهم و کلیدی مراقبت از پوست در تابستان

لکه های خشک، غدد چربی بیش فعال، آفتاب سوختگی، رنگدانه، لکه دار شدن و آکنه مواردی هستند که ممکن است در طول فصل تابستان با آنها روبرو شوید. به همین دلیل است که باید در این فصل از پوست خود مراقبت کنید. در این مطلب 10 روش مراقبت از پوست در تابستان معرفی میگردد.

کربوکسی تراپی برای لاغری ران

یکی از روشهای لاغری ران، کربوکسی تراپی است. کربوکسی تراپی یک روش ساده لاغری موضعی است که با بهبود متابولیسم بافت‌ های مجاور به زیبا شدن ظاهر توده چربی و کشیدن پوست آن قسمت کمک می‌ کند.

اوزون تراپی مو چیست و چه فوایدی دارد؟

اوزون تراپی از مدرن‌ ترین روش‌ ها برای تقویت موی سر و ساقه‌ های آن است. امروزه به دلیل نتایج قطعی خود در روند درمان و تقویت مو های آسیب دیده بسیار مورد استقبال قرار گرفته و از سری خدمات آرایشگاه‌ ها و کلینیک‌ های زیبایی به شمار می‌ رود.

با چه ترتیبی از کرم های موضعی پوست استفاده کنیم؟

شناخت نوع پوست و طراحی یک روتین مراقبت از پوست، اساس روش های مراقبت از پوست را تشکیل می‌ دهند. شما باید یک برنامه‌ ی روزانه یا روتین برای حفظ سلامت پوست و مدیریت برخی نگرانی‌ های خاص مثل آکنه، زخم شدن‌ ها و لکه‌ های تیره‌ ی پوست داشته باشید.

لاغری موضعی با کویتیشن چگونه است؟

چاقی و اضافه وزن یکی از معضلات مهم جوامع امروزی است که بیشتر ناشی از عدم تحرک و تغذیه نا مناسب است.یکی از این دستگاه‌ های مؤثر که به صورت غیر تهاجمی (بدون جراحی) چربی‌ های بدن را حذف می‌ کند کویتیشن اولتراسونیک است که لیپولیز اولتراسونیک نیز نامیده می‌ شود.

مراقبت از پوست در فصول سرد سال

با سرد شدن هوا و افزایش خشکی آن مراقبت از پوست اهمیت بیشتری پیدا می‌ کند تا از آسیب دیدگی پوست جلوگیری شود. شما می‌ توانید با چند روش، خشکی پوست خود در زمستان را برطرف کنید و به مرطوب ماندن پوست خود کمک کنید.

نکاتی برای داشتن موهای قوی تر و سالم تر

اهمیت مو و زیبایی آن بر کسی پوشیده نیست. مو تأثیر قابل توجهی در زیبایی افراد و به ویژه بانوان دارد، بطوریکه افرادی که از نداشتن موهای زیبا ناراحت هستند به کاشت مو روی می‌آورند. جهت حفظ زیبایی مو رعایت نکاتی لازم است. در ادامه به چند نکته‌ی ساده و مهم در مورد داشتن موهای قوی و سالم اشاره می‌شود.

کلینیک پوست خوب چه ویژگی هایی دارد؟

کلینیک به مطب یا درمانگاهی گفته می‌شود که خدمات پزشکی در حوزه‌های مختلف پزشکی یا زیبایی به متقاضیان ارائه می‌گردد. افراد باید در انتخاب کلینیک‌های زیبایی دقت زیادی داشته باشند؛ زیرا درصورتی‌که به کلینیک پوست خوب مراجعه نکنند، ممکن است به عوارض بدی دچار گردند

دکتر پوست خوب چه کسی است؟

یک پزشک پوست باید دارای مهارت و تخصص کافی باشد تا بتواند به بیمار خود کمک نماید. پزشک پوست در افزایش سلامت پوست و مو با تجویز دارو و یا از طریق تزریق بوتاکس که برای از بین بردن چین و چروک و هم‌چنین جوانسازی پوست می‌باشد، فعالیت می‌نماید

بهترین درمان کم پشتی ابرو

کم پشتی ابرو از مشکلات ابرو است که قطعا در خودتان یا یکی از اطرافیان مشاهده کرده اید . کم پشتی ابرو با افزایش سن یا بدلایل ارثی یا بیماری های مختلف و یا به دلیل اصلاح مکرر و باریک کردن ابرو رخ میدهد.

ارتباط تنبلی تخمدان با جوش صورت

تنبلی تخمدان وضعیتی است که دفعات تخمک گذاری در بانوان کاهش میابد. در این حالت میزان هورمون های مردانه که در بانوان در حالت معمول به میزان بسیار اندک می‌باشد، افزایش می‌یابد.

لباس ها را در نور آفتاب خشک کنید

این مطلب به ظاهر خیلی ساده به نظر می آید، ولی با توجه به احتمال بروز عفونت های قارچی در صورت خشک کردن لباس ها در فضای بسته و به دور از نور افتاب . . .

خطر گرما زدگی در تابستان

گرمازدگی در تابستان از جمله معضلاتی است که گاه بطریقی بسیار نامحسوس آسیبهای جدی به بدن بویژه کودکان وافراد مسن وارد می کند.

انواع جوش صورت

ضایعات جوش به دو صورت التهابی وغیر التهابی دیده می شوند وعمدتا در نواحی صورت، سینه وپشت وگاه در نواحی ازجمله روی بازوها دیده می شوند.

پزشک خوب پوست ومو را چگونه انتخاب کنیم

پزشک خوب پوست ومو کسی است که علاوه بر داشتن علم لازم ،از تجربه کافی وسابقه خوب دراین زمینه برخوردار باشد.شما با پرس وجو از بیماران حاضر در مطب تا حدودی می توانید به این امر پی ببرید و پزشک خوب پوست ومو مورد نظرخود را پیدا کنید.