عوارض رژیم لاغری | بهترین دکتر پوست در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مقالات علمی / نکات رژیم های لاغری

نکات رژیم های لاغری

اگر تحت نظر خودتان رژیم می گیرید !

رژیم های غذایی صرفا باید تحت نظر پزشک و کارشناس تغذیه باشد . رژیم های غذایی بدون اطلاع از نحوه صحیح تقسیم بندی کالری ،بدون مراجعه مکرر به پزشک، بدون صحبت با پزشک و پرسش راجع به مشکلاتی که طی رژیم با ان مواجه هستید،بدون اطلاع از کالری انواع مواد غذایی و نحوه مصرف و تقسیم بندی کالری طی شبانه روز کاری صد در صد اشتباه است و نه تنها موجب عدم موفقیت شما در کاهش وزن می شود، بلکه به دلیل عدم موفقیت های مکرر طی زمان موجب سفت و سخت شدن بافت چربی و پاسخ بسیار سخت تر طی رژیم اساندارد و صحیح خواهد شد .

پس لطفا اگر تحت نظر خودتان رژیم می گیرید، رژیم نگیرید.در رژیم های غذایی صحیح علاوه بر وجود سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام ،میان وعده نیزباید اجرا شود. رژیم غذایی صحیح به معنای زجر کشیدن و گرسنگی نیست، بلکه با رعایت اصول صحیح تغذیه و استفاده از انواع مواد غذایی، سلامت بدن در حد ایده ال حفظ می شود.

رژیم های لاغری

اگر تحت نظر پزشک پوست و مو نیستید

یکی از دلایل عدم موفقیت رژیم غذایی بروز مشکلاتی در پوست و مو، پس از مدتی اندک از شروع رژیم به ویژه در رژیم های غیر صحیح است. ازآنجایی که با شروع رزیم طی یک تا سه ماه با ریزش مو ، افتادگی و خالی شدن پوست صورت ،چین و چروکهای وسیع وآویزان شدن پوست بدن از جمله شکم مواجه ایم ،پس از مدتی ناخود اگاه تعدادی افراد از ادامه رژیم منصرف می شوند پس قبل از شروع رژیم و در حین رژیم لاغری تحت نظر یک پزشک پوست و مو قرار بگیرید تا از سلامت پوست و مو خود مطمئن شوید.

در این صورت با هزینه بسیار کمترو نتیجه بهتر قادر به ادامه رژیِم خواهید بود.شما روی پوست و مویتان حساس هستید ،پس با تقویت آنها قبل از شروع رژیم یک رژیم جدی و مصمم را شروع کنید.شما باانجام مزو تراپی و پی ار پی برای مو و صورت و اقداماتی مانند ار اف فرکشنال و لیزر فرکشنال برای صورت و اراف برای شکم وبدن قبل و حین رژیم لاغری می توانید علاوه برکاهش وزن ازداشتن صورتی جوان ،موی سالم و بدنی خوش فرم و متناسب بهره مند شوید.

اگر در شرایط استرس حاد هستید

یکی از دلایل چاقی پرخوری در طی زمان است . افراد چاق یاد گرفته اند که در شرایط استرس ریزه خوری کنند و دائم به غذا و تنقلات سر بزنند. گرچه شرایط استرس در طی زندگی روزمره معمولا وجود دارد ولی لطفا در شرایط استرس حاد رژیم نگیرید.

اگر کم حوصله هستید

از وزن کردن مکررخود طی ساعات روز و روزانه و هفتگی در منزل خودداری کنید.وزن کردن را صرفا به دوهفته یکبارو در مطب پزشک موکول کنید. وزن کردن هرروز در منزل صرفا شما را ناامید میکند. بدانید اضافه وزن شما طی یک روز و یک هفته ویک ماه ایجاد نشده که بتوانید از کاهش روزانه ان با خبر شوید .ضمنا وزن بدن در شرایط خاص با توجه به میزان مایعات خورده شده و شرایطی مانند ورم بعد از قائدگی اندکی متغیر خواهد بود. در بهترین شرایط شما روزانه با رژیم صحیح و ورزش بین 50 تا 120 گرم کاهش وزن خواهید داشت که در حد دقت ترازو های خانگی نمیباشد.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر همافاتحی در اصفهان، با ارائه کلیه خدمات جوانسازی، تزریق ژل، بوتاکس و چربی، کاشت مو و ... پذیرای شما مراجعین محترم می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


نظرات کاربران درباره این مطلب :حجتی [ 1402-07-08 ]
خانم دکتر لاغری شکم و پهلو با کوویتیشن میخوام انجام بدم ممنونم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی زیر چشم با تزریق فیلر هیالورونیک اسیدجوانسازی زیر چشم با تزریق فیلر هیالورونیک اسید

فیلرهای زیر چشم از اسید هیالورونیک ساخته شده اند، این اسید به طور معمول در پوست یافت می‌شود و با بالا رفتن سن به طور طبیعی پوست مقداری از این مواد مفید را از دست می‌دهد. اسید هیالورونیک را می‌توان به ناحیه زیر چشم‌ها تزریق کرد تا حجم پوست و سلول‌های آن در این ناحیه را افزایش داد ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست دست با تزریق چربیجوانسازی پوست دست با تزریق چربی

پوست دست به مرور زمان و در اثر افزایش سن، چربی خود را از دست داده و نازک می‌ شود. این موضوع باعث می‌ شود که استخوان‌ های باریک در پشت دست خود را نشان داده و زیبایی این قسمت را تحت تأثیر قرار دهند.به همین دلیل افراد برای بهبود ظاهر دستان خود روش تزریق چربی به دست را امتحان می‌ کنند. ... ادامه مطلب

لیفت کانتورینگ یا لیفت آنی صورت چیست و برای چه کسانی مناسب است؟لیفت کانتورینگ یا لیفت آنی صورت چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

لیفت کانتورینگ صورت با تزریق ژل روشی است که به طور همزمان صورت را کانتور و لیفت می کند. ... ادامه مطلب

رفع گودی بالای چشم با تزریق ژلرفع گودی بالای چشم با تزریق ژل

استفاده از تزریق ژل منجر به بهبود مشکلات مربوط پلک و تصحیح گودی بالای چشم پلک می‌ گردد و برای کاهش حجم بعد از بلفاروپلاستی نیز مفید است ... ادامه مطلب