تزریق فیلر برای زاویه فک | زاویه سازی فک در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / برجسته سازی زاویه فک با تزریق فیلر

برجسته سازی زاویه فک با تزریق فیلر

خط فک یکی از مواردی است که بر روی زیبایی و جوانسازی صورت بسیار تأثیرگذار است. روش‌های زیادی برای برجسته‌سازی فک وجود دارد. با این روش‌ها می‌توان خط فک ایجاد کرد و باعث جوان‌سازی صورت شد. برجسته سازی فک می‌تواند تأثیر بسیار مثبتی در چهره داشته باشد.

فیلر

فیلرها نوعی پرکننده‌ی پوستی هستند که شایع‌ترین نوع آنها از اسید هیالورونیک ساخته می‌شوند که چروک‌ها را پر کرده و حجم را به بافت‌های نرم اضافه می‌کنند. شما می‌توانید از فیلرها در قسمت‌های مختلف چهره خود استفاده کنید: در اطراف چشم، گونه، فک و چانه. فیلرها برای بازگرداندن حجم از دست رفته صورت، شکل دادن به صورت، تصحیح چین و چروک و خطوط استفاده می‌شوند و روشی است که نیاز به جراحی نداشته و می‌تواند ویژگی‌های صورت را در زمان کمتر به نسبت روش‌های جراحی اصلاح کند.

همان‌طور که گفته شد فیلرها اغلب از اسید هیالورونیک ساخته می‌شوند. اسید هیالورونیک یک ماده اصلی در پوست است که برای حفظ رطوبت پوست، آب جذب می‌کند. فیلرهای اسید هیالورونیک انتخاب بسیار خوبی هستند؛ زیرا مواد نرم و ژل مانند هستند که به خوبی در زیر پوست قرار می‌گیرند.

زاویه سازی صورت با تزریق فیلر در اصفهان از اقداماتی است که توسط دکتر هما فاتحی، با استفاده از بهترین فیلرها و بکارگیری تکنیک مناسب در تزریق، انجام می‌شود و با نتایجی چشمگیر همراه می‌گردد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزیت برجسته‌سازی صورت با تزریق فیلر

1- نتایج آن فورى و آنى است و بیمار مى‌تواند چانه و خط فک جدید خود را بلافاصله مشاهده کند.

2- برجسته کردن خط فک، گونه‌ها و تقویت چانه بدون جراحى نسبت به روش جراحى، مقرون به صرفه تر است.

3- عمل جراحى بین یک تا دو ساعت وقت مى‌برد در حالیکه تزریق فیلر حدود ۲۰ دقیقه زمان می‌برد.

4- در روش جراحى، بیمار بیهوش می‌گردد و صورت بیمار باید برش داده شود. همچنین در روش جراحى ممکن است جاى بخیه‌ها تبدیل به اسکار شود و یا فرد دچار عفونت شود. تقویت چانه و خط فک با استفاده از مواد پرکننده بسیار سریع، در مطب و بدون بیهوشى انجام مى‌شود.

5- تزریق فیلر برای برجسته سازی صورت به قدرى سبک است که بیمار مى‌تواند در همان روز بعد از تزریق به محل کار خود برگردد و به زندگی روزمره خود بپردازد؛ اما در روش جراحى، بیمار مى‌بایست حدود یک تا دو هفته در منزل استراحت کند.

برجسته‌سازی زاویه فک با تزریق فیلر

نحوه انجام برجسته سازی زاویه فک با تزریق فیلر

برای این کار، انواع مختلفی از فیلرهای تزریقی پوست وجود دارد، از جمله: دائم، نیمه دائم و موقت که رایج‌ترین آنها هم مدل موقت است؛ زیرا نتایج آن کاملاً برگشت‌پذیر بوده و تأثیرات آن به راحتی از بین می‌رود؛ اما برای از بین بردن تأثیرات تزریق فیلر‌های دائمی باید حتماً عمل جراحی انجام دهید.

طی جلسه درمانی، مقادیر مختلفی از فیلر‌های پرکننده، به قسمت‌های مختلفی از فک تزریق می‌شود. در این فرایند، با پر کردن بعضی از قسمت‌های فک از داخل، فرم زوایا و منحنی‌های فک و چانه را تغییر و یک فک برجسته‌تر و خوش‌فرم ایجاد می‌شود. برای رفع افتادگی پوست روی فک و پایین صورت، تزریق پرکننده‌های پوست، باعث تو پر کردن پوست‌های شلی که از زیر فک آویزان شده‌اند می‌شود و فک بیمار را بازسازی و جوان‌تر می‌کند.

افراد مناسب جهت برجسته‌سازی زاویه فک با تزریق فیلر

برای انجام عمل برجسته‌سازی صورت (مادلینگ چهره)، حالت صورت افراد باید دارای ویژگی هایی باشد. به عبارت دیگر این عمل برای همه قابل انجام نیست و افراد با ویژگی‌های ذیل می‌توانند گزینه مناسبی برای این عمل باشند.

ماندگاری برجسته‌سازی زاویه فک با تزریق فیلر

اگرچه نتایج دائمی نیستند؛ اما طولانی‌مدت هستند. شش تا دوازده ماه طول می‌کشد تا بدن به طور طبیعی و به تدریج مواد فیلرها را جذب کند.

اقدامات بعد از برجسته‌سازی زاویه فک با تزریق فیلر

عوارض جانبی برجسته‌سازی زاویه فک با تزریق فیلر

  1. اگر مقدار فیلر تزریق شده در این نواحی بیش از حد باشد، تورم غیرطبیعی به وجود می‌آید.
  2. گاهی کبودی و خون‌ریزی بلافاصله بعد از تزریق بروز می‌کند.
  3. درصورتی‌که این کار، توسط پزشک ماهر انجام نشود، احتمال عدم تقارن وجود دارد.
  4. از دیگر عوارض جانبی رایج می‌توان به قرمزی، احساس درد و خارش اشاره کرد که در طی سه چهار روز بهبود خواهد یافت.
  5. بهتر است قبل از اقدام از عوارض جانبی احتمالی اطلاع داشته باشید تا در صورت مشاهده نگرانی برای شما ایجاد نشود و از پزشک راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

امروزه تزریق بوتاکس به یکی از امور رایج در کلینیک های پوست و زیبایی بدل شده است. این خدمت مقرون به صرفه، با کمترین عوارض می‌تواند بسیاری از آثار و علائم افزایش سن را بطور موقت رفع کند. شما می‌توانید برای تزریق بوتاکس به مراکز پزشکی پوست و مو مراجعه نمایید و از انجام این عمل در اماکن نامعتبر و غیر مجاز اکیداً بپرهیزید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا سلولیت قابل درمان است؟آیا سلولیت قابل درمان است؟

برای درمان و از بین بردن سلولیت ابتدا باید بدانید سلولیت چیست و چگونه به وجود آمده است. در واقع سلولیت همان پوست پرتقالی شکلی بوده که به علت وجود سلول‌های چربی در زیر پوست یا همان لایه اپیدرم تشکیل می‌شود. ... ادامه مطلب

بهترین زمان برای ترمیم تزریق ژل لببهترین زمان برای ترمیم تزریق ژل لب

ژل های لب بر پایه‌ ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده اند. همانند اکثر درمان های زیبایی، نتایج مربوط ... ادامه مطلب

سابسیژن چیست؟سابسیژن چیست؟

سابسیژن روشی به نسبت جدید است که در درمان‌ های جوانسازی، آکنه، انواع اسکار و ضایعات آبله مرغان استفاده می‌ شود. موفقیت عمل سابسیژن به نوع، محل و شدت اثر به جای مانده از زخم نیز بستگی دارد و میزان تجربه ی پزشک در انجام سابسیژن نقش اصلی را بازی خواهد کرد ... ادامه مطلب

طریقه انجام هایفوتراپی چگونه است؟طریقه انجام هایفوتراپی چگونه است؟

در هایفوتراپی از امواج فراصوت (اولتراساوند) استفاده می‌شود. یعنی همان امواجی که در دستگاه‌های سونوگرافی مورد استفاده قرار می‌گیرد. منتها در هایفو این امواج به صورت متمرکز به لایه‌ی خاصی از پوست انرژی وارد کرده و باعث تحریک تولید رشته‌های کلاژن می‌شوند. ... ادامه مطلب