مزوتراپی مو چیست و چگونه انجام میشود؟ | پزشک پوست در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / پی آر پی و مزوتراپی / مزوتراپی مو روشی برای بهبود و تقویت موها

مزوتراپی مو روشی برای بهبود و تقویت موها

مزوتراپی مو روشی برای درمان ریزش مو در زنان و مردان است. این روش از طریق تحریک الگوی رشد مو و کاهش ریزش، عمل می‌کند. در این فرایند، پروتئین‌ها، ویتامین‌ها و دیگر مواد معدنی مورد نیاز برای تقویت رشد مو به حالت متعادل می‌رسد. مزوتراپی مواد مغذی مورد نیاز بدن هر فرد را با سوزن‌های بسیار کوچکی زیر پوست میانی کف سر تزریق می‌کند.

مزوتراپی مو به کمک تزریق ویتامین‌ها و مواد مورد نیاز مو در پوست سر برای رشد و تغذیه مو انجام می‌شود. ترکیبات دارویی موجود در مزوتراپی باعث تقویت گردش خون در رگ‌های خونی پوست سر و بهبود تغذیه و خون‌رسانی بهتر به فولیکول‌های مو خواهد شد که این روش با نتایج بسیار درخشان توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می‌باشد.لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

چگونگی انجام مزوتراپی مو

قبل از مزوتراپی مو، با انجام ماساژ ویژه پوست سر با استفاده از ترموتراپی (بخار)، پوست سر نرم شده و برای تزریق آماده می‌شود. در این روش، ترکیب شیمیایی که برای درمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، بر اساس ساختار مو، شکل و شدت ریزش موی مراجعه کننده، به طور خاص، آماده می‌شود. این مخلوط شامل مواد افزایش‌دهنده گردش خون، ویتامین‌ها و عناصر مختلف است. مخلوط آماده‌شده توسط انژکتور کوچک با سوزن مزوتراپی استریل به لایه میانی پوست تزریق می‌شود. در تزریق مو به وسیله دست تنظیم دوز دارو و توزیع آن به طور مساوی به پوست سر، زمان بر و دشوار است.

مزایای مزوتراپی مو

مزوتراپی مو

مراقبت‌های پس از انجام مزوتراپی مو


شرا یط نامناسب افراد جهت مزوتراپی مو

عوارض جانبی مزوتراپی مو

داروهایی که در مزوتراپی مو استفاده می‌شود می‌تواند به اندازه هر داروی دیگر عوارض جانبی داشته باشد و این مورد بستگی به کیفیت مواد استفاده شده در هنگام تزریق دارد.

هزینه مزوتراپی مو

هزینه نهایی برای انجام تزریقات مزوتراپی مو بر اساس تعداد جلسات موردنیاز شما عزیزان تعیین می‌شود و تعداد جلسات انجام مزوتراپی مو هم بر اساس وضعیت و گستردگی ناحیه ریزش موی سر تعیین می‌گردد. در وضعیتی که ریزش در بخش‌های مختلف سر تنها منجر به خالی و کم‌پشت شدن موهای ناحیه‌ی موردنظر شده باشد به طور بدیهی نیاز به تزریقات کم‌تری از مزوتراپی مو وجود دارد؛ نسبت به وضعیتی که در آن ریزش موهای سر منجر به بروز طاسی در ناحیه‌ی گسترده‌ای در سر می‌شود. در نتیجه هر چه وضعیت ریزش و طاسی سر وخیم‌تر باشد، مسلماً هزینه نهایی مزوی مو نیز دست‌خوش تغییرات افزایشی خواهد شد.

شما می‌توانید برای آگاهی از هزینه های انجام مزوتراپی مو توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

اگر مایل به استفاده از انواع روشهای جوانسازی پوست توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان هستید؛ لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره تلفن 32245018 - 031تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
فرم دهی طبیعی به لبها با تزریق ژل هیالورونیک اسیدفرم دهی طبیعی به لبها با تزریق ژل هیالورونیک اسید

تزریق ژل به لب یک فرآیند تزریقی به پوست است که اغلب توسط پزشکان زیبایی انجام میشود. انواع مختلفی از پرکننده‌ها یا فیلرها موجود هستند که برای تزریق به لب از آنها استفاده می‌شود. یکی از پرمصرف‌ترین نمونه‌های این محصولات موادی هستند که به اسید هیالورونیک معروف می‌باشند ... ادامه مطلب

ماندگاری بوتاکس چقدر است؟ماندگاری بوتاکس چقدر است؟

عمر بوتاکس بستگی به عمق و میزان چروک ها، ناحیه ی تزریق و همچنین سن افراد دارد. با بازگشت تدریجی فعالیت عضلات، خطوط چین و چروک ها دوباره ظاهر می شوند و ممکن است نیاز به تزریق مجدد باشد. مؤثرترین راه برای افزایش ماندگاری بوتاکس، تزریق منظم و مکرر بوتاکس است که باعث افزایش ماندگاری آن میشود. ... ادامه مطلب

با ساکشن به راحتی غبغب خود را از بین ببریدبا ساکشن به راحتی غبغب خود را از بین ببرید

لیپوساکشن غبغب یا لیپوساکشن گردن از جمله عمل‌های زیبایی است که با استفاده از دستگاه‌های نوین و پیشرفته امروزی بسیار امن و کاربردی توسط متخصص زیبایی و یا جراح پلاستیک صورت می‌گیرد. ... ادامه مطلب

اندولیفت یکی از بهترین روشهای لاغری موضعیاندولیفت یکی از بهترین روشهای لاغری موضعی

امروزه اکثر افراد برای حذف چربی و لاغری موضعی به دنبال روش های غیر جراحی هستند. یکی از مؤثر‌ترین تکنیک های لاغری موضعی، لیزر اندولیفت است. ... ادامه مطلب