عوارض مزوتراپی مو چیست | دکتر هما فاتحی در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / پی آر پی و مزوتراپی / مزوتراپی و افزایش حجم مو و تقویت فولیکول ها

مزوتراپی و افزایش حجم مو و تقویت فولیکول ها

مزوتراپی مو به کمک تزریق ویتامین‌ها و مواد مورد نیاز مو در پوست سر برای رشد و تغذیه مو انجام می‌شود. ترکیبات دارویی موجود در مزوتراپی باعث تقویت گردش خون در رگ‌های خونی پوست سر و بهبود تغذیه و خون‌رسانی بهتر به فولیکول‌های مو خواهد شد که این روش با نتایج بسیار درخشان توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می‌باشد.لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

ریزش مو یکی از شایع‌ترین مشکلات پوست و مو در دنیا است که دلایل این مشکل متنوع هستند. گاهی از مسائل ژنتیکی نشأت می‌گیرند و گاهی هم ناشی از بیماری‌ها و اختلالات مختلف‌ میباشند. مزوتراپی مو یکی از روش‌های درمانی نسبتاً جدید (البته با بیشینه‌‌ای قدیمی) است که می‌تواند همراه با دیگر درمان‌های ریزش مو یا به تنهایی استفاده شده و تأثیرات بسیار خوبی داشته باشد. مزوتراپی یک روش حداقل تهاجمی است که شامل تزریق یک سری از ویتامین ها، مواد معدنی، کوآنزیم ها، آنزیم ها، هورمون ها، عصاره های گیاهی و کوکتل های اسیدهای آمینه به لایه مزودرم پوست می باشد که در نتیجه آن جوانسازی و تقویت بافت پوست، در برخی موارد تقویت فولیکول های مو و همچنین افزایش مو انجام می شود.

فواید مزوتراپی مو

فواید مزوتراپی امروزه آن را به روشی محبوب بین مردم تبدیل کرده است. برخی از این فواید به شرح زیر است:

مزوتراپی و افزایش حجم مو

مراحل مزوتراپی مو

در صورتی که متخصص، صلاح بداند روش مزوتراپی مو را اجرا کند، لازم است بدانید که مراحل کار به شکل زیر اجرا می‌گردد:

مرحله اول: آماده سازی

  1. چند روز قبل از شروع درمان، داروهای رقیق‌کننده خون را کنار بگذارید.
  2. یک روز قبل و یک روز بعد از درمان نباید به سراغ داروهای تقویتی و حالت‌دهنده مو بروید.
  3. شب قبل از مزوتراپی مو حتماً استحمام کنید.

مرحله دوم: شروع درمان

متخصص بعد از آماده‌سازی محلول، تزریق را به صورت دستی با سوزن و یا با دستگاهی به نام مزوگان، انجام خواهد داد. برای این منظور، سوزن باید تا عمق یک میلی‌متری پوست نفوذ کرده و محلول به لایه میانی پوست تزریق شود. نکته‌ای که لازم است متذکر شویم این است که بعد از اتمام کار، جای سوزن، زخم‌های کوچکی تشکیل می‌شود که عارضه‌ای طبیعی بوده و بعد از چند روز برطرف می‌گردند.

مراقبت ‌های پس از مزوتراپی مو

انجام درست مراقبت ‌های بعد از مزوتراپی مو از مهم‌ترین کارهایی است که افراد متقاضی پس از تزریق محلول مزوتراپی باید به آن توجه کافی داشته باشند. به همین جهت توصیه می‌شود به موارد زیر توجه داشته باشید:

  1. جلوی نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.
  2. از کلاه به شکلی که به سر فشار بیاورد، استفاده نکنید.
  3. تا 24 ساعت از استحمام بپرهیزید.
  4. تا زمانی که دوران نقاهت شما به پایان نرسیده است، از رنگ کردن مو و همچنین سشوار و اتوی مو استفاده نکنید.

کاندیدای مناسب مزوتراپی مو

به جز آلوپسی آندروژنی، انواع دیگری از ریزش مو هم وجود دارد که از مزوتراپی مو می‌توان برای درمان آنها استفاده کرد. اگر به هر یک از انواع آلوپسی‌های زیر مبتلا هستید، مزوتراپی روش درمانی مناسبی برای شما است:

موارد منع انجام مزوتراپی مو

عوارض مزوتراپی مو چیست

عوارض مزوتراپی مو شدت زیادی نداشته و نمی‎توانند برای فرد خطری داشته باشند. در برخی موارد، برخی از عوارض جانبی مزوتراپی مو می‌تواند شامل درد خفیف در ناحیه تزریق، خارش، التهاب یا سردرد جزئی باش.

اگر مایل به استفاده از انواع روشهای جوانسازی پوست توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان هستید؛ لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره تلفن 32245018 - 031تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ضد آفتاب مناسب پوستضد آفتاب مناسب پوست

ضدآفتاب باید مناسب پوست صورت افراد انتخاب شود.افراد با پوست چرب باید ضدآفتابهای فاقد چربی استفاده کنند.افراد مسن و افراد دارای پوست خشک باید ضدآفتاب مخصوص پوست خشک استفاده کنند ودر صورت نیاز از یک مرطوب کننده صورت زیر ضدآفتاب استفاده جهت پخش بهتر ضدآفتاب استفاده کنند. ... ادامه مطلب

راهکارهای رفع ورم زیر چشم بعد از تزریق فیلرراهکارهای رفع ورم زیر چشم بعد از تزریق فیلر

با افزایش سن و بر اثر عوامل مختلفی مانند استفاده مداوم از عینک، کمبود برخی از مواد مغذی و یا برخی از ناراحتی های مربوط به کبد و کلیه، ممکن است در ناحی ... ادامه مطلب

هیر فیلر بهتر است یا مزوتراپیهیر فیلر بهتر است یا مزوتراپی

مزوتراپی و هیر فیلر از روشهای درمانی مکمل هستند که می توانند تأثیرات بسیار خوبی در تقویت موی سر و کنترل ریزش آن داشته باشند. فیلر مو یک ماده تزریقی است که با تکنیک میکرو تزریق به زیر پوست سر تزریق می‌ شود و بعد از نفوذ در ریشه مو ها باعث تقویت فولیکول‌ های مو و رشد مجدد موها خواهد شد. ... ادامه مطلب

کرایوتراپی (فریز) جوش و لک صورتکرایوتراپی (فریز) جوش و لک صورت

امروزه دانش پزشکی روش‌ های جدید درمانی را ابداع کرده است که می‌ تواند در درمان جوش و لک مفید باشد. فریز یا کرایوتراپی یکی از روشهای درمان است که یک روش ساده و غیر تهاجمی است که در آن از نیتروژن مایع برای فریز کردن و از بین بردن توده‌ ها و دانه‌ ها و لک ها استفاده می شود. ... ادامه مطلب