لیفت لب با تزریق ژل لب | تزریق ژل لب در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / آیا لیفت لب با تزریق ژل امکانپذیر است؟

آیا لیفت لب با تزریق ژل امکانپذیر است؟

لب یکی از قسمت‌های صورت است که با افزایش سن، حجم لب کم شده، ارتفاع لب کاهش یافته و برجستگی آن در صورت کاهش می‌یابد. لیفت لب با تزریق ژل می‌تواند برای رفع این تغییرات و زیبایی صورت بسیار مفید باشد. لب تحتانی به طور طبیعی از لب فوقانی بزرگ‌تر و حجیم‌تر است و نیمه راست و چپ هرکدام از لب‌ها شبیه هم هستند که حجم و تقارن در این دو نیمه بسیار مهم است.

آلبوم تزریق ژل لیفت لب دکتر هما فاتحی اصفهان

لیفت لب یا تزریق ژل از مؤثرترین روش‌ها برای فرم دهی و حجیم کردن لب‌ها می‌باشند. تزریق ژل به لب یک عمل کاملاً بی‌خطر و موقتی است. رایج‌ترین ژل‌هایی که امروزه استفاده می‌شوند از یک فرم اسید هیالورونیک استفاده می‌کنند که یک ماده طبیعی در بدن است. ژل‌های اسید هیالورونیک با هدف حجم دهی و بهبود شکل و ساختار، به دقت به لب‌ها تزریق می‌شوند. اثرات تزریق اسید هیالورونیک معمولاً حدود شش ماه تا یک سال دوام دارند. پس از این مدت زمان، به منظور حفظ لیفت مورد نظر لب‌ها، نیاز به تزریق بیشتر خواهد بود. لیفت لب برای افرادی که فقط می‌خواهند قد لب‌های خود را زیاد کنند، گزینه مناسبی است.

تزریق ژل لب یکی از اقدامات رایج کلینیک های پوست و زیبایی است که با وجود شایع بودن این عمل، برای دستیابی به بهترین نتایج، نیاز به مهارت پزشک در تزریق و استفاده از برندهای مجاز و معتبر ژل است. شما می‌توانید بهترین تزریق ژل لب در اصفهان را با مراجعه به کلینیک دکتر فاتحی انجام دهید. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای تزریق ژل لب

  1. کبودی کمتر: کبودی و ورم تزریق ژل‌های هیالورونیک اسید از بقیه فیلرها کمتر است.
  2. ماندگاری قابل قبول نتایج: هرچند نتایج تزریق ژل در لب دائمی نیست؛ اما ماندگاری رضایت‌بخشی، حدود ۶ ماه دارد.
  3. کنترل آسان حجم لب: متخصص به خوبی می‌تواند حجم ژل را کنترل کند و نتیجه دلخواه را به دست دهد.
  4. سهولت در از بین بردن و رفع برآمدگی‌ها: اگر حرکت لب‌ها یا صحبت کردن باعث ایجاد توده یا برآمدگی شود، توده به راحتی حل و مشکل برطرف می‌شود.
  5. پایین بودن احتمال بروز واکنش آلرژیک: چون مواد به کار رفته در ژل‌های تزریقی مشابه موادی است که در بدن وجود دارد، بعید است که باعث حساسیت شود؛ اما اگر به لیدوکائین حساسیت دارید، حتماً قبل از درمان موضوع را به پزشک اطلاع دهید.
لیفت لب با تزریق ژل

نحوه تزریق ژل لب

مقدار ژل تزریق شده و عمق تزریق آن به نوع ماده، نتایج مد نظر و ویژگی‌های ظاهری لب‌ها در افراد بستگی دارد؛ بنابراین عملکرد پزشک و مهارت او در این زمینه بسیار مهم است. با توجه به این نکات بسیار ضروری است که افراد قبل از اقدام به انجام هر جراحی زیبایی از جمله تزریق ژل به لب، در انتخاب کلینیک زیبایی و پزشک جراح، دقت و توجه کافی داشته باشند.

پس از اینکه پزشک، بررسی‌های اولیه را انجام داد و مقدار ژل تزریقی و محل مناسب تزریق ژل مشخص شد، محل تزریق بیحس و ضدعفونی می‌شود. در گام بعدی، با استفاده از سرنگ‌های مخصوص و سوزن‌هایی ظریف مواد به لایه‌های پوستی یا زیرپوستی در لب‌ها تزریق می‌شوند.

نمونه کار لیفت لب با تزریق ژل دکتر هما فاتحی اصفهان

مراقبت‌های پس از تزریق ژل لب

به منظور کسب نتایج رضایت‌ بخشی از فرآیند تزریق ژل لب، لازم است برخی توصیه‌های ذکر شده توسط پزشک خود را به دقت انجام دهید. همچنین پیش از تزریق ژل نیز، انجام برخی اصول مراقبتی الزامی است. لذا در این بخش مهم‌ترین این نکات معرفی می‌شوند:

بعد از تزریق ژل لب، چون خونرسانی در آن زیاد است، احتمال خون مردگی وجود دارد که برای جلوگیری از این حادثه چند روز قبل از اینکه تزریق ژل را انجام دهید داروهایی مثل ویتامین ای، ضد انعقاد خون، امگا 3 و مسکن‌هایی مثل ناپروکسن، آسپرین، ژلوفن، دی پیریدامول را مصرف نکنید. همین‌طور مصرف نوشیدنی‌های الکلی می‌تواند باعث التهاب و تورم شود.

قبل و بعد از تزریق ژل لیفت لب

ماندگاری تزریق ژل به لب

ماندگاری ژل‌ لب به چند عامل بستگی دارد که در ادامه توضیح داده‌ایم:

لیفت لب با تزریق ژل

معایب لیفت لب

پس از لیفت لب ممکن است به طور موقت در چند روز اول لب‌های شما دارای علائم قرمزی، ورم، درد، خارش، کبودی یا حساس شدن آن ناحیه داشته باشند. همچنین ممکن است بعد از عمل پس از ده روز علائم زیر را داشته باشید:

زاویه سازی صورت با تزریق فیلر در اصفهان از اقداماتی است که توسط دکتر هما فاتحی، با استفاده از بهترین فیلرها و بکارگیری تکنیک مناسب در تزریق، انجام می‌شود و با نتایجی چشمگیر همراه می‌گردد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درماتیت تماسی چیست و چگونه درمان میشود؟درماتیت تماسی چیست و چگونه درمان میشود؟

درماتیت تماسی طبق تعریف به هرگونه اختلال پوستی گفته می شود که متعاقب تماس با یک ماده خارجی و ایجاد یک واکنش آلرژیک یا پاسخ تحریکی بروز می یابد. ... ادامه مطلب

علت رویش موهای مردانه در زنان (هیرسوتیسم)علت رویش موهای مردانه در زنان (هیرسوتیسم)

زمانی که موهای کرکی یا طبیعی بدن از حالت نرمال خود خارج می‌شوند و با سرعت و ضخامت بیشتری رشد می‌یابند به این معضل پرمویی یا هیرسوتیسم گفته می‌شود که ممکن است شامل نقاط مختلفی از بدن یک فرد باشد و از فردی به فرد دیگر متفاوت است ... ادامه مطلب

پیلینگ چیست و چگونه انجام میشود؟پیلینگ چیست و چگونه انجام میشود؟

پیلینگ صورت یا لایه‌ برداری به معنی جوانسازی پوست است که لایه‌ ی رویی سلول‌ های مرده پوست را از بین می‌ برد و سلول‌ های مجاور را تحریک می‌ کند تا یک لایه با سلول‌ های جدید و کیفیت بهتر ایجاد کند و در نتیجه پوست را جوان کند. ... ادامه مطلب

پاکسازی پوست چگونه انجام میشود؟پاکسازی پوست چگونه انجام میشود؟

پاکسازی به معنای از بین بردن یا حذف مواد آرایشی، عرق، چربی، آلودگی و سلول‌های مرده از سطح پوست است. این کار، پوست را شاداب کرده و کمک می‌کند که پوست به اصطلاح نفس بکشد. ... ادامه مطلب