درمان لاغری صورت در اصفهان | دکتر پوست خوب در اصفهان

بهترین درمان لاغری صورت

امروزه تعاریف زیبایی با گذشته بسیار متفاوت است.زمانی چهره واندامی تپل معادل زیبایی محسوب می شد ،در حالیکه امروزه تمایل به داشتن اندامی لاغر و ظریف مو جب داشتن چهره ای ظریفتر و باریک واستخوانی شده است.

برای درمان لاغری صورت در صورتیکه وزن فرد کمتر از حد مطلوب باشد،بهترین کار رسیدن به وزن سلامت است.در صورتی که افراد بیماری زمینه ای مانند اختلالات تیرویید،دیابت،اضطراب وبی اشتهایی عصبی داشته باشند،باید این اختلالات درمان شود.

افرادی که وزن کمتر از حد استاندارد دارند،برای درمان لاغری صورت بهتر است به توصیه های زیر عمل کنند.

روزانه7 لیوان آب بنوشند. ازسبزیجات ومیوه جات به میزان لازم استفاده کنند. خواب به میزان کافی 8الی9ساعت داشته باشند. روزانه 1الی 2 کیلومتر پیاده روی کنند. بعداز وعده های غذایی ازمغزیجاتی نظیر گردو،پسته،فندق وکشمش استفاده کنند.
آخرشب یک لیوان شیر خرما،شیرموز یا شیرعسل وبادام میل کنند. یکساعت قبل از غذا از یک قطغه شیرینی کوچک یا شیره ی خرما استفاده کنند. در صحبت کردن و مصرف آدامس زیاده روی نکنند. در صورت ابتلا به یبوست آنرا درمان کنند. درصورتیکه افرادعصبی هستند،روشهای مشاوره مفید است. ماساژ صورت توسط کارشناس زیبایی وحرکات یوگای صورت کمک کننذه است.

در صورتی که موارد فوق موثر نیفتاد،یاعلیرغم رسیدن به وزن مطلوب باز هم چهره لاغربود یادر کسانی که بدلیل رژیمهای لاغری غیراستانداردچهره ای لاغر و گود رفته پیدا کرده اند یا کسانی که بدلیل افزایش سن گونه هایی گودرفته پیداکرده اند،تزریق چربی بعنوان یک روش غیر تهاجمی برای رسیدن به ظاهری مطلوب انتخاب مناسبی است.

لاغری صورت

برای لاغری صورت موارد تزریق چربی کدامند؟

افرادیکه گونه های لاغر و گود رفته دارند. افرادی که بدلیل رژیمهای غیر استاندارد افتادگی واضح صورت وگود رفتگی خط خنده و کنار دهان پیداکرده اند. حدقه ی چشمان لاغر واستخوانی وگود رفته دارند. شقیقه های لاغر وگود رفته دارند. افرادی که چهره ای متناسب ندارند.مثلا چانه ای کوچک دارند.

در این افراد ابتدا بر اساس معیارهای زیبایی شناسی محلهای موردنظر برای تزریق چربی مشخص می شود و پس از برداشت چربی از محلهای مناسب چربی برداشت شده ،توسط کانولاهای مناسب در محل مورد نظر تزریق می گردد.چربی برداشت شده در حجمی بیش از میزان ظاهری مورد نیاز تزریق می گردد،چون مقداری از آن جذب می شود.تزریق چربی چند بار قابلیت تکرار دارد .معمولا چربی بیش از میزان مورد نیاز برای تزریق در یک جلسه برداشت می شود و چربی اضافه برنیاز قابل نگهدار ی درفریزر تا شش ماه ومصرف برای توپر شدن چهره رادارد.

از انجایی که برای پر شدن چهره حجم زیادی مورد نیاز است،تزریق چربی در مقایسه با تزریق ژل روشی مقرون به صرفه است وبا توجه به اینکه از بدن خود فرد است ،خطر حساسیت و پس زدن بافت راندارد.بخش قابل ملاظه ای از آن (حدود 30%)معمولا تاچند سال درصورت نداشتن رژیم سخت ماندگاری دارد.مجموع این خصوصیات چربی را بعنوان یک انتخاب ایده ال برای حجم دادن به صورتهای لاغر وکشیده می سازد.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر همافاتحی در اصفهان، با ارائه کلیه خدمات جوانسازی، تزریق ژل، بوتاکس و چربی، کاشت مو و ... پذیرای شما مراجعین محترم می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سعید کلانتری [ 1395-08-18 ]
عالی بود .ممنون از مطلبای مفیدتون من که حسابی استفاده کردم و به شماهم توصیه میکنم مطلبو حسابی بخونید

امیرکاظمی [ 1395-06-15 ]
میخواهم چاق شوم و از لاغری دور شوم

ص [ 1393-09-10 ]
خیلی عالی بود ممنون از راهنمایی های مفیدتون/ ان شاء الله همه نتیجه بگیرن

امید [ 1392-12-02 ]
ممنون از مطالب مفیدتون.تستشون میکنم.

elham [ 1392-06-03 ]
خیلی خوب بود

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
عملکرد لیزر برای رفع موهای زائد زیر بغل چگونه است؟عملکرد لیزر برای رفع موهای زائد زیر بغل چگونه است؟

لیزر موهای زائد زیر بغل یک روش بسیار محبوب برای تعداد زیادی از زمانی که قصد دارند از مشکلات مربوط به شیو کردن موهای زائد یا درد حاصل از موم انداختن خلاص شوند یک گزینه بسیار محبوب تلقی می‌شود. ... ادامه مطلب

ژل هیالورونیک اسید چیست؟ژل هیالورونیک اسید چیست؟

امروزه تمایل زیادی به استفاده از ژل ها به خصوص هیالورونیک اسید در دنیا وجود دارد و اغلب افراد ترجیح می‌ دهند برای جوانسازی و رفع مشکلات زیبایی خود از آن استفاده کنند. هیالورونیک اسید یک هیدروکربن طبیعی است که به طور گسترده در ماتریکس خارجی سلول و بافت های بدن از جمله پوست، استخوان و غضروف وجود دارد ... ادامه مطلب

چگونه پوست روشن تری داشته باشیم؛ روشهای خانگی و کلینیکالچگونه پوست روشن تری داشته باشیم؛ روشهای خانگی و کلینیکال

امروزه روش های بسیاری برای روشن شدن پوست صورت و بدن و رفع تیرگی پوست بدن و صورت توسط متخصصان پوست به وجود آمده است. ... ادامه مطلب

بیماری گال چگونه ايجاد می شود؟بیماری گال چگونه ايجاد می شود؟

هيره موجود ميكروسكوپي كوچكي است كه به زحمت با چشم ديده مي شود. اين موجود بسيار كوچك، داراي هشت پا و بدني گرد است و با نقب زدن در پوست انسان باعث ايجاد واكنش آلرژيك (حساسيتي) مي شود و خارش شديدي در پي اين واكنش به وجود مي آيد. ... ادامه مطلب