پکیج های جوانسازی دکتر هما فاتحی در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / جوانسازی راه مقابله با پیرشدن پوست

جوانسازی راه مقابله با پیرشدن پوست

پوست انسان دارای لایه های مختلف است که در عمق ها و سطوح متفاوت قرار دارند با افزایش سن میزان پروتئین هایی که موجب استحکام پوست و بافت های زیر جلدی می شوند از جمله کلاژن و الاستین کاهش می یابد و این امر موجب کاهش طراوت و شادابی پوست ، باز شدن منافذ ، افزایش تراکم رنگدانه ملانین در برخی نقاط و ایجاد لکه های رنگی به رنگ قهوه ای روشن تا تیره در سطح پوست میشوند .

آنچه در این مطلب میخوانید

علائم پیری پوست

در روند افزایش سن با تیره شدن و شل شدن پوست ، ظهور چروک ها ی سطحی ، تحلیل چربی های بالشتکی پوست ، ایجاد گودی ها در زیر چشم و کاهش استحکام بافت های نگهدارنده در زیرچشم و شلی و افتادگی و حتی ایجاد پف و برجستگی در پلک تحتانی را داریم .از نخستین علائم شلی و افتادگی پوست می توان به ظهور خط خنده و بتدریج در سنین بالاتر ایجاد خط اندوه را نام برد .راه حل چیست ؟!

جوانسازی راه مقابله با پیرشدن پوست

خبر خوب اینکه با روشهای جوانسازی که معمولا در قالب چند اقدام بصورت پکیج جوانسازی ارائه میگردند؛ میتوان روند پیری را بر عکس کرد و با افزودن میزان فاکتورهای کلاژن و الاستین و تقویت داربست پوست ، ان را شادابتر ،جوانتر و شفاف تر کرد و صورت را از حالت مربعی به حالت قلبی برگرداند . روشهای پکیج جوانسازی در یک پکیج جوانسازی انواع اقدامات و روش ها و دستگاه ها بسته به نیاز صورت میتوانند استفاده شوند .

جوانسازی پوست بدون تزریق فیلر

پکیج های جوانسازی دکتر هما فاتحی در اصفهان

انتخاب روش مناسب هر فرد بسته به مشکل مراجعه کننده، رنگ پوست، فرصت مراجعه کننده، توان فرد برای انجام مراقبتهای توصیه شده و بودجه مالی او دارد. ما میتوانیم به شما پکیج های اقتصادی جوانساز را ارائه دهیم که با شرایط شما سازگار و برای شما موثر باشد. در پکیج ها ی جوانسازی انواع اقدامات و روشها به تنهایی یا به صورت ترکیبی، بستگی به مشاوره و معاینه براساس یک سری از فاکتورها تعیین می گردد. این موارد عبارتند از:

پس هرگز نمی توانیم بدون مشاوره و معاینه و بررسی کامل اقدام جوانسازی پوست مناسب و به تبع آن هزینه را معلوم کنیم ولی می توانیم به شما این تضمین را بدهیم که بهترین اقدامات جوانسازی متناسب با نیاز پوست شما با بهترین کیفیت به شما ارائه می گردد.

جوانسازی راه مقابله با پیرشدن پوست

برخی از روشهای جوانسازی در کلینیک دکتر هما فاتحی

روشهای مختلف جوانسازی قادر به تقویت کلاژن پوست و بهسازی قوام پوست در سطح و عمق هستند. برخی از این روشها عبارتند از:

اراف فرکشنال سوزنی

در این روش از سری سوزن های مخصوص استفاده میشود که امواج رادیوفرکوئنسی را به زیر پوست انتقال میدهد . یکی از مهمترین کاربردهای آر اف فرکشنال سفت کردن پوست ،جوانسازی و رفع افتادگی پوست در نواحی مختلف می باشد.

پی ار پی

پی ار پی یک روش جوانساز با استفاده از پلاکت های خود فرد است شاید شما بارها اسم پی ارپی را شنیده باشید و به شما پیشنهاد شده باشد پی ارپی موجب شفافیت پوست ،بهبود خونرسانی.جمع شدن منافذ و کمک به درمان لکپوستی می تواند باشد البته انجام اصولی و تزریق درست بسیار در تاثیر ان موثر است .در حقیقت گرفتن نتیجه مطلوب از پی ار پی نیاز به در نظر گرفتن صدها نکته از قبل از مراجعه فرد تا خونگیری،نوع کیت،نحوه سانتریفوژ ،نحوه فعالسازی،متد تزریق و مراقبتهای بعدی دارد و در نظر نگرفتن هر یک از این عوامل می تواند کاملا نتیجه عکس ایجاد کند و همین می شود که ممکن است خیلی ها به شما بگویند پی آر پی پوست برای ما بی تاثیر بود

مزوتراپی

مزوتراپی پوست یک روش غیر جراحی عالی است که بر پایه تزریق داروهای فعال کننده کلاژن قرار دارد و پزشک این داروها را به طور مستقیم به موضع مورد نظر تزریق می‌‌کند. در طول درمان با مزوتراپی یک نوع میکروتروما در لایه فوقانی پوست به وجود می‌‌آید که این امر باعث افزایش خونرسانی به این ناحیه، فعال سازی فرایند سوخت و ساز و تسریع مکانیسم احیای سلول خواهد شد.این کلاژن سازی و احیای سلول موجب کاهش عمق چروکها و طراوت بیشتر پوست میشود.

نخ های جوانساز

استفاده از نخهای جوانساز یکی از روشهایی است که با کار گذاشتن نخها که از جنس ترکیبات قابل جذب هستند در زیر سطح پوست و در عمقهای مختلف در اطراف نخ التهاب ایجاد شده و موجب بهبود قوام پوست و کاهش چروکهای سطحی میشوند یکدسته از نخهای جوانساز نخهای لیفت هستند که ضخامت و زوائد بیشتری دارند که موجب سفتی بیشتر و لیفت مختصر پوست میشوند نخها به تنهایی یا در ترکیب با سایر جوانسازها بسیار موثراند.

هایفوتراپی

هایفوتراپی یکی از روشهای جوانسازی بر پایه امواج اولتراسوند است که موجب کلاژنسازی و سفتی عضلات صورت میشودو انجام اصولی آن در فردی با افتادگی بدلیل شلی عضلات صورت،بسیار موثر خواهد بود.

لیزرهای جوانساز

جوانسازی قابل استفاده هستند این لیزرها انواع مختلفی مثل لیزر فرکشنال، اندولیفت و .. دارند که مکانیسم عمل و کاربرد هر کدام کاملا متفاوت است و پیشنهاد آنها ،باید کاملا دقیق و اصولی براساس مشکلات و نیاز پوست باشد و صرفا انجام یک روش براساس سلیقه شخصی و یا موثر بودن این روش در فردی از اطرافیان ،اتلاف وقت و هزینه و چه بسا نتیجه نامطلوب نیز در بر داشته باشد.

یکی از روشهای درمان لک، مزوتراپی لک صورت است که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این روش، روی لینک کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :خلیلی [ 1402-08-09 ]
لیفت با نخ خیلی عالیه ولی درد داره من که خیلی درد داشتم بعدش هم مراقبت های خاص خودشو داره

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق بوتاکس برای رفع تعریق بیش از حدتزریق بوتاکس برای رفع تعریق بیش از حد

تعریق زیاد (تعریق بیش از حد) که اصطلاح علمی آن هیپرهیدروز می باشد وقتی است که عرق کردن بیشتر از حدی که برای تنظیم دمای بدن لازم باشد وجود دارد اغلب این میزان 4 یا 5 برابر نرمال است. ... ادامه مطلب

آر اف فرکشنال نیدلینگ چیست؟آر اف فرکشنال نیدلینگ چیست؟

آر اف فرکشنال منجر به کاهش چین و چروک و بهبود ایمن و موثر خطوط اخم، خطوط لبخند و پیشانی می شود.این روش درمانی می تواند برای شرایط پوستی متنوع تعدیل شود. آر اف فرکشنال چین و چروک پوستی را کاهش می دهد و با جوانسازی پوست منجر به ایجاد چهره‌ ای شاداب و صاف می‌ شود. ... ادامه مطلب

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟

مزوژل یکی از بهترین روش‌های درمانی برای برطرف کردن مشکلات پوستی نواحی اطراف چشم می‌باشد. مزوژل ژلی حاوی اسید هیالورونیک، کوآنزیم‌ها، مواد معدنی، اسید‌های آمینه، ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌هاست که در پروسه‌ی مزوتراپی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ... ادامه مطلب

نیدلینگ صورت چیست و چه مزایایی دارد؟نیدلینگ صورت چیست و چه مزایایی دارد؟

این روزها تقریباً طیف وسیعی از افراد به دنبال روش های مختلف جهت جوانسازی پوست هستند. نیدلینگ یکی از روش‌ های غیر تهاجمی برای درمان آسیب‌ های پوستی است که با تحریک سلول‌ های تولیدکننده کلاژن به ترمیم و رفع آسیب‌ های پوستی کمک می‌ کند. ... ادامه مطلب