از بین بردن خط خنده و افتادگی پوست صورت در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / روشهای موثر برای رفع و درمان خط خنده

روشهای موثر برای رفع و درمان خط خنده

باافزایش سن ناحیه ی برجستگی گونه درجهت پایین وداخل نزول می کند.دراین ناحیه پوست،عضلات ،بافت زیر جلدی وچربی دچار تحلیل وکاهش حچم می شوند وناحیه ی میانی صورت دچار کاهش حجم وافتادگی می شود خط خنده حالت گود رفته پیدا می کند و بتدریج گونه ها از کنار فک حالت شل وآویزان پیدا می کنند.این تغییرات به چهره حالت خسته و سالخورده می دهد.

رفع خط خنده با روشهای مختلف از موثرترین اقدامات جوانسازی پوست است که توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش و هماهنگی با مطب دکتر فاتحی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

برای پیشگیری ودرمان و کمتر نشان داده شدن اینحالات در چهره روشهای غیر جراحی وجراحی وجود دارد که درابتدا تمایل به اصلاح این حالات با روشهای غیر جراحی وجود دارد.حال به اختصار روشهای غیر جراحی بکار گرفته شده در این زمینه را بحث می کنیم.
میکرودرم ابریژن باافزایش جریان خون پوست واعمال مکش، سنتز کلاژن را تحریک می کند.لذا در سنین زیر 30 سال بعنوان پیشگیری ازافتادگی انتخاب مناسبی خواهد بود.

درمان های افتادگی پوست
روشهای همراه با لایه برداری مانند پیلینگ نیز با تحریک به سنتز کلاژن در سنین کمتر نقش جوانسازی دارند.

درصورتی که فقط خط خنده اندکی عمیق شده یاشد تزریق فیلر انتخاب مناسبی خواهد بود .دراین حالت با تزریق یک ماده ی حجم دهنده مانند ژل اسید هیالورونیک خط خنده را کم عمق تر می کنیم.
دستگاه RF دراین روش گرمای یکنواخت و مداوم در بافتهای زیر سطح پوست ایجاد می شود. درم حاوی رشته های کلاژن است که به پوست قوام می بخشند. باگرم شدن درم، رشته های کلاژن منقبض و ضخیم می شوند و بافت زیر سطح پوست سفت می شود طی روزها ی بعد هم کلاژن جدید بوجود می آید که بازهم بر سفتی پوست می افزاید وموجب لیفت صورت درسه جهت عمودی ،افقی وعمقی می گردد .بااین کار گونه حالت توپر تری پیدا می کند وافتادگی صورت کاهش می یابد.

پی ارپی در این روش خون بیمار گرفته شده،پلاکتها جداسازی شده و بصورت فعال شده درون بافت تزریق می گردند. این روش چون از خون خود فرد استفاده می گردد کاملا بدون عارضه بوده وخطر حساسیت ندارد. کلاژن سازی از حدود یکماه بعد سرعت میگیرد و طی سه ماه بخوبی آشکار می گردد. این کار اگر بروش صحیح وتوسط پزشک باتجربه صورت گیرد نه تنها در کلاژن سازی درعمق پوست موثر است ،بلکه موجب رفع چین وچروکهای سطحی پوست ،سفت شدن پوست و شاداب و باطراوت شدن پوست می گردد.روش پی ارپی برای پیشگیری از افتادگی ودرمان افتادگی های خفیف کمک کننده است.

تزریق چربی در افرادی که حجم صورت بطور مشخص کاهش یافته(صورت با رژیم لاغر و دچار افتادگی شده ) یا ازابتدا صورت لاغری داشته اند، بهترین انتخاب است.دراین مراجعین بدلیل حجم زیاد مورد نیاز صرفا پرکردن خط خنده جبران مشکل و حجم مورد نیاز را نخواهد کردو نیاز به ماده ای با حجم بالا بعنوان پر کننده داریم که چربی می تواند این کار راانجام دهد.

دراین افراد چربی از بدن خود فرد از نواحی مانند پهلوها ،شکم وکنار ران برداشت شده وبعنوان حجم دهنده به صورت تزریق می گردد. دراین روش نیز مانند پی آر پی بدلیل انتخاب ماده ی پرکننده از خود بدن خطر حساسیت به ماده ی تزریق شده وجود ندارد و نسبت به تزریق ژل روش ارزان تر و بادوام تری است ،به گونه ای که در صورتی که فرد رژیم سخت نگیرد حدود 30% چربی تزریق شده تا چندین سال باقی می ماند.برای بهتر شدن نتایج معمولا تزریق چربی با پی ارپی همراه می شود.
لیزر دراین روش با استفاده از لیزر بافت تحریک به کلاژن سازی واستحکام بیشتر می گردد.دراین روش با استفاده از لیزرهای فرکشنال کلاژن جدید در پوست تولید شده وموجب لیفت پوست و رفع افتادگی می گردد.

در مزوتراپی مواد آنتی اکسیدان و داروهایی که باعث کلاژن سازی می گردند مستقیمازیر پوست تزریق می شوند و باعث ساخت کلاژن می گردند.
دربیماران باانتخاب یک یاترکیبی از چند تا از گزینه های فوق می توان به نتایج بسیار خوبی دست یافت وچهره ای زیباتر ونگاهی جوانتر پیداکرد.

دکتر هما فاتحی، پزشک پوست، مو و زیبایی در اصفهان می‌باشند که با سالها تجربه در زمینه های مختلفی مانند کاشت مو، تزریق ژل، چربی و بوتاکس، لیزر موهای زائد، جوانسازی پوست و ... توانسته اند خدمات ارزنده ای به مراجعین خود ارائه نمایند. لطفا جهت هماهنگی با مطب ایشان از طریق تماس با شماره تلفن 32245018 - 031 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :بهرام دبیر [ 1402-06-31 ]
سلام خانم دکتر بهترین روش از بین بردن خط خنده از نظر شما تزریق ژل هست یا بوتاکس

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چگونگی تخلیه ژل لب هیالورونیک اسید با آنزیمچگونگی تخلیه ژل لب هیالورونیک اسید با آنزیم

تخلیه ژل لب، به نوع ژل تزریق شده نیز بستگی دارد. ژل‌ های حاوی هیالورونیک اسید، ساده‌ ترین ژل‌ ها برای تخلیه هستند. برای حل شدن و تخلیه ژل‌ های هیالورونیک اسید، نیاز به ماده‌ ای به نام هیالورونیداز است. هیالورونیداز یک آنزیم طبیعی است که در بدن انسان نیز وجود دارد. ... ادامه مطلب

زانتلاسما چیست و روشهای درمان آن کدام است؟زانتلاسما چیست و روشهای درمان آن کدام است؟

چربی پلک یا زانتلاسما و گزانتلاسما برآمدگی زردرنگ، سفت و کوچکی است که زیر پوست پلک بنا به‌ علتی که به خوبی مشخص نیست، تشکیل می شود و بی ضرر است. این عارضه در اغلب موارد بی خطر است و درمان از نظر زیبایی انجام می شود. ضایعات را می توان برداشت و یا با کوتر سوزاند و یا با لیزر جراحی کرد. ... ادامه مطلب

درماتیت تماسی چیست و چگونه درمان میشود؟درماتیت تماسی چیست و چگونه درمان میشود؟

درماتیت تماسی طبق تعریف به هرگونه اختلال پوستی گفته می شود که متعاقب تماس با یک ماده خارجی و ایجاد یک واکنش آلرژیک یا پاسخ تحریکی بروز می یابد. ... ادامه مطلب

برای کاهش خطر ابتلا و انتشار زگیل چه باید کرد؟برای کاهش خطر ابتلا و انتشار زگیل چه باید کرد؟

زگیل ها پوست رشد کرده و دانه ای شکلی هستند که دارای ابعاد کوچکی بوده و در بیشتر مواقع دست ها و انگشتان دست را درگیر می کنند. معمولاً سطح زگیل پوستی زبر بوده و دارای طرحی شبیه نقطه های مشکی کوچک است. ... ادامه مطلب