ماندگاری، عوارض و هزینه مزوتراپی لک صورت
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / پی آر پی و مزوتراپی / درمان لک صورت با مزوتراپی

درمان لک صورت با مزوتراپی

لکه‌های ناشی از مشکلات کبدی یا لکه‌های حاصل از بالا رفتن سن در نقاطی که در معرض نور آفتاب قرار می‌‌گیرند به وجود می‌آیند. لکه‌های روی سطح پوست می‌توانند به علت تغییرات هورمونی در زنان باردار به وجود بیایند و لکه‌های حاصل از بالا رفتن سن به آسیب دیدگی پوست توسط نور آفتاب ارتباط دارند و نور آفتاب روند پیر شدن پوست را افزایش می‌دهد. لکه‌های تیره روی صورت گردن و اطراف دهان به وجود می‌‌آیند که علت بروز آنها تجمع بیش از حد ملانین یا رنگدانه پوست می‌باشد. هنگامی‌ که ملانوسیت‌ها یا سلول‌های تولید کننده رنگدانه دچار آسیب دیدگی می‌‌شوند، به تولید مقادیر زیادی ملانین خواهند پرداخت که تجمع آنها در برخی از نقاط خاص صورت باعث به وجود آمدن لک خواهد شد. این اختلال می‌‌تواند در انواع مختلف گروه‌های پوستی و گروه‌های سنی به وجود آید که معمولاً سلامت بیمار را به خطر نمی‌اندازد. این مشکل خود را به صورت لکه‌های صورتی، قرمز، قهوه ای یا تیره نشان می‌دهد.

مزوتراپی، یک روش درمانی غیر جراحی ست که می تواند با تأمین مقادیری از مواد مؤثر مانند ویتامین ها، مواد معدنی، اسید هیالورونیک و مواد روشن کننده به طور مستقیم برای ناحیه مورد نظر، باعث بهبود لک شود. در روش مزوتراپی، پزشک دوز مناسبی از داروهای مؤثر که ترکیبی از مواد سازنده و ترمیم کننده پوست هستند را با ایجاد بیحسی موضعی، با تزریقات متعدد و دقیق در عمق چند میلی متری و در داخل پوست انجام می دهد. این داروی ترکیبی با تأثیر مستقیم در کمترین زمان ممکن لک های پوستی را از بین می برد که در این فرآیند از دو محرک فیزیکی و شیمیایی روش مزوتراپی استفاده می گردد.

با تزریق دارو، الاستین و کلاژن که سبب ترمیم پوست می شوند، تحریک و تولید مجدد خواهند شد که این تولید سلول های جدید پوستی، موجب رفع لک های صورت می شود. داروهای تزریقی در روش مزوتراپی با تأثیر بر لایه های داخلی پوست موجب بر طرف شدن لک های صورت می شوند.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر همافاتحی در اصفهان، با ارائه کلیه خدمات درمان لک پوست، جوانسازی، تزریق ژل، بوتاکس و چربی، کاشت مو و ... پذیرای شما مراجعین محترم می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

ترکیبات مزوتراپی لک صورت

مزایای مزوتراپی

درمان لک صورت با مزوتراپی

نحوه درمان لک صورت با مزوتراپی

مواد مؤثر در این روش زیبایی پوست، به لایه‌های زیرین پوست که در هر فرد با توجه به شرایطی که پوست دارد، متفاوت است. این تزریق می‌تواند از ۱ تا ۴ سانتی‌متر زیر پوست انجام شود و یا حتی ممکن است به صورت زاویه‌دار تزریق شود. قبل از شروع تزریق بر روی پوست شما بیحس‌کننده زده می‌شود تا درد را حس نکنید. دارویی که باید زیر پوست تزریق شود، در هر برخورد سوزن حدوداً یک قطره تزریق می‌شود. سوزن‌های مزو بسیار ریز هستند و برخی از آنها اندازه میکرو دارند. ممکن است حرکات رفت و برگشت سوزن در دستگاه و پوست شما به سرعت انجام شود.

مراقبت‏ های قبل از مزوتراپی لک صورت

یک هفته قبل از تزریق از مصرف آسپیرین و سایر داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی اجتناب کنید. این داروها ممکن است خونریزی و کبودی را در طول مزوتراپی پوست افزایش دهند.

مراقبت بعد از مزوتراپی لک صورت

افراد منع از انجام مزوتراپی لک صورت

همه افراد نمی‌توانند متقاضی درمان با مزوتراپی باشند. برخی از این گروه‌ها عبارتند از زنان باردار، افراد مبتلا به بیماری‌های خود ایمنی، افراد مبتلا به اختلالات مرتبط با لخته شدن خون، افرادی که دچار حساسیت دارویی و غذایی هستند و افرادی که دچار عفونت باکتریایی پوست می‌باشند.

ماندگاری مزوتراپی لک صورت

برای اینکه بتوانید تأثیرات این روش را به صورت دائم مشاهده کنید نیاز دارید که در دوره های 6 تا 12 ماهه زمانی که تأثیرات این روش از بین رود، به طور پیوسته مزوتراپی را انجام دهید.

هزینه مزوتراپی لک صورت

هزینه مزوتراپی صورت بستگی به نوع درمان شما و تعداد جلسات موردنیاز برای دستیابی به نتایج نهایی مورد انتظار دارد.

عوارض مزوتراپی لک صورت

بهتر است به این نکته دقت کنید که پوست بسیار حساس است و باید حتماً به پزشکی مراجعه شود که در این راستا آموزش دیده است. به طور کلی می توان به عوارضی از این دست اشاره کرد:

تزریق پروفایلو و جالپرو از موثرترین اقدامات جوانسازی پوست است که توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش و هماهنگی با مطب دکتر فاتحی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا سلولیت قابل درمان است؟آیا سلولیت قابل درمان است؟

برای درمان و از بین بردن سلولیت ابتدا باید بدانید سلولیت چیست و چگونه به وجود آمده است. در واقع سلولیت همان پوست پرتقالی شکلی بوده که به علت وجود سلول‌های چربی در زیر پوست یا همان لایه اپیدرم تشکیل می‌شود. ... ادامه مطلب

نکاتی برای داشتن موهای قوی تر و سالم ترنکاتی برای داشتن موهای قوی تر و سالم تر

اهمیت مو و زیبایی آن بر کسی پوشیده نیست. مو تأثیر قابل توجهی در زیبایی افراد و به ویژه بانوان دارد، بطوریکه افرادی که از نداشتن موهای زیبا ناراحت هستند به کاشت مو روی می‌آورند. جهت حفظ زیبایی مو رعایت نکاتی لازم است. در ادامه به چند نکته‌ی ساده و مهم در مورد داشتن موهای قوی و سالم اشاره می‌شود. ... ادامه مطلب

طریقه انجام هایفوتراپی چگونه است؟طریقه انجام هایفوتراپی چگونه است؟

در هایفوتراپی از امواج فراصوت (اولتراساوند) استفاده می‌شود. یعنی همان امواجی که در دستگاه‌های سونوگرافی مورد استفاده قرار می‌گیرد. منتها در هایفو این امواج به صورت متمرکز به لایه‌ی خاصی از پوست انرژی وارد کرده و باعث تحریک تولید رشته‌های کلاژن می‌شوند. ... ادامه مطلب

موثرترین روشها برای جلوگیری از خطوط و چین و چروک در اطراف چشمموثرترین روشها برای جلوگیری از خطوط و چین و چروک در اطراف چشم

پوست اطراف چشم یکی از اولین جاهایی در بدن است که دچار چین و چروک می‌شود. تعداد محدودی روش‌ های درمانی مؤثر برای پیشگیری از خطوط دور چشم وجود دارند که می‌ توانند ظاهری با طراوت و جوان را برای فرد به ارمغان بیاورند. در این بخش موثرترین روشها برای جلوگیری از خطوط و چین و چروک در اطراف چشم معرفی میشود. ... ادامه مطلب