پیلینگ کربن با لیزر کیوسوئیچ | هزینه پیلینگ کربن در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای لایه برداری پوست / کربن پیل با لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟

کربن پیل با لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟

این روش درمانی به‌ویژه برای افرادی که پوست چرب دارند و یا از جوش سر سیاه، منافذ باز پوست ، آکنه و کدورت پوست شاکی هستند، مفید واقع می شود. همچنین این نوع پیلینگ روشی عالی برای لایه برداری و شاداب کردن پوست شما است. بلافاصله بعد از پیلینگ کربن پوست شما شاداب می شود و صاف تر و سفت تر و تمیزتر از قبل دیده می شود.

جهت پیلینگ کربن لایه ای از کربن (زغال) مایع (کربن طبی یا کربن فعال) بر روی پوست مالیده می شود. این لایه کربنی به عمق منافذ پوست نفوذ می کند. نور لیزر جذب ذرات کربن می شود و وقتی اشعه لیزر از روی منطقه ای کربنی عبور داده می شود، کربن را تخریب می کند و همراه با از بین بردن آن سلول های مرده پوست، مواد زائد و چربی پوست را هم نابود می کند.

آنچه در این مطلب میخوانید

کاربرد پیلینگ کربن با لیزر کیوسوئیچ

  1. لایه برداری : بدون زخم و قرمزی بوده و صاف شدن پوست را به دنبال دارد.
  2. پاکسازی : از بین بردن جوش های سرسیاه و منافذ پوست و کاهش چربیهای سطحی پوست و بهبود پوست های پژمرده و آکنه ای را به دنبال دارد.
  3. تحریک کلاژن سازی که به دنبال آن جوانسازی دیده می شود.
  4. شفاف سازی و صاف شدن سطح پوست نیز از نتایج دیگر آن است.

مزایای پیلینگ کربن با لیزر کیوسوئیچ

کربن پیل صورت با لیزر نقاط قوت زیادی دارد. از جمله:

کربن پیل با لیزر

شیوه انجام کربن تراپی با لیزر کیوسوئیچ

پیش از کربن تراپی با لیزر کیوسوئیچ ، ناحیه ی تحت درمان کاملاً تمیز می شود. گاهی لایه ی نازکی از کرم کربن به کار می رود تا تأثیر درمان بیشتر شود. این کرم، نور لیزر کیوسوئیچ را پیش از تخریب سلول ها و حذف سلول های مرده و آلودگی و چربی از لایه ی اپیدرم جذب کرده و ضمناً منافذ باز و بزرگ شده ی پوست را جمع می کند. لیزر کربن پیل دو مرحله دارد، در مرحله اول، مایع سیاه رنگ کربن مخصوصی روی پوست شما مالیده می شود که مدت ۱۵ دقیقه زمان احتیاج دارد تا به عمق منفذهای پوست نفوذ کند و برای لیزر آماده شود. در مرحله دوم، با دستگاه لیزر کیوسوئیچ، شلیک رگبار پرتوهای لیزر به روی پوست دارای کربن انجام می شود.کربن روی پوست، جذب انرژی لیزر و نیز کارایی و نتیجه عملکرد لیزر را افزایش می دهد. برخورد لیزر به پوست باعث تخریب و شکسته شدن ذرات کربن روی پوست به ذرات کوچک تر شده و به همراه آن سلول های مرده پوست، مواد زائد و چربی پوست و جوش های سرسیاه را هم نابود می کند. لیزر کیوسوئیچ با انفجاری که روی پوست و در داخل منفذهای باز ایجاد می کند علاوه بر لایه برداری ، سبب تحریک کلاژن سازی و ترميم منفذها در پوست هم می گردد؛ بنابراین، فرایند جذب لیزر در لایه های پوست منجر به تسریع در روند بازسازی ساختار پوست می شود.

مراقبت های قبل از پیلینگ کربن

برای کربن تراپی به آمادگی خاصی نیاز ندارید؛ اما بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:

مراقبت های بعد از پیلینگ کربن

پیلینگ کربن نوعی روش درمانی لیزری است که توسط هما فاتحی در اصفهان انجام می شود؛ کاملاً بدون درد بوده و تقریباً بلافاصله اثر می کند. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش و هماهنگی با مطب دکتر فاتحی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

موارد منع کربن تراپی با لیزر

تعداد جلسات پیلینگ کربن با لیزر کیوسوئیچ

تعداد جلسات مورد نیاز کربن تراپی، بسته به ميزان عوارض و مشکلاتی که در پوست مشاهده می شود و بر اساس صلاحدید پزشک تعيين می گردد؛ ولی در حالت کلی و در اکثریت موارد 3 الی 5 جلسه درمانی، در فاصله زمانی 2 تا 3 هفته و یا به صورت ماهانه باعث بهبود طولانی مدت پوست خواهد شد.

هزینه پیلینگ کربن

هزینه با توجه به روش لایه برداری و میزان اصلاحات روی پوست شما متفاوت می باشد. همچنین با توجه به میزان مهارت پزشک می تواند این هزینه افزایش یابد.

عوارض پیلینگ کربن

لیزر ضایعات عروقی ، روشی برای از بین‌ بردن رگ های عنکبوتی صورت است که به شیوه‌ غیر جراحی و در مدت زمانی کمتر از ۳۰ دقیقه، توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان برای رفع عروق ریز قابل مشاهده پوست انجام می شود. شما می توانید برای انجام این روش از طریق تماس با شماره تلفن 32245018 - 031 اقدام نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیفت صورت یعنی چه؟لیفت صورت یعنی چه؟

در لیفت صورت، بافت های صورت با استفاده از تکنیک های مختلف درمان می شود و ظاهر فرد را جوان تر می کند. در طی این عمل، چربی ها و سلولهای مرده پوست برداشته می شود و سلولهای پوستی برای بازسازی تحریک می شوند. لیفت صورت به دو روش جراحی و غیر جراحی انجام میگردد که در ادامه بدان پرداخته میشود. ... ادامه مطلب

دلایل کهیر زدن پوست و راه های درمان آندلایل کهیر زدن پوست و راه های درمان آن

کهیر یا راش ضایعات قرمز، برجسته و خارش‌ دار پوستی است که گاهی به علت آلرژی ایجاد می‌ شود. آلرژن، محرکی است که باعث واکنش آلرژیک می‌ شود. در این مطلب به دلایل ایجاد کهیر پوستی و روشهای درمان آن میپردازیم. ... ادامه مطلب

مقایسه جالپرو و پروفایلو در جوانسازی پوستمقایسه جالپرو و پروفایلو در جوانسازی پوست

از جمله محصولات مورد استفاده در عرصه زیبایی، مزوژل‌های پروفایلو و جالپرو هستند که تأثیرات آن‌ها در رفع نقص‌های ظاهری و جوانسازی افراد، غیر قابل وصف است.هر دوی این روش‌ها از شیوه‌های بدون جراحی زیبایی و جوان‌سازی پوست هستند. ... ادامه مطلب

کربوکسی تراپی مو چه تاثیری در جلوگیری از ریزش مو دارد؟کربوکسی تراپی مو چه تاثیری در جلوگیری از ریزش مو دارد؟

کربوکسی تراپی مو بدون جراحی انجام می شود و از جمله درمان های کم ریسک برای درمان ریزش مو است. به طور ساده روش کار، اینطور است که برای کمک به افزایش جریان خون و رسیدن اکسیژن کافی از طریق خون به بافت پوست سر، تزریق گاز دی اکسید کربن انجام می شود. ... ادامه مطلب