لیزر هالیوودی چه روشی است؟ | قیمت پیلینگ هالیوودی در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای لایه برداری پوست / پیلینگ کربن هالیوودی چیست و چه مزایایی دارد؟

پیلینگ کربن هالیوودی چیست و چه مزایایی دارد؟

پیلینگ صورت یا لایه ‌برداری به معنی جوانسازی پوست است که لایه‌ی رویی سلول‌ های مرده پوست را از بین می‌برد و سلول‌ های مجاور را تحریک می‌کند تا یک لایه با سلول‌ های جدید و کیفیت بهتر ایجاد کند و در نتیجه پوست را جوان کند. پیلینگ کربن یا پیل کربن هالیوودی روشی نوین برای ارتقای کیفیت پوست صورت می‌باشد. این روش درمانی به‌ ویژه برای افرادی که پوست چرب دارند یا از جوش سر سیاه، منافذ باز پوست ، آکنه و کدورت پوست شکایت دارند، مفید واقع می‌شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

کربن تراپی با لیزر نوعی روش درمانی لیزری است که کاملاً بدون درد بوده و تقریباً بلافاصله اثر می‌کند. در این نوع کربن تراپی لایه‌ای از کربن (زغال) مایع (کربن طبی یا کربن فعال) بر روی پوست مالیده می‌شود. این لایه کربنی به عمق منافذ پوست نفوذ می‌کند. نور لیزر به شدت جذب ذرات کربن می‌شود و وقتی اشعه لیزر از روی منطقه‌ای کربنی عبور داده می‌شود، کربن را تخریب می‌کند و همراه با از بین بردن آن سلول‌های مرده پوست، مواد زائد و چربی پوست را هم نابود می‌کند.

لیزر هالیوودی چه روشی است؟

لیزر هالیوودی ( پیلینگ کربن ) یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین روش‌های لیزری برای بهبود کیفیت و زیبایی پوست است. این روش به وسیله یک لیزر با طول موج خاص بر روی پوست اعمال می‌شود و باعث حذف لایه‌ی بیرونی پوست و بهبود بافت و رنگ پوست می‌شود.

تأثیر پیلینگ هالیوودی

  1. پاکسازی: کربن می تواند چربی و مواد زائد عمق منافذ پوست را جذب کند. با عبور دادن لیزر از روی منطقه کربنی شده، ذرات کربن هدف لیزر قرار می گیرند و نابود می شوند و هر چیزی که جذب کربن شده باشد، از بین می رود.
  2. لایه برداری: با هدف قرار گرفتن ذرات کربن توسط لیزر، سلول های مرده پوست و جوش های سر سیاه هم از سطح پوست برداشته می شود و لایه برداری صورت می گیرد. نتیجه این است که پوست شما شفاف تر و صاف تر می شود و منافذ پوست بسته می شود.
  3. جوانسازی: در پیلینگ کربن لایه های عمقی پوست هم هدف قرار می گیرد و بدین ترتیب کلاژن سازی فعال می شود. در نتیجه به دنبال پیلینگ کربن پوست شما سفت تر شده، چین ها و چروک های ریز آن کم می شود.
  4. از بین بردن جوش‌ها و کاهش چربی پوست: گرمایی که توسط پیلینگ کربن ایجاد می‌شود، باکتری‌های مولد جوش را از بین برده و سبب جمع شدن غدد چربی می شود. در نتیجه تولید چربی پوست را کاهش می‌دهد.
پیلینگ کربن هالیوودی

مزایای پیلینگ کربن هالیوودی

روش انجام پیلینگ کربن

برای پیلینگ کربن لایه نازکی کربن (زغال) مایع (کربن طبی یا کربن فعال) بر روی پوست شما توسط متخصص پوست، مالیده می‌شود. این لایه ی کربنی به عمق منافذ پوست نفوذ می‌کند و بعد از مدتی کوتاه لیزر انجام می‌شود. نور لیزر به شدت جذب ذرات کربن می‌شود و وقتی اشعه ی لیزر از روی منطقه‌ای که کربنی شده است، عبور داده می‌شود، کربن را تخریب می‌کند و همراه با آن سلول‌های مرده ی پوست، مواد زائد و چربی پوست را نیز نابود می‌کند، بدون آنکه دردی ایجاد شود.

نکات قبل از انجام پیلینگ کربن

برای کربن تراپی به آمادگی خاصی نیاز ندارید؛ اما بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. 2 هفته قبل از کربن پیلینگ از آسپرین یا مکمل های رقیق کننده خون استفاده نکنید.
  2. حداقل 2 هفته قبل از درمان سیگار نکشید.
  3. به مدت 2 هفته قبل از کربن پیلینگ، از هیچ محصولی که حاوی رتینول باشد برای مراقبت پوست استفاده نکنید.
  4. ممکن است لازم باشد قبل از درمان، داروهای درمان آکنه را به طور موقت قطع کنید.

مراقبت های بعد از پیلینگ کربن

موارد منع استفاده از پیلینگ کربن

  1. دوران بارداری
  2. وجود آکنه پوستی فعال
  3. افراد دارای پوست خیلی خشک
  4. پوست های خیلی تیره (تایپ پوستی 5 و 6)
  5. پوست دارای تبخال
  6. ضعف و اختلال در سیستک ایمنی (دیابت کنترل نشده)

ماندگاری پیلینگ کربن

در حالت کلی و در اکثریت موارد 3 الی 5 جلسه درمانی، در فاصله زمانی 2 تا 3 هفته و یا به صورت ماهانه باعث بهبود طولانی مدت پوست خواهد شد. با محافظت صحیح از پوست، نتیجه لایه‌برداری پوست تا ماه‌ها ماندگار خواهد بود.

قیمت پیلینگ هالیوودی

هزینه این روش به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه قصد درمان چه آسیبی را دارید، یکی از مهم‌ترین فاکتورها است. بعد از آن باید میزان و سطح آسیب و محل آن نیز بررسی شود. هرچه سطح لک، جای جوش ، کک و مک و ... بیشتر باشد باید هزینه بیشتری بپردازد. علاوه بر آن اندازه عارضه نیز در تعیین هزینه مؤثر است. نوع پوست، سن، رنگ پوست، تعداد جلسات موردنیاز و زمان هر جلسه از مواردی است که در تعیین هزینه مؤثر خواهد بود.

عوارض پیلینگ هالیوودی

پیلینگ هالیوودی کاملاً بی خطر می باشد و هیچگونه عوارضی برای شما ایجاد نمی کند؛ تنها موجب قرمزی و در بعضی افراد کمی التهاب می شود که طبیعی است و زود از بین می رود.

برای آگاهی از اینکه بعد از بوتاکس پیشانی و دور چشم چه نکاتی را باید رعایت کرد ؛ کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :آذر باقری [ 1402-08-15 ]
آقای دکتر آیا پیلینگ کربن عوارض نداره و اینکه باعث سوختگی نمیشه ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
رفع افتادگی خفیف ابرو با بوتاکسرفع افتادگی خفیف ابرو با بوتاکس

تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو یک روش آسان و سریع است که می‌ تواند در کمترین زمان ممکن، مشکل افتادگی خفیف ابرو را حل کند. تزریق بوتاکس با از بین بردن چین و چروک سطحی پوست و بالا بردن ابروها، چهره شما را جوان‌ تر نشان خواهد داد. ... ادامه مطلب

علل و روشهای درمان پوسته پوسته شدن دست و پاعلل و روشهای درمان پوسته پوسته شدن دست و پا

پوسته پوسته شدن پوست، اغلب به علت خشکی پوست رخ می دهد.برای رفع این مشکل، تشخیص علت، در روند درمان و انتخاب درمان درست بسیار مؤثر خواهد بود. ... ادامه مطلب

کاربرد مزوژل برای جوانسازی و رفع چین و چروککاربرد مزوژل برای جوانسازی و رفع چین و چروک

مزوژل یکی از درمان‌ های مؤثر چین و چروک و دیگر مشکلات پوستی در صورت و به خصوص نواحی اطراف چشم است. در این شیوه درمانی از هیالورونیک اسید برای رفع مشکلات پوستی استفاده می‌ شود تا جوانی و شادابی به پوست شما برگردد. ... ادامه مطلب

بررسی مزایا و معایب هایفو برای لاغریبررسی مزایا و معایب هایفو برای لاغری

در روش هایفوتراپی لاغری از امواج اولتراسوند متمرکز با شدت بالا جهت از بین بردن دائمی سلول‌ها چربی استفاده می شود. ... ادامه مطلب