جوانسازی پوست با مزوتراپی | پزشک پوست در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / پی آر پی و مزوتراپی / جوانسازی پوست صورت، گردن و دست ها با مزوتراپی

جوانسازی پوست صورت، گردن و دست ها با مزوتراپی

جوانسازی و تقویت پوست از طریق استفاده از فرایند‌های زیبایی متعددی قابل دست‌یابی است. مزوتراپی صورت یکی از فرایند‌های کاملاً غیر تهاجمی در این زمینه است. مزوتراپی یکی از روش‌های درمانی غیرجراحی برای پوست است که در آن از تزریق‌های میکرو برای انتقال عناصر طبیعی فعال به پوست، استفاده می‌شود. تمامی این عناصر به طور طبیعی نیز در پوست وجود دارند. انجام مزوتراپی، مزایای بسیاری دارد، از جمله این که از شل‌شدگی و افتادگی پوست جلوگیری می‌کند، پیری پوست و چین و چروک‌های صورت را برطرف می‌کند و موجب شادابی و جوانی پوست و بهبود بافت آن می‌شود.

ترکیبات مزوتراپی عمدتاً از جنس آنزیم، هورمون و ویتامین هستند که به بهینه‌سازی بافت پوست صورت و بازیابی سلولی در نواحی مختلف صورت کمک می‌کنند. این فرایند برای پوست نواحی صورت، گردن و دست‌ها مناسب است و به عنوان یکی از رایج‌ترین فرایندهای موجود برای چربی‌زدایی در نواحی تزریق شده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزوتراپی روشی غیر جراحی و مؤثر است که با طیف وسیعی از کاربردها از جمله درمان ریزش مو و جوانسازی نواحی مختلف پوست، با هزینه ای مناسب می‌تواند متدی مناسب برای بسیاری از افراد محسوب شود. شما می‌توانید جهت انجام مزوتراپی در اصفهان توسط دکتر هما فاتحی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای مزوتراپی

به کمک تزریق مزوتراپی می‌توان به درمان موارد مختلفی پرداخت که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

کاربردهای مزوتراپی

نواحی مناسب جهت انجام مزوتراپی

معمولاً مزوتراپی برای جوانسازی و بازسازی پوست برای قسمت‌های مختلف بدن انجام می‌شود که برخی از این قسمت‌ها عبارتند از:

افراد منع از انجام مزوتراپی

در صورتی که در یکی از دسته‌های زیر قرار می‌گیرد، بهتر است که از انجام این شیوه درمان خودداری کنید؛ چراکه احتمال بروز عوارض گفته در شما بیشتر می‌شود:

نحوه انجام مزوتراپی

ناحیه‌ای که در طول جلسه مزوتراپی تزریق انجام می‌شود می‌تواند بیحس شود. در طول فرآیند از سوزن‌های مخصوص و کوتاه استفاده می‌شود. این سوزن‌ها به ابزاری متصل شده‌اند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تزریق‌های پی در پی را به صورت یک جا انجام دهند. عمق کاربرد تزریق‌ها می‌تواند متفاوت باشد. تزریق تا عمق 4-1 میلی‌متر بر روی پوست شما بسته به هدف و قسمت درمانی که می‌بینید ممکن است متفاوت باشد. یک قطره کوچک از محلول با هر تزریق به پوست شما داده می‌شود.

اقدامات قبل از انجام مزوتراپی

  1. در چند روز قبل از انجام مزوتراپی از مصرف داروهای آسپرین دار و داروهای ضد التهابی مانند ایبوپروفن خودداری کنید.
  2. مصرف الکل را حداقل دو روز قبل از مزوتراپی کنار بگذارید.
  3. از مراقبت‌های پوستی و مواد آرایشی روز قبل از درمان نباید استفاده کنید.
  4. حدود یک ماه قبل از درمان مزوتراپی صورت هرگز از روش‌های لایه برداری استفاده نکنید.

مراقبت‌های بعد از مزوتراپی

ماندگاری مزوتراپی

در صورتی که تمام جلسات را انجام دهید، پزشک با مهارت بالا برای کار خود انتخاب کرده باشید و همچنین مراقبت‌های ذکر شده بعد از مزوتراپی را به خوبی رعایت نموده‌اید، ماندگاری این روش بسیار زیاد است. در برخی از موارد نیاز به تکرار یک بار در سال دارد تا ماندگاری دائمی داشته باشد.

عوارض جانبی مزوتراپی

تزریق ژل لب یکی از اقدامات رایج، آسان و مقرون به صرفه است که گاها می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی بر ایجاد تناسب اجزای صورت و زیبایی چهره داشته باشد. یکی از مهمترین نکات حائز اهمیت در مورد افزایش حجم لبها با فیلر، انتخاب پزشکی است که قادر است با بکارگیری تکنیک درست تزریق و استفاده از بهترین انواع فیلر، با کمترین عوارض، به لبها زیبایی بخشد. شما می‌توانید برای بهترین تزریق ژل لب در اصفهان به مراکز مجاز و پزشکان معتبر مراجعه نمایید و با این کار موفقیت عمل خود را تضمین کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :آناهیتا ناجی [ 1402-06-31 ]
سلام بعد از چند وقت میتونیم اثرش رو ببینیم و واقعا برای چرو کهای گردن و دست ها تاثیر داره ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روشهای درمان زخم دیابتی کدامند؟روشهای درمان زخم دیابتی کدامند؟

زخم‌ها، بریدگی ها و سوختگی های جزئی ناراحت کننده اما غیر قابل اجتناب زندگی هستند. با این حال این آسیب ها برای مبتلایان به دیابت می توانند منجر به مشکلات جدی سلامتی شوند. ... ادامه مطلب

کربن پیل با لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟کربن پیل با لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟

جهت پیلینگ کربن لایه ای از کربن مایع بر روی پوست مالیده می شود. این لایه کربنی به عمق منافذ پوست نفوذ می کند. نور لیزر جذب ذرات کربن می شود و وقتی اشعه لیزر از روی منطقه ای کربنی عبور داده می شود، کربن را تخریب می کند و همراه با از بین بردن آن سلول های مرده پوست را هم نابود می کند. ... ادامه مطلب

آیا با بوتاکس بینی کوچک می شود؟تأثیر تزریق بوتاکس بینیآیا با بوتاکس بینی کوچک می شود؟تأثیر تزریق بوتاکس بینی

تزریق بوتاکس به بینی و اطراف آن متدی است که سال ها توسط پزشکان و متخصصان مجرب توصیه می شود و اثربخشی خود را درگذر زمان ثابت کرده است. اساس کار تزریق ب ... ادامه مطلب

درمان لک صورت با مزوتراپیدرمان لک صورت با مزوتراپی

مزوتراپی، یک روش درمانی غیر جراحی ست که می تواند با تأمین مقادیری از مواد مؤثر مانند ویتامین ها، مواد معدنی، اسید هیالورونیک و مواد روشن کننده به طور مستقیم برای ناحیه مورد نظر، باعث بهبود لک شود. ... ادامه مطلب