لیزر موهای زائد بیکینی؛ مزایا، نحوه انجام، مراقبتها و عوارض
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد در اصفهان / درباره لیزر موهای زائد بیکینی بیشتر بدانید

درباره لیزر موهای زائد بیکینی بیشتر بدانید

با دستگاه‌های لیزر موهای زائد، انقلابی در عرصه مراقبت از زیبایی در سراسر دنیا به پا شده است. این دستگاه‌ها در چندین نوع با عملکردهای مختلف از نظر نحوه تأثیرگذاری، نوع اشعه مورد استفاده و مناطقی که می‌توانند تحت تأثیر قرار دهند معرفی و عرضه شده‌اند. یکی از مناطقی که برای لیزر موهای زائد، بسیار پر طرفدار است، لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی می‌باشد. لیزر موهای زائد کاملاً غیرتهاجمی است. پس از گذراندن جلسات مختلف لیزر تغییرات محسوسی در نواحی مورد نظر مشاهده خواهید کرد که اکثر این نتایج دائمی هستند. علاوه بر این، چون عوارض جانبی و دوره ریکاوری ندارد جای هیچ نگرانی در زمینه های مختلف وجود ندارد. با استفاده از این روش به مدت چند جلسه و به طور منظم، می‌توان به مدت طولانی از رویش مجدد موهای ضخیم این ناحیه جلوگیری کرد.

در صورتیکه تمایل به لیزر موهای زائد بیکینی در اصفهان داشته باشید، مطب پوست ومو دکتر هما فاتحی با مجموعه ای از دستگاههای لیزر موی زائد از جمله لیزر الکساندرایت در خدمت شما عزیزان خواهد بود. جهت لیزر موی زائد در اصفهان با تلفن 03132245018 یا موبایل 09135116500 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیزر موهای زائد بیکینی

در مورد استفاده از روش های درمانی لیزر موهای زائد بیکینی، فواید بسیار زیادی وجود دارد. این امر نیاز به نگهداری مداوم دارد؛ اما با از بین بردن موهای زائد بیکینی خود، به طور دائم خود را نجات خواهید داد. پس از اتمام درمان های لیزر موهای زائد، تمام زمانی که اصلاح و یا اپیلاسیون از شما می گرفت، صرفه جویی شده و برای شما خواهد بود. لیزر موهای زائد ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد؛ اما پس از اتمام درمان هرگونه هزینه های مداومی که در گذشته صرف از بین بردن موهای زائد می شده به اتمام خواهد رسید.

به طور کلی مزایای لیزر موهای زائد عبارتند از:

نحوه لیزر موهای زائد بیکینی

مناطقی از پوست که قرار است تحت درمان با لیزر قرار بگیرند از هر نوع گرد و خاک، روغن یا مرطوب کننده به خوبی تمیز می‌شوند. انرژی لیزر، فولیکول مو را هدف قرار داده و آن را غیرفعال کرده و از رشد آن جلوگیری می‌کند. جلسات درمانی در فواصل مناسبی از هم انجام می‌شوند تا پوست ناحیه تحت درمان بتواند بهبود یابد و نیز زمانی که لازم است تا فولیکول‌های مویی که در فاز استراحت بودند وارد فاز فعال رشد شوند طی شده و بتوان درمان را برای این فولیکول‌ها اجرا کرد.

لیزر موهای زائد بیکینی

اقدامات قبل از لیزر موهای زائد بیکینی

جهت افزایش رضایت از نتیجه جلسات درمانی، انجام اقدامات زیر پیش از لیزر بیکینی توصیه می‌شود:

اقدامات پس از لیزر موهای زائد بیکینی

افراد منع از لیزر موهای زائد بیکینی

بیماری‌های عفونی، دیابت، انواع سرطان، بیماری‌های مرتبط با سیستم ایمنی، بیماری‌های پوستی، جراحی در ناحیه تناسلی سه ماه پیش از آغاز لیزر موهای زائد از موارد منع استفاده از لیزر موهای بیکینی هستند. همچنین کسانی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند و افراد دارای موهای نرم، روشن یا خاکستری نیز نباید از لیزر موهای زائد استفاده کنند.

عوارض جانبی لیزر موهای زائد بیکینی

سوختگی: هنگام استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد، گرما تولید میشود که ممکن است بر روی پوست سوختگی های خفیفی ایجاد کند. در برخی موارد نیز سوختگی های شدید گزارش شده است.

خارش، درد، بیحسی و سوزش از جمله عوارضی است که در هنگام استفاده از لیزر موهای زائد اتفاق می‌افتد. این عارضه، امری طبیعی و موقتی است. قرمزی در پوست و تورم فولیکول های ریشه مو یکی دیگر از شایعترین عارضه ها می باشد که پس از چند روز از بین خواهد رفت.

یکی از روشهای مقرون به صرفه، موثر و بدون جراحی جوانسازی پوست، لیفت با نخ است که در اصفهان توسط دکتر هما فاتحی قابل انجام می‌باشد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش و هماهنگی جهت انجام، با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
PRP (پی آر پی) مو چیست؟PRP (پی آر پی) مو چیست؟

برای درمان پی آر پی، ابتدا مقداری خون از بازوی شما گرفته می‌شود. این مقدار تقریباً برابر با خونی است که برای آزمایش خون در آزمایشگاه از شما دریافت می‌شود؛ یعنی حدود ۱۰ تا ۲۰ میلی‌لیتر. نمونه‌ی خون شما درون دستگاهی به نام سانتریفیوژ قرار می‌گیرد.محلولی به دست می‌آید که غنی از پلاکت‌های خونی است. ... ادامه مطلب

پی آر پی PRP یا پلاسما درمانی روشی موثر در جوانسازی پوستپی آر پی PRP یا پلاسما درمانی روشی موثر در جوانسازی پوست

استفاده از پی آر پی PRP برای زیبایی و جوانسازی پوست، کاربرد جدید آن است.پلاکتها حاوی پروتئینها و فاکتورهای رشد مهمی هستند که عامل اصلی در فرایند ترمیم ... ادامه مطلب

آیا بین شوره سر و ریزش مو ارتباطی وجود دارد؟آیا بین شوره سر و ریزش مو ارتباطی وجود دارد؟

شوره سر یک اختلال شایع است که باعث پوسته پوسته شدن پوست سر می شود. این پوسته ها اغلب میریزند و شوره های سفید را باقی می گذارند. در بیشتر موارد، شوره سر به طور مستقیم باعث ریزش مو نمی شود. ... ادامه مطلب

علل و روشهای درمان پوسته پوسته شدن دست و پاعلل و روشهای درمان پوسته پوسته شدن دست و پا

پوسته پوسته شدن پوست، اغلب به علت خشکی پوست رخ می دهد.برای رفع این مشکل، تشخیص علت، در روند درمان و انتخاب درمان درست بسیار مؤثر خواهد بود. ... ادامه مطلب