عوارض و مزایای لیزر موهای زائد بیکینی | کلینیک لیزر دکتر هما فاتحی در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد در اصفهان / آیا لیزر موهای زائد عوارض دارد؟

آیا لیزر موهای زائد عوارض دارد؟

اصلاح موهای زائد با تیغ و وکس، بسیار وقت‌گیر و البته سخت است. به همین علت، بهترین گزینه جهت صرفه‌جویی در وقت و هزینه، استفاده از لیزر موهای زائد در ناحیه بیکینی می‌باشد. در این روش از پرتو متمرکز لیزر برای از بین بردن فولیکول‌های مو در زیر پوست استفاده می‌شود. در روند از بین بردن موهای زائد با لیزر، پرتوی لیزر حین عبور از لایه بیرونی پوست به حرارت تبدیل می‌شود و توسط ملانین فولیکول مو (رنگ‌دانه تیره رنگ فولیکول موی شما) جذب می‌شود که به نابودی آن می‌انجامد. پزشک متخصص یا اپراتور آموزش‌دیده بعد از بررسی نوع پوست و موی شما، اعلام می‌کند که برای از بین بردن کامل موها به متوسط چند جلسه لیزر درمانی نیاز خواهید داشت. این روش درمانی بر رشد فولیکول مو تأثیر گذاشته و به شما امکان می‌‌دهد تا برای همیشه از پوستی نرم و بدون مو لذت ببرید. تقریباً برای از بین بردن موهای همه نقاط بدن می‌توان از این تکنولوژی استفاده کرد: پاها، دست‌ها، کمر، بیکینی و حتی نقاط حساس پوست صورت.

در صورتیکه تمایل به لیزر موی زائد در اصفهان داشته باشید، کلینیک پوست ومو دکتر هما فاتحی با مجموعه ای از دستگاههای لیزر موی زائد از جمله لیزر الکساندرایت در خدمت شما عزیزان خواهد بود. جهت لیزر موی زائد دراصفهان با تلفن 03132245018 یا موبایل 09135116500 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیزر موهای زائد بیکینی

ناحیه تناسلی، بسیار حساس می‌باشد و به مراقبت مداوم نیاز دارد. پوست بدن در این قسمت نرم، لطیف و حساس می‌باشد. برخلاف روش‌هایی مانند استفاده از وکس، لیزر در ناحیه تناسلی باعث ایجاد حساسیت نمی‌شود. به‌علاوه وکس برای هر فردی مناسب نیست؛ چرا که پس از استفاده از وکس، مو دوباره شده کرده و تأثیر آن مانند لیزر بیکینی نمی‌باشد. همچنین لیزر بهترین روش برای رفع موهای زیرپوستی است. رفع موهای زائد در ناحیه تناسلی از لحاظ بهداشتی نیز بسیار اهمیت دارد. مزایای فراوان لیزر برای رفع موهای بیکینی باعث محبوبیت این روش شده است.

لیزر موهای بیکینی در مقایسه با روش‌های دیگر دردناک نمی‌باشد و همچنین روشی ایمن و بی‌خطر محسوب می‌شود که از کارآیی بالایی برخوردار است. در این روش نتیجه درمان پس از اولین جلسه لیزر موهای زائد مقابل مشاهده می‌باشد.

از لیزر برای رفع موهای زائد در تمامی قسمت‌های بدن استفاده می‌شود؛ ولی در قسمت‌های بیکینی، چانه و زیر بغل تأثیر بیشتری دارد. برخلاف تصور بسیاری از افراد، این روش دارای فرآیند بسیاری ساده‌ای می‌باشد؛ به این شکل که انرژی لیزر، فولیکول‌های مو را هدف قرار داده و باعث نابودی ریشه مو می‌شود؛ در نتیجه رشد مو کاهش پیدا می‌کند. لیزر موهای بیکینی از رشد موهای زیرپوستی جلوگیری می‌کند و شخص دیگر به استفاده از وکس یا اصلاح مو با تیغ نیازی ندارد. لیزر موهای بیکینی روشی مناسب برای رفع موهای زائد در ناحیه تناسلی می‌باشد.

لیزر موهای زائد

انواع لیزر جهت رفع موهای زائد

انواع مختلف لیزر جهت رفع موهای زائد عبارت‌اند از:

اقدامات قبل از لیزر

جهت افزایش رضایت از نتیجه جلسات درمانی انجام اقدامات زیر پیش از لیزر کل بدن توصیه می‌شود:

افراد مناسب جهت لیزر موی زائد

لیزر موهای بیکینی، روشی بسیار مناسب برای تمامی افرادی است که به دنبال راهی برای رفع موهای زائد خود هستند. پزشک با توجه به تقاضای فرد مراجعه‌کننده و رنگ پوست و مو، روش درمانی مناسب برای هر شخص را بررسی و انتخاب خواهد کرد. نکته‌ای که بایستی به آن توجه کرد این است که رفع موهای قرمز، بور یا سفید تنها با الکترولیز امکان‌پذیر است.

عوارض جانبی لیزر موهای زائد

به علت شدت بالای نور مورد استفاده، همه افراد حاضر در اتاق درمان، جهت پیشگیری از آسیب به چشم، باید از عینک ایمنی استفاده نمایند. بلافاصله بعد از درمان، اثرات سرخی و سوختگی جزئی در ناحیه تحت درمان ممکن است ظاهر شود و به ندرت ممکن است تاول‌های کوچک از قرار گرفتن در معرض نور زیاد آفتاب ممکن است ظاهر شود. تیره یا روشن شدن موقت پوست ناحیه تحت درمان ممکن است اتفاق بیافتد. اگر دستورالعمل‌های بعد از لیزر موهای زائد به دقت دنبال نشود، تغییر رنگ پوست دائمی خواهد بود. در برخی افراد هیچ نوع عوارضی مشاهده نمی‌شود و واکنش‌های پوستی عنوان شده، معمولاً در عرض جند ساعت یا چند روز برطرف می‌شوند. هنگام جلسه مشاوره، جهت پیشگیری از بروز عواض احتمالی، پزشک معالجتان، اطلاعات لازم درباره عوارض احتمالی و مراقبت‌های بعد از لیزر موهای زائد را در اختیار شما قرار خواهد داد.

امروزه تزریق بوتاکس به یکی از امور رایج در کلینیک های پوست و زیبایی بدل شده است. این خدمت مقرون به صرفه، با کمترین عوارض می‌تواند بسیاری از آثار و علائم افزایش سن را بطور موقت رفع کند. شما می‌توانید برای تزریق بوتاکس به مراکز پزشکی پوست و مو مراجعه نمایید و از انجام این عمل در اماکن نامعتبر و غیر مجاز اکیداً بپرهیزید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق فیلر پیشانی توسط دکتر هما فاتحیتزریق فیلر پیشانی توسط دکتر هما فاتحی

تزریق ژل پیشانی یک روش پرطرفدار در حوزه زیبایی است که امکان بهبود ظاهر و جوانسازی پیشانی را فراهم می کند. ... ادامه مطلب

آیا کاشت مو به روش FIT عوارضی هم دارد؟آیا کاشت مو به روش FIT عوارضی هم دارد؟

ریزش مو یا طاسی در اصطلاح پزشکی به‌عنوان آلوپسی شناخته می‌شود. کاشت مو یک راه نجات برای رهایی از این دردسر است. آلوپسی یک بیماری است که ممکن است در زنان و مردان اتفاق بیفتد و دیده ‌شود که با یک الگوی بخصوص یا در طی مراحلی بر بیماران تأثیر می‌گذارد. ... ادامه مطلب

بیماری گال چگونه ايجاد می شود؟بیماری گال چگونه ايجاد می شود؟

هيره موجود ميكروسكوپي كوچكي است كه به زحمت با چشم ديده مي شود. اين موجود بسيار كوچك، داراي هشت پا و بدني گرد است و با نقب زدن در پوست انسان باعث ايجاد واكنش آلرژيك (حساسيتي) مي شود و خارش شديدي در پي اين واكنش به وجود مي آيد. ... ادامه مطلب

لیزر اربیوم فرکشنال چیست؟لیزر اربیوم فرکشنال چیست؟

لیزر اربیوم به تنهایی خاصیت لایه برداری دارد و یکی از پیشرفته ترین انواع تکنولوژی های لیزر است. اربیوم پرتویی با طول موج 2940 نانومتر منتشر می کند که همان نور مادون قرمز است که با رسیدن به پوست، توسط آب جذب می‌ شوند. ... ادامه مطلب