خطرات و مزایای لیزر موهای زائد زیر بغل | کلینیک لیزر دکتر هما فاتحی در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد در اصفهان / عملکرد لیزر برای رفع موهای زائد زیر بغل چگونه است؟

عملکرد لیزر برای رفع موهای زائد زیر بغل چگونه است؟

موهای زائد زیر بغل و دیده شدن آنها برای تعداد زیادی از زنان بسیار خجالت ‌آور است و خلاص شدن از شر موهای زائد می‌‌تواند به یک نبرد دائمی تبدیل شود. لیزر موهای زائد زیر بغل یک روش بسیار محبوب برای تعداد زیادی از زمانی که قصد دارند از مشکلات مربوط به شیو کردن موهای زائد یا درد حاصل از موم انداختن خلاص شوند یک گزینه بسیار محبوب تلقی می‌شود. لیزر موهای زائد زیر بغل با مزایای بسیار زیادی همراه است اما این روش برخی از عوارض جانبی همراه است که برخی از آنها عبارتند از درد، ریسک تغییر رنگ پوست و هزینه حاصل از درمان.

دستگاه لیزر موهای زائد با ارسال امواج نور به ریشه موها یا فولیکول‌ها کار خود را انجام می‌دهد. پرتوهای نور لیزر موهای زائد را از بین می‌‌برند و از رشد آنها در آینده جلوگیری می‌‌کنند. دستگاه‌های مختلف لیزر برای این کار وجود دارد و شما باید به تحقیق و بررسی و مشاوره با پزشک بپردازید تا از مناسب بودن دستگاه لیزر متناسب با شرایط پوست و مو و رنگ موها و ضخامت آنها آشنا شوید. معمولا شما به چند جلسه درمان نیاز دارد تا موهای زائد به صورت دائمی از بین برود و پس از اتمام دوره درمان نیز به سال یک یا دو بار مراجعه به پزشک برای حفظ نتایج به دست آمده نیاز خواهید داشت تا از رشد موهای زائد جلوگیری شود.

در صورتیکه تمایل به لیزر موی زائد در اصفهان داشته باشید، کلینیک پوست و موی دکتر هما فاتحی با مجموعه ای از دستگاههای لیزر موی زائد از جمله لیزر الکساندرایت در خدمت شما عزیزان خواهد بود. جهت لیزر موی زائد دراصفهان با تلفن 03132245018 یا موبایل 09135116500 تماس حاصل فرمایید.

آیا لیزر موهای زائد در زیر بغل امن و بی خطر است؟

امروزه با رواج یافتن و شایع شدن استفاده از لیزر موهای زائد برای رفع موهای زائد و گسترش در آن در دنیا کاربران و افراد زیادی آن را به عنوان بهترین روش رفع موهای زائد در دنیا می شناسند. اما برای عده ای از افرادی که قصد انجام لیزر مو زائد زیر بغل را دارند این سوال وجود دارد که آیا لیزر موهای زائد برای بدن مضر است؟ اغلب این این دسته از سوالات به دلیل استفاده از لیزر و اشعه برای رفع موهای زائد به وجود می آید.

و برخی از افراد تصور می کنند به علت استفاده از اشعه و یا پرتو برای از بین بردن فولیکول ها و موها، اشعه ها باعث بروز بیماری ها و حساسیت ها در پوست شخص می شود و برای سلامتی عوارض جانبی دارد.همچنین بعضی افراد معتقدند لیزر موها عامل سرطان است که این نظریه نیز به دلایل مختلف اثبات نشده و قابل استناد نیست.

اما این گونه نیست و ”مزیت لیزر موهای زائد” سال ها است که توسط بسیاری از سازمان های درمان و بهداشت معتبر در دنیا و همچنین پزشکان مطرح دنیا تایید شده هستند؛ و توسط بسیاری از کلینیک ها و مراکز درمانی در سراسر دنیا استفاده می شود و مشکلات و خطرات جدی برای بیمار ندارد.لیزر موهای زائد زیربغل تنها فولیکول ها و موها زائد ناحیه مورد نظر را هدف قرار می دهد و آن ها را از بین می برد تا دوباره مویی در آن ناحیه رویش نکند. لیزر موهای زائد در صورتی که به درستی انجام شود هیچ گونه عارضه مهم و مشکلاتی برای پوست به وجود نمی آورد و یک اقدام زیبایی امن و بی خطر در دنیا محسوب می شود.

هر روزه میلیون ها زن و مرد در دنیا از لیزر موهای زائد استفاده می کنند و محبوبیت زیاد این روش مسلما به علت مزیت های بالای آن است.

 لیزر برای رفع موهای زائد زیر بغل

مزیت ها و تاثیرات مثبت لیزر بر زیر بغل

لیزر موهای زائد دارای چندین مزیت و فایده متعدد است که قطعا به دلیل این مزایا می باشد که روز به روز به تعداد کاربران لیزر افزوده می شود و افراد زیادی استفاده ازلیزر موهای زائد زیر بغل را نسبت به سایر روش ها ترجیح می دهند.

  1. از مهم ترین و محبوب ترین مزیت های لیزر موهای زائد زیر بغل، دائمی بودن و ماندگاری بسیار بالای آن می باشد. با لیزر موهای زیر بغل فولیکول های مو از بین نمی رود و دیگر مویی در آن ناحیه رشد نمی کند و شخص برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص می شود.درواقع دیگر نیازی نیست هر بار به موبرها، اپیلاسیون و موم یا ژیلت دسترسی داشته باشید تا بتوانید موهای زائد را از بین ببرید، اگرچه برای رسیدن به این هدف باید چند جلسه لیزر را در برنامه مرتب و دقیق دنبال کنید.
  2. اگر لیزر موهای زائد در زیر بغل با روش و تکنیک صحیحی انجام شود هیچ گونه خون ریزی و سوختگی در ناحیه هدف ایجاد نمی شود. برای این منظور باید به مراقبت های قبل و بعد از لیزر توجه کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.
  3. لیزر موهای زائد هیچ گونه جای زخم، اسکار یا گودی و حفره در پوست شخص باقی نمی گذارد و پوست شخص را صاف و یکدست می کند.
  4. انجام لیزر موی زائد زیر بغل به تیغ و یا بخیه نیازی ندارد و به سادگی انجام می شود.همچنین با یک بی حسی موضعی فرد دردی احساس نخواهد کرد که البته دستگاه مدرن لیزر به سیستم خنک کننده مجهز هستند.
  5. انجام لیزر موهای زائد هیچ درد و احساس ناراحتی برای شخص ندارد و به راحتی برای فرد انجام می شود. البته ممکن است احساس سوزش یا سوختگی بر اثر حرارت و اشعه لیزر را داشته باشید که طبیعی است و با تکنیک و راه حل هایی که در قسمت دیگر مقاله به طور کامل توضیح داده ایم، می توانید این مشکل را حل کنید.
  6. انجام لیزر موی زیر بغلفرایند طولانی ندارد و حداکثر در چهار یا پنج جلسه به اتمام می رسد.تعداد جلسات و فاصله بین هر جلسات برای هر فرد متمایز می باشد که به رنگدانه های پوستی و رنگ و ضخامت موها بستگی دارد.
  7. مزیت دیگر لیزر موهای زائد زیر بغل این است که از لحاظ اقتصادی و زمان بسیار به صرفه تر از سایر روش ها می باشد و شخص یک بار برای همیشه از شر موهای زائد رهایی می یابد ونیازی ندارد هربار درد اپیلاسیون را تحمل کند یا وقت زیادی برای شیو کردن موهایش از دست بدهد.
  8. لیزر موهای زائد زیر بغل مورد تایید سازمان های بهداشت و درمان در دنیا می باشد و کاملا امن و مطمئن محسوب می شود.در واقع عوارض خطرناک یا دوره نقاهت طولانی مدت ندارد.
  9. از دیگر مزیت های لیزر این است که همیشه زیر بغل تمیز است و از هر گونه عفونت جلوگیری می کند، همچنین به علت اینکه زیر بغل با ترشح عرق فرد محلی برای رشد قارچ و عرق سوز شدن بدن می باشد پس باید هر روز این محل را تمیز کند.

مراقبت‌های پیش و پس از لیزر موهای زائد زیر بغل

وقتی تصمیم به استفاده ازلیزرمی‌گیرید، توصیه می‌شود که چند ماه از برداشتن موها به وسیله موچین، بند انداختن و اپیلاسیون خودداری کنید. بعضی از دستورالعمل‌های مراقبتی به این شرح هستند:

عملکرد لیزرموهای زائد برای رفع موهای زیر بغل چگونه است؟

تزریق ژل لب یکی از اقدامات رایج، آسان و مقرون به صرفه است که گاها می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی بر ایجاد تناسب اجزای صورت و زیبایی چهره داشته باشد. یکی از مهمترین نکات حائز اهمیت در مورد افزایش حجم لبها با فیلر، انتخاب پزشکی است که قادر است با بکارگیری تکنیک درست تزریق و استفاده از بهترین انواع فیلر، با کمترین عوارض، به لبها زیبایی بخشد. شما می‌توانید برای بهترین تزریق ژل لب در اصفهان به مراکز مجاز و پزشکان معتبر مراجعه نمایید و با این کار موفقیت عمل خود را تضمین کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مهدیه صالحی [ 1402-08-09 ]
من از انجام لیزر برای زیر بغلم اصلا پشیمان نیستم چون بسیار عالیه و خیلی توی روشن شدن پوست تاثیر داره

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جلوگیری از سیاهی و پف زیر چشم پس از تزریق فیلرجلوگیری از سیاهی و پف زیر چشم پس از تزریق فیلر

مانند بسیاری از انواع دیگر پرکننده های صورت، ممکن است تزریق فیلر زیر چشم با پف و تیرگی همراه باشد که به مرور زمان برطرف می شود. ... ادامه مطلب

رفع غبغب با مزوتراپی؛ مزایا معایب اثرات و هزینهرفع غبغب با مزوتراپی؛ مزایا معایب اثرات و هزینه

یکی از روش های کم تهاجم و بی عارضه برای از بین بردن غبغب، روش مزوتراپی می باشد. ... ادامه مطلب

علائم آلرژی و حساسیت پوستی به بدلیجاتعلائم آلرژی و حساسیت پوستی به بدلیجات

بارزترین مشکل در استفاده از بدلیجات، امکان بروز حساسیت پوستی است که در شماری از افراد مشاهده می شود.از جمله حساسیت پوستی، خارش و قرمزی و یا حساسیت بدون خارش و گاهی زخم های سطحی می باشد. برای درمان حساسیت پوستی به بدلیجات، روش های متعددی وجود دارد که در ادامه به معرفی رایج ترین آنها می پردازیم. ... ادامه مطلب

دلایل کهیر زدن پوست و راه های درمان آندلایل کهیر زدن پوست و راه های درمان آن

کهیر یا راش ضایعات قرمز، برجسته و خارش‌ دار پوستی است که گاهی به علت آلرژی ایجاد می‌ شود. آلرژن، محرکی است که باعث واکنش آلرژیک می‌ شود. در این مطلب به دلایل ایجاد کهیر پوستی و روشهای درمان آن میپردازیم. ... ادامه مطلب