ژل پروفایلو چیست؟ | تزریق ژل پروفایلو در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / کاربرد ژل پروفایلو چیست؟

کاربرد ژل پروفایلو چیست؟

ژل پروفایلو، همان‌گونه که از نامش مشخص است، نوعی ژل است که با هدف جوانسازی و لیفت پوست‌های شل و چروک به کار برده می‌شود. ترکیب خاصی از این ژل مناسب‌ترین گزینه برای پوست‌های در شُرُف پیری می‌باشد و آبرسانی و جوانسازی پوست را به ارمغان می‌آورد. پیری پوست یک امر طبیعی و بدیهی است و هر فردی ناچار به پذیرفتن آن است. چرا که به مرور زمان و وارد شدن به سنین میانسالی، تولید کلاژن و الاستین در پوست کاهش می‌یابد؛ اما عصر علم و تکنولوژی اجازه نمی‌دهد که آثاری از پیری و افتادگی بر روی پوست باقی بماند.

ژل پروفایلو با ترکیبات خاص خود، به گونه‌ای مفید و کارآمد و با بازسازی کلاژن و الاستین، قادر است که به جوانسازی، بهبود قوام و کیفیت، رفع افتادگی و شل شدگی پوست منجر گردد. متخصصین پوست این درمان جدید را به اشخاصی که در آستانه‌ی پیری پوست قرار دارند و با کاهش حجم پوست روبرو شده‌اند توصیه می‌کنند. پروفایلو بسیار سازگار با سیستم ایمنی است؛ زیرا از اسید هیالورونیکی که بسیار خالص و طبیعی است ساخته شده است؛ همچنین پروفایلو بدون استفاده از مواد اتصال دهنده شیمیایی پایدار شده است. این امر باعث کاهش خطر بروز عوارض جانبی می شود.

تزریق ژل پروفایلو، از موثرترین اقدامات جوانسازی پوست است که توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش و هماهنگی با مطب دکتر فاتحی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

نحوه تزریق ژل پروفایلو

ژل پروفایلو در 5 نقطه از صورت تزریق می شود. این نقاط نباید به رگهای عصبی صورت نزدیک باشند. میزان تزریق در هر طرف صورت 1 سی سی است؛ یعنی در هر نقطه 0.2 سی سی ژل تزریق می شود. همانطور که بدان اشاره کردیم این تزریق نباید نزدیک رگه‌ای عصبی صورت باشد، در غیر این صورت عوارض غیرقابل جبرانی را برای فرد به وجود می‌آورد. به همین دلیل برای انجام این کار باید به پزشک متخصص مراجعه کنید. از مراجعه به سالن‌های زیبایی و انجام این کار زیر نظر فرد غیرمتخصص به شدت بپرهیزید.

نواحی مورد تزریق ژل پروفایلو

از پروفایلو معمولاً برای نواحی صورت استفاده می‌شود؛ اما همچنین می توان از آن برای احیای مجدد گردن، دکلته، بازوها، زانوها و دست‌ها نیز استفاده کرد.

مزایای تزریق ژل پروفایلو

ژل پروفایلو تنها یک تزریق زیبایی نیست و آثار درمانی بسیاری برای پوست به همراه دارد. در واقع تزریق شونده با شنیدن نام تزریق ژل نباید این تصور را داشته باشد که با یک تزریق زیبایی همانند گونه‌سازی یا ژل لب سروکار دارد. ژل پروفایلو به سبب تحریک پوست و افزایش کلاژن سازی منجر به بهبود پوست، افزایش سلامت و شادابی آن و در نهایت جوانسازی واقعی می‌شود.

کارکرد تزریق ژل پروفایلو

توصیه‌های قبل از تزریق ژل پروفایلو

لطفاً به مدت ۲۴ ساعت قبل از درمان از نوشیدن هرگونه الکل خودداری کنید. همچنین، توصیه می‌کنیم به‌جز در موارد ابتلا به بیماری‌های مزمن پزشکی، از مصرف داروی آسپرین یا دیگر داروهای ضد التهاب غیر استروییدی، چند روز پیش از درمان اجتناب کنید. خودداری از مصرف این داروها خطر کبودی در محل تزریق را از بین می‌برد.

مراقبت‌های پس از تزریق ژل پروفایلو

فرد می‌تواند پس از انجام درمان پروفایلو به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهد. با این حال، ما توصیه می‌کنیم از آرایش کردن خودداری کنید. البته استفاده از لوازم آرایش معدنی که پس از درمان درکلینیک زیبایی نیز استفاده می‌شوند، مانعی ندارد. علاوه بر آن، توصیه می‌کنیم در روز انجام درمان به باشگاه، سونا، سونا بخار یا شنا نروید. همچنین، باید از لمس نواحی تزریق نیز خودداری شود.

عوارض جانبی تزریق ژل پروفایلو

اسید هیالورونیک به خوبی توسط پوست تحمل می‌شود. تنها عوارضی که به شکل جانبی گزارش شده است کبودی و تورم کم در محل تزریق است که معمولاً در مدت زمان کوتاهی از بین می روند؛ این عوارض با عملکرد سوزن در ارتباط هستند نه محصول.

بعد از درمان همه افراد با عوارض جانبی مثل ورم، کبودی و قرمزی روبرو خواهند شد. احتمالاً قسمت‌های تزریق شده بعد از لمس نیز حساس می‌شوند که این حساسیت تا یک هفته ادامه پیدا می‌کند اما هر روز که می‌گذرد، باید احساس کنید که حساسیت کم‌تر می‌شود و علائم کاهش می‌یابند.

تزریق ژل لب یکی از اقدامات رایج، آسان و مقرون به صرفه است که گاها می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی بر ایجاد تناسب اجزای صورت و زیبایی چهره داشته باشد. یکی از مهمترین نکات حائز اهمیت در مورد افزایش حجم لبها با فیلر، انتخاب پزشکی است که قادر است با بکارگیری تکنیک درست تزریق و استفاده از بهترین انواع فیلر، با کمترین عوارض، به لبها زیبایی بخشد. شما می‌توانید برای بهترین تزریق ژل لب در اصفهان به مراکز مجاز و پزشکان معتبر مراجعه نمایید و با این کار موفقیت عمل خود را تضمین کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دلایل کهیر زدن پوست و راه های درمان آندلایل کهیر زدن پوست و راه های درمان آن

کهیر یا راش ضایعات قرمز، برجسته و خارش‌ دار پوستی است که گاهی به علت آلرژی ایجاد می‌ شود. آلرژن، محرکی است که باعث واکنش آلرژیک می‌ شود. در این مطلب به دلایل ایجاد کهیر پوستی و روشهای درمان آن میپردازیم. ... ادامه مطلب

سابسیژن چیست؟سابسیژن چیست؟

سابسیژن روشی به نسبت جدید است که در درمان‌ های جوانسازی، آکنه، انواع اسکار و ضایعات آبله مرغان استفاده می‌ شود. موفقیت عمل سابسیژن به نوع، محل و شدت اثر به جای مانده از زخم نیز بستگی دارد و میزان تجربه ی پزشک در انجام سابسیژن نقش اصلی را بازی خواهد کرد ... ادامه مطلب

فوردایس چیست؟، ضایعات فوردایس تناسلیفوردایس چیست؟، ضایعات فوردایس تناسلی

بیماری فوردایس نوعی هایپرپلازی سباسه است که نام آن از کاشف آن گرفته شده است. در این بیماری فرد در ناحیه ای که لب به پوست صورت اتصال می یابد برآمدگی های کوچک مایل به زرد یا قرمز رنگی دارد. در بعضی موارد، این برآمدگی ها در ناحیه تناسلی نیز دیده می شود. ... ادامه مطلب

روش انجام میکرونیدلینگروش انجام میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ با واردکردن تعدادی سوزن بسیار نازک و استریل که با عمق و سرعت تعیین شده توسط پزشک به‌طور هم‌زمان وارد لایه دوم پوست (درم) شده و میلیون‌ها میکروکانال در اپیدرم و درم ایجاد می‌کند، عمل می‌نماید. به‌این‌ترتیب، فرآیند ترمیم و بازسازی پوست آغاز میشود ... ادامه مطلب