تکنیک تزریق فیلر MD Codes
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / تزریق فیلر با تکنیک MD Codes برای لیفت صورت

تزریق فیلر با تکنیک MD Codes برای لیفت صورت

پوست صورت به تدریج با افزایش سن یا در اثر عوامل محیطی مختلف یا سبک زندگی نادرست شل شده و چربی‌های زیرپوستی را از دست می‌دهد. این عامل باعث ایجاد افتادگی در برخی نواحی نظیر کناره چشم‌ها یا گوشه لب‌ها و بینی شده یا به صورت پوست اضافه در ناحیه غبغب بروز پیدا کند. پرداختن به بخش هایی از صورت با توجه به متغیرهای زیادی که بر موفقیت درمان تأثیر می گذارند، چالش برانگیز است. برخی از متغیرها، مانند سن، جنسیت و قومیت، تحت کنترل پزشک نیستند. هر یک از این ویژگی ها به نوبه خود می توانند به طور مستقل فعالیت ماهیچه ای، کیفیت و شلی پوست تأثیر بگذارند و در نتیجه تنوع چهره را ایجاد کنند. با این حال، جنبه های فنی درمان، مانند محصول مورد استفاده و تکنیک های تزریق اعمال شده، می تواند با دقت بیشتری کنترل شود. با تزریق ژل با متد mdc میتوان لیفت خفیفی در صورت ایجاد کرد. نقاط خاصی از صورت بعضی افراد خالی شده است که موجب میشود، صورت را افتاده به نظر رساند. اگر این نقاط با تزریق ژل پر شود، بسیار در زیبایی چهره مؤثر است که همه این نظرات با معاینه پزشک متخصص پوست و مو مشخص میشود.MD Codes یا (کدهای پزشکی)، سیستمی که ایجاد شده است تا دستورالعمل‌های تزریق خاصی را ارائه دهد که اطلاعات دقیق مکان، لایه، ابزار تزریق (سوزن و یا کانولا) و حجم محصول را برای دستیابی به نتایج بهینه، صرف‌نظر از سن بیمار، ارائه می‌دهد.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای لیفت صورت با تزریق فیلر

تزریق فیلر با تکنیک MD Codesبرای لیفت صورت

نحوه لیفت صورت با تکنیک MD CODES

کدهای MD حروف، اعداد، شکل‌ها و رنگ‌ها هستند که مکان‌های تشریحی دقیق و روش‌های تزریق پرکننده‌های هیالورونیک اسید را نشان می‌دهند که در واقع به هر زبانی قابل درک است و به عنوان بستر ارتباطی بین پزشکان عمل می‌کند. تمام سطوح محل های تزریق با استفاده از ترکیبی از حروف و اعداد توصیف می شوند. حروف نشان دهنده واحدهای تشریحی (مانند گونه، شقیقه یا چانه) و اعداد نشانگر واحدهای فرعی هستند، به طوری که هر کد یک محل تزریق دقیق و منفرد را نشان می دهد.

  1. پزشک با تزریق داروی بیحس‌کننده موضعی نواحی مورد نظر را بیحس می‌کند تا شما در طول تزریق هیچ دردی را متحمل نشوید. گاهی ممکن است این دارو‌های بیحسی با ژل ترکیب و به گونه تزریق شود.
  2. در مرحله بعد فیلر با سوزن‌های مخصوص و با دقت با توجه به متد mdcتزریق می‌گردد.

آمادگی قبل از تزریق فیلر

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر

اگر مایل به استفاده از انواع روشهای جوانسازی پوست مانند لیفت صورت با تزریق فیلر توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان هستید؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

میزان ماندگاری فیلر

ماندگاری تزریق فیلر پیشانی بستگی به جنس و نوع فیلر دارد. به طور مثال، فیلر اسید هیالورونیک تقریباً ۴ الی ۶ ماه ماندگاری دارد که نیاز به چندین دوره ترمیم دارد.

هزینه لیفت صورت با فیلر

هزینه تزریق فیلر، بستگی به نوع و برند ژل استفاده شده میزان تزریق، ناحیه درمان و تعداد سرنگ‌های تزریق ژل و دستمزد پزشک برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد؛ بنابراین هزینه تزریق فیلر در افراد متفاوت است.

عوارض لیفت صورت با فیلر

روش تزریق فیلر اگر به درستی انجام نگیرد موجب بروز عوارض شدید و آسیب‌های جبران‌ناپذیر خواهد شد. اگر سوزن‌ها با زاویه‌ای مناسب وارد بافت پوست نشوند، ممکن است موجب عفونت شدید پوست شوند. همچنین در برخی از موارد مشاهده شده است که میزان فیلر تزریق شده به پوست، بیش از حد نیاز بوده و موجب برجسته شدن پیشانی شده است.

از دیگر عوارض این روش می‌توان به خونریزی شدید پس از تزریق فیلر در برخی از موارد اشاره کرد. همچنین، عوارضی نظیر تورم ایجاد اسکار و نامتقارن جلوه دادن پیشانی در برخی از موارد مشاهده شده است. توجه داشته باشید که این عوارض زمانی رخ می‌دهند که عمل تزریق فیلر به درستی انجام نشود.

اگر مایل به استفاده از انواع روشهای جوانسازی پوست مانند هایفوتراپی ، آر اف فرکشنال و ... توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان هستید؛ لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روشهای درمان زخم دیابتی کدامند؟روشهای درمان زخم دیابتی کدامند؟

زخم‌ها، بریدگی ها و سوختگی های جزئی ناراحت کننده اما غیر قابل اجتناب زندگی هستند. با این حال این آسیب ها برای مبتلایان به دیابت می توانند منجر به مشکلات جدی سلامتی شوند. ... ادامه مطلب

رفع شلی و افتادگی پوست صورت با مزوتراپیرفع شلی و افتادگی پوست صورت با مزوتراپی

مزوتراپی یکی از روش های نوین غیر تهاجمی در حفظ جوانی درمان افتادگی پوست می باشد. ... ادامه مطلب

درمان دائمی کم پشتی ابرو با پیوند ابرودرمان دائمی کم پشتی ابرو با پیوند ابرو

روش‌ های مختلفی برای جلوگیری از ریزش ابرو ها و جبران ابرو های ازدست‌ رفته ایجاد شده است. پیوند ابرو یکی از پرطرفدار ترین و مؤثر ترین این روش‌ ها است که به افراد کمک می‌ کند که ابرو هایی کاملاً طبیعی و خوش‌ فرم داشته باشند. ... ادامه مطلب

برجسته سازی زاویه فک با تزریق فیلربرجسته سازی زاویه فک با تزریق فیلر

خط فک یکی از مواردی است که بر روی زیبایی و جوانسازی صورت بسیار تأثیرگذار است. روش‌های زیادی برای برجسته‌سازی فک وجود دارد. با این روش‌ها می‌توان خط فک ایجاد کرد و باعث جوان‌سازی صورت شد. برجسته سازی فک می‌تواند تأثیر بسیار مثبتی در چهره داشته باشد. ... ادامه مطلب