دکتر هما فاتحی | پوست ، مو و زیبایی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو و ابرو
لیزر تراپی موی سر برای درمان ریزش مو و رشد مجدد موها

یکی از راه های مؤثر ریزش و تقویت مو، لیزرتراپی مو می باشد که نوعی لیزر با انرژی نوری تولید شده می باشد.

میکرونیدلینگ مو درمانی موثر در قطع ریزش موی سر

میکرونیدلینگ مو یک روش درمانی برای رفع ریزش مو و تقویت ریشه مو است که به واسطه انجام این روش می توان تغییرات بسیار چشمگیری را شاهد بود.

مراحل، مزایا و معایب کاشت ریش و سبیل به روش FIT

بسیاری از آقایان به دنبال روشی مؤثر برای افزایش تراکم ریش و سبیل هستند؛ اما متأسفانه به علت اینکه با روش‌ های مؤثر آشنایی ندارند به نتایج دلخواه دست پیدا نمی‌ کنند، به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفته‌ ایم به یکی از بهترین روش‌ ها یعنی روش کاشت ریش بپردازیم.

درمان دائمی کم پشتی ابرو با پیوند ابرو

روش‌ های مختلفی برای جلوگیری از ریزش ابرو ها و جبران ابرو های ازدست‌ رفته ایجاد شده است. پیوند ابرو یکی از پرطرفدار ترین و مؤثر ترین این روش‌ ها است که به افراد کمک می‌ کند که ابرو هایی کاملاً طبیعی و خوش‌ فرم داشته باشند.

روشهای کاشت مو چیست و چگونه انجام میشود؟

ریزش مو یا طاسی در اصطلاح پزشکی به‌عنوان آلوپسی شناخته می‌شود. کاشت مو یک راه نجات برای رهایی از این دردسر است. آلوپسی یک بیماری است که ممکن است در زنان و مردان اتفاق بیفتد و دیده ‌شود که با یک الگوی بخصوص یا در طی مراحلی بر بیماران تأثیر می‌گذارد.

اقدامات لازم بعد از کاشت مو به روش FIT

جهت دریافت بهترین نتیجه بعد از کاشت مو رعایت یک سری نکات یا در واقع مراقبت‌های بعد از کاشت مو ضروری می‌باشد.بعد از انجام هر عمل جراحی یا سرپایی بیمار باید مراقبت‌هایی را جهت تسریع در روند بهبودی و کسب نتیجه حداکثری انجام دهد. کاشت موهم از این قاعده مستثنی نیست.

آیا کاشت مو به روش FIT عوارضی هم دارد؟

ریزش مو یا طاسی در اصطلاح پزشکی به‌عنوان آلوپسی شناخته می‌شود. کاشت مو یک راه نجات برای رهایی از این دردسر است. آلوپسی یک بیماری است که ممکن است در زنان و مردان اتفاق بیفتد و دیده ‌شود که با یک الگوی بخصوص یا در طی مراحلی بر بیماران تأثیر می‌گذارد.

مراحل کاشت ابرو به روش FIT

نقش ابروها در زیبایی و جوانی چهره بر هیچکس پوشیده نیست.متاسفانه گاهی ابروها حجم و فرم ایده آل خود را ندارند و افراد به دلایل مختلف، با ریزش ابرو دچار عدم زیبایی لازم در ابروهای خود می‌شوند. در این خصوص کاشت ابرو به عنوان بهترین راه حل احیای زیبایی ابروها مطرح است

بهترین کاشت ابرو

ابروی پرپشت وخوش فرم یکی از معیارهای زیبایی محسوب می شود

بهترین روشهای کاشت مو

در مواردی که طاسی در فرد در مراحل پیشرفته باشد یا خط رویش مو به میزان قابل ملاحظه ی عقب رفته باشد، در صورتی که مراجع از تراکم موی خوبی در ناحیه پشت سر برخوردار باشد و ممانعتی برای انجام کاشت موجود نباشد ، کاشت مو به عنوان راه حلی منطقی و مطلوب جهت درمان طاسی خواهد بود