جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال در اصفهان | دکتر پوست خوب در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / جوانسازی با آراف فرکشنال سوزنی

جوانسازی با آراف فرکشنال سوزنی

-یکی از مهمترین کاربردهای آر اف فرکشنال سفت کردن پوست و جوانسازی و رفع افتادگی پوست می باشد.این روش برای لیفت ابرو وکم کردن افتادگی پلک نیز مفید خواهد بود.
-درمان چروکهای پوستی از جمله چروکهای اطراف چشم
-درمان اسکارهای صورت از جمله اسکار آکنه بویژه در ترکیب با لیزر فرکشنال
-روشنترشدن پوست بعلت تحریک کلاژن سازی
- درمان تعریق بیش از حد و بوی نامطلوب عرق
-درمان چربی بیش از حد پوست
-کمتر شدن استریاها یا خطوط ناشی از تغییرات وزنی و کشیدگی پوست

جوانسازی با آراف فرکشنال

موارد منع انجام آراف فرکشنال کدامند؟

مراقبتهای بعد از آراف فرکشنال کدامند؟

بیماران تا24ساعت بعد ازآراف فرکشنال از استحمام خودداری کنند و از شوینده ها استفاده نکنند.از کرمهای ترمیم کننده روزانه سه مرتبه بمدت چند روز استفاده کنند و بیرون از منزل مرتبا ضدآفتاب بزنند.در صورت داشتن سابقه ی تبخال حتما از داروهای تجویز شده توسط پزشک استفاده کنند.

فواصل جلسات آر اف فرکشنال چقدر است؟

فواصل جلسات سه تا چهار هفته و به تعداد سه چهار جلسه با یک کیت قابل انجام خواهد بود.

بکارگیری امواج رادیوفرکوئنسی (آر اف فرکشنال) از موثرترین اقدامات جوانسازی پوست است که توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش و هماهنگی با مطب دکتر فاتحی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مقایسه ی آر اف فرکشنال باسایر روشها در جوانسازی ازجمله لیزر فرکشنال

لیزر فرکشنال از جمله روشهایی است که برای جوانسازی و ازجمله درمان اسکارها کاربرد بسیار خوبی دارد.از آنجایی که روش آراف فرکشنال در مقایسه با لیزر فرکشنال دوران کوتاهتری ازقرمزی و التهاب دارد،در فصل تابستان و برای انواع پوستها از جمله پوستهای تیره قابل انجام بوده وبیمار سریعتر می تواند به سر کار خود باز گردد. برای درمان اسکار های پوستی ترکیب آراف فرکشنال و لیزر فرکشنال نتیجه ی بسیار مطلوبی داشته و بخوبی قابل استفاده خواهدبود.

ازانجایی که فرایند افتادگی پوست روندی طولانی بوده و در طی زمان رخ می دهد ،بهتر است بطور تدریجی به درمان آن پرداخت و با روشهایی مانند آراف فرکشنال این فرایند را کند تر کنیم .ضمنا با توجه به اینکه بسیاری افراد تمایلی به جراحی لیفت صورت ندارند یا از اسکار آن وحشت دارند و اینکه انجام آن معمولا به دهه ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ی ششم زندگی موکول می شود،در حالیکه انجام آراف فرکشنال از سنین بسیار کمتر و به دفعات ممکن است،می توانید ازچهره ای جذابتر و جوانتر براحتی بهره مند شوید.

در صورتی که تمایل به انجام آر اف فرکشنال در اصفهان با یکی از جدیدترین دستگاه ها را دارید؛ کلینیک پوست ومو دکتر هما فاتحی همه روزه از شنبه تا چهار شنبه می تواند این خدمت را با هماهنگی قبلی به شما عزیزان ارائه دهد.جهت انجام آر اف فرکشنال در اصفهان می توانید با تلفنهای مطب ویا شماره 09135116500 هماهنگ فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سلطانی [ 1402-07-08 ]
سلام برای جوانسازی پوست من از هایفوتراپی استفاده کردم بسیار عالی بود

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نحوه تهیه و تزریق نانوفت برای زیر چشمنحوه تهیه و تزریق نانوفت برای زیر چشم

نانوفت روشی نوین در تزریق چربی است که با انتقال سلولهای جوان ساز، علاوه بر افزایش حجم به جوانسازی پوست نواحی مختلف صورت و بدن از جمله زیر چشمها نیز کمک می کند. نانوفت یکی از تکنیک های تزریق چربی است.تزریق چربی زیر چشم با روش نانوفت برای رفع گودی و سیاهی زیر چشم بسیار مؤثر است. ... ادامه مطلب

دلایل کهیر زدن پوست و راه های درمان آندلایل کهیر زدن پوست و راه های درمان آن

کهیر یا راش ضایعات قرمز، برجسته و خارش‌ دار پوستی است که گاهی به علت آلرژی ایجاد می‌ شود. آلرژن، محرکی است که باعث واکنش آلرژیک می‌ شود. در این مطلب به دلایل ایجاد کهیر پوستی و روشهای درمان آن میپردازیم. ... ادامه مطلب

تزریق آنزیم برای از بین بردن ژلتزریق آنزیم برای از بین بردن ژل

در برخی از موارد افراد به دلایل مختلفی مانند به کار بردن فیلر و پر کننده های، تزریق بیش از حد یا غیر اصولی از نتیجه کار راضی نبوده و برای تخلیه ژل اقدام می کنند. تزریق آنزیم هیالورونیداز یکی از روش های از بین بردن ژل هیالورونیک اسید است که در آن ژل چند روز پس از تزریق تجزیه می شود. ... ادامه مطلب

لکه قهوه ای زیر چشم نشانه چیست؟لکه قهوه ای زیر چشم نشانه چیست؟

تیره شدن پوست در نواحی زیر چشم موجب می شود تا حلقه هایی تیره، چشم های شما را احاطه کنند و سبب بروز تغییراتی نامطلوب در چهره و ظاهر شما شوند. ... ادامه مطلب