دکتر خوب پوست و مو در اصفهان | کلینیک پوست و مو دکتر هما فاتحی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مقالات علمی / پزشک خوب پوست ومو را چگونه انتخاب کنیم

پزشک خوب پوست ومو را چگونه انتخاب کنیم

اگر بدنبال جوانسازی پوست ویا درمانهای زیبایی برای پوست ومو هستید،توصیه های ما را درذهن داشته باشید:

پزشک خوب پوست ومو کسی است که علاوه بر داشتن علم لازم ،از تجربه کافی وسابقه خوب دراین زمینه برخوردار باشد.شما با پرس وجو از بیماران حاضر در مطب تا حدودی می توانید به این امر پی ببرید و پزشک خوب پوست ومو مورد نظرخود را پیدا کنید.

پزشک خوب پوست و مو کسی است که زمان لازم را برای معاینه ومشاوره اولیه به شما اختصاص دهد واولویتهای شما را در نظر داشته باشد.

پزشک خوب پوست ومو پزشکی است که زمان لازم برای انجام کار برای بیماررا در نظر داشته باشد ودر شرایط ازدحام مطب از دقت وزمان لازم برای انجام کار نکاهد.

بهترین پزشک پوست و مو در اصفهان

پزشک خوب پوست ومو پزشکی است که اولویتهای سلامت بیمار را بردرخواستهای زیبایی بیمار ترجیح دهد واز انجام درخواستهایی که امکان دارد سلامت بیمار را به مخاطره بیاندازد؛ سرباز زند.بعنوان مثال گاه افراد کم سن وسال تقاضای تزریقات زیبایی می کند که تحت تاثیر بحرانهای نوجوانی بوده ومناسب آنها نمی باشد.پزشک خوب پوست ومو در این موارد صلاح بیمار را به نظر او ترجیح خواهد داد.

پزشک خوب پوست ومو صرفا از محصولات دارای مجوز جهت تزریق مانند ژل و بوتاکس استفاده می کند.بهتر است شما از مارک محصولاتی که برایتان استفاده می شود مطلع باشید تا برای تزریقات بعدی بتوان به آن استناد کرد.

اگر به سلامت پوست وموی خود می اندیشید؛هرگز در مکانهایی غیر از مطب بدنبال این خدمات نباشید.یک پزشک خوب پوست ومو را جستجو کنید و به ایشان مراجعه کنید.بیاد داشته باشید که تغییرات تدریجی و خوب درچهره بهتر ازتغییرات زیاد وغیر قابل برگشت خواهد بود.

ما درکلینیک پوست ومو دکتر هما فاتحی در اصفهان تلاش کرده ایم با استفاده از سالها تجربه وبهره مندی از نظرات شما عزیزان و آخرین تکنولوژیهای روز وجدیدترین دستگاه هایی که کارآمدی آنها اثبات شده و بهترین مواد مجوزدار رضایت شماعزیزان را جلب کنیم.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر همافاتحی در اصفهان، با ارائه کلیه خدمات جوانسازی، تزریق ژل، بوتاکس و چربی، کاشت مو و ... پذیرای شما مراجعین محترم می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


نظرات کاربران درباره این مطلب :فائزه [ 1402-08-07 ]
خانم دکتر بی نظیرند خیلی خوش اخلاق و مهربون واقعا به من خیلی کمک کردند

نازنین حسامی [ 1402-06-12 ]
من به جرات میتونم بگم که خانم دکتر فاتحی بهترین پزشک پوست ومو در اصفهان هستند

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بررسی مزایا و معایب هایفو برای لاغریبررسی مزایا و معایب هایفو برای لاغری

در روش هایفوتراپی لاغری از امواج اولتراسوند متمرکز با شدت بالا جهت از بین بردن دائمی سلول‌ها چربی استفاده می شود. ... ادامه مطلب

دکتر پوست خوب چه کسی است؟دکتر پوست خوب چه کسی است؟

یک پزشک پوست باید دارای مهارت و تخصص کافی باشد تا بتواند به بیمار خود کمک نماید. پزشک پوست در افزایش سلامت پوست و مو با تجویز دارو و یا از طریق تزریق بوتاکس که برای از بین بردن چین و چروک و هم‌چنین جوانسازی پوست می‌باشد، فعالیت می‌نماید ... ادامه مطلب

تزریق چربی گونه چه روشی است و چگونه انجام میشود؟تزریق چربی گونه چه روشی است و چگونه انجام میشود؟

تزریق چربی به گونه نه تنها سبب فرم دهی و برجسته شدن گونه‌ ها می‌ شود، بلکه با توجه به کشش ایجاد شده در پوست نواحی اطراف، چین و چروک‌ ها برطرف و پوست صاف می‌ شود. ... ادامه مطلب

ماندگاری تزریق چربی به صورت چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟ماندگاری تزریق چربی به صورت چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

روش های زیادی برای از بین بردن چین و چروک های ناشی از کاهش چربی وجود دارد که تزریق چربی یکی از آنها است. ماندگاری تزریق چربی نسبت به تزریق فیلرهای نیمه دائمی بیشتر است. در این مطلب در خصوص تزریق چربی صورت و ماندگاری آن می پردازیم. ... ادامه مطلب