انواع مدل های تزریق ژل لب | بهترین دکتر تزریق ژل لب در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / پرطرفدارترین مدل ها برای تزریق ژل لب کدامند؟

پرطرفدارترین مدل ها برای تزریق ژل لب کدامند؟

تزریق ژل به لب یکی از روش های زیبایی و درمانی برای افرادی است که بر اثر افزایش سن، برجستگی لب های خود را از دست داده اند و یا به شکل مادرزادی دارای لب های باریک هستند. این افراد می توانند با تزریق فیلر یا ژل لب های خود را حجیم و برجسته کرده و ظاهری زیبا به آن ببخشند. به طور کلی تزریق ژل لب یکی از شایع ترین و محبوب ترین روش های حجیم و برجسته کردن لب ها است که بر اساس ویژگی های لب کاربرد متنوعی دارد. این روش با استفاده از موادی مانند هیدروکسی‌ پتایت، کلاژن و اسید هیالورونیک انجام می‌شود. می‌توان یکی از چند مدل پر طرفدار تزریق ژل لب را بر اساس نوع لب انتخاب کرد. تصمیم‌ گیری درباره شکل لب باید بر اساس سبک مناسب لب‌ های شما و نظر پزشک متخصص باشد.

آنچه در این مطلب میخوانید

تفاوت انواع مدل های لب

انواع مختلفی از مدل لب وجود دارد که به شرح زیر است:

این مدل لب فرم دایره ای دارد.

یک لب کمانی شکل که قسمت بالایی آن به سمت بینی و قسمت پایینی آن به سمت چانه فرم گرفته است.

زمانی که قسمت بالایی دهان پهن تر از قسمت پایینی باشد.

لب هایی که به دلیل حجم کم، نازک تر به چشم می آیند.

در انتهای دهان یک نقطه زاویه دار دارد.

لب های ریز از نظر بعضی افراد زیبا است؛ ولی بعضی افراد این مدل لب را نمی پسندند؛ چراکه از نظر آنها این مدل لب چهره را کوچک می کند.

این مدل لب رایج ترین مدل لب است و در واقع مورد پسند بسیاری از خانمها می باشد. در این مدل لب هر دو لب بالا و پایین پر هستند.

تزریق ژل لب مدل نچرال یا فرم دهی طبیعی به لبها به معنی آن است که کانتور و فرم لب را بهبود ببخشد، در واقع با این روش فرم لب تغییر قابل توجهی نخواهد کرد و افزایش حجم دهی به لبها بیش از حد برای زیباجو رخ نمی دهد. بلکه پس از این نوع تزریق ژل لب، تقارن و حجم طبیعی لب بازگردانده می شود.

ژل لب مدل راشل همان تزریق ژل لب روسی شناخته می‌شود، می توان گفت این مدل از ژل لب یک یاز پرطرفدار ترین و محبوب ترین مدل های تزریق ژل لب می‌باشد. در این مدل از ژل تزریق به قسمت بالای خط لب نیز صورت می‌گیرد و بهترین فرم را به لب های شما می‌دهد.

در تزریق مدل ژل لب چاک دار، بیشتر تمرکز بر لب پایینی معطوف شده است. البته این به آن معنا نیست که برای لب بالایی شما تزریقی انجام نشود. در واقع فرم دهی مدل ژل لب چاک دار بیشتر برای لب پایینی مد نظر است. در این روش، در مرکز لب پایین، شیاری عمودی، با کمک نخ ایجاد می شود و تزریق در دو طرف این شیار انجام می شود. به همین دلیل به این مدل تزریق ژل لب چاک دار می گویند.

تزریق ژل لب مدل هالیوودی یکی از جدیدترین ترندها در دنیای زیبایی است. امروزه برای اینکه افراد بیشتر شبه افراد هالیوودی شوند، این مدل را بسیار انتخاب میکنند. در روش هالیوودی فیلر را به لب بالا و لب پایین به یک میزان تزریق میشود.

در این تکنیک، تزریق ژل به گونه‌ای انجام می‌شود که فرم نهایی لب به شکل قلب شبیه باشد که برای دختران جوان جذابیت ویژه‌ای دارد. تمرکز اصلی در تزریق ژل قلبی در قسمت میانی لب بالا است.

همان طور که از نام این مدل مشخص است، حالت لب ها به شکل لب یک عروسک باربی باید جذاب باشد. مهم ترین تفاوت این مدل با مدل های دیگر در برجسته کردن و بزرگ کردن لب پایین و تزریق بیشتر ژل به این ناحیه است. در مدل لب باربی یا همان عروسکی قسمت V شکل لب بالا تقویت شده و حجم لب پایین برجسته تر و بزرگ تر می شود تا لب حالت جذاب و عروسکی پیدا کند.

مدل گرد یکی دیگر از مدل های تزریق ژل یا فیلر لب است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در مدل لب گرد، همانند ژل لب روسی تمرکز پزشک بر روی لب بالا بوده و میزات تزریق بیشتری در ناحیه لب انجام می شود، با این تفاوت که در مدل گرد لب بالا جحم بیشتری پیدا کرده و شکل V نسبت به لب روسی از قوس ملایم تری برخوردار است. علاوه بر این، در این تکنیک تزریق چین و چروک های اطراف لب از بین رفته و اطراف لب ها نرم و صاف به نظر می رسند.

پرطرفدارترین مدل های تزریق ژل لب

بهترین مدل لب کدام است؟

برخی از افراد ترجیح می دهند که در تزریق ژل حجم لب ها را بیشتر کنند؛ اما به طور کلی تزریق ژل لب متناسب با فرم صورت بهتر است. هنگامی که برای تزریق ژل لب به متخصص مراجعه می کنید ابتدا پزشک فرم صورت شما را از تمام زوایا بررسی می کند و متناسب با فرم صورت، بهترین مدل لب را انتخاب کرده و ژل لب را تزریق می کند؛ چرا که زیبایی لب فقط منحصر به حجیم شدن آن نیست بلکه باید فرم لب ها متناسب با صورت شما باشد.

کدام مدل لب برای صورت کشیده بهتر است؟

مدل روسی برای انواع صورت ها مناسب است ؛ ولی برای صورت‌ های کشیده جذاب‌ تر خواهد بود.

کدام مدل لب برای صورت گرد بهتر است؟

پزشک برای این صورت ها معمولاً مدل های تزریق عروسکی اما در حجم کم را توصیه می کند. تزریق ژل لب در صورت های گرد فقط باید در نواحی انجام شود که حجم کمی دارند و خوابیده هستند. تأکید می شود که لب ها در صورت های گرد نباید خیلی درشت شوند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :