هزینه بوتاکس چشم گربه ای اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس در اصفهان / لیفت بوتاکس چشم گربه ای چقدر دوام دارد؟

لیفت بوتاکس چشم گربه ای چقدر دوام دارد؟

یکی از فاکتورهای زیبایی، داشتن چشمانی کشیده و بزرگ است. چشم گربه‌ای اصطلاحاً به چشمانی بادامی شکل گفته می‌شود که کمی گشادتر بوده و انتهای آنها رو به بالا باشد. اگر حالت چشمانتان را دوست ندارید یا فرم چشمانتان به گونه‌ای است که شما را خسته و کسل نشان ‌می‌دهد، بوتاکس چشم گربه ای روش بسیار مناسبی است. تزریق بوتاکس، یکی از چندین روش‌ درمانی استفاده شده برای دستیابی به ظاهر بسیار پرطرفدار چشم گربه‌ای است. این درمان، شامل تزریق بوتاکس در اطراف چشم و مخصوصاً در قسمت بیرونی ابروها می‌باشد.

آنچه در این مطلب میخوانید

زمانی که بوتاکس به عضلاتی که ناحیه ابرو را به سمت پایین می‌کشند (عضلات پایین برنده) تزریق می‌شود، عملکرد این عضلات مختل شده و این امر به عضلاتی که ناحیه ابرو را به سمت بالا می‌کشند (عضلات بالا برنده) امکان می‌دهد تا عملکرد بهتر و مؤثرتری داشته باشند. در نتیجه ابروها لیفت شده، پوست صاف می‌شود و ظاهر خسته و افتاده‌ چهره فرد نیز برطرف می‌شود. با تزریق بوتاکس، می‌توان به راحتی و با ظرافت تمام به این ظاهر رسید و چشم‌ها را به حالت چشم گربه‌ای نزدیک‌تر کرد.

مزایای تزریق بوتاکس چشم گربه‌ای

تزریق بوتاکس چشم گربه‌ای، مزایای زیادی دارد از جمله:

بوتاکس چشم گربه ای

کاربرد بوتاکس چشم گربه ای

مراحل تزریق بوتاکس چشم گربه ای

مانند بسیاری از درمان های بوتاکس زیبایی تزریق بوتاکس چشم گربه ای نیز یک درمان ساده و کم تهاجمی است که می تواند در مطب و به صورت بالینی انجام شود. مراحل تزریق بوتاکس برای لیفت چشم گربه ای به شرح زیر است:

  1. در روز تزریق ابتدا یک بی حس کننده موضعی (معمولاً لیدوکائین) برای بی حس کردن ناحیه تحت درمان دریافت خواهید کرد.
  2. پس از آن پزشک صورت شما را علامت گذاری می کند و مقدار لازم بوتاکس را در گوشه ابرو و چشم شما تزریق می کند.

مراقبتهای قبل از بوتاکس چشم گربه ای

اگرچه تزریق بوتاکس چشم گربه ای به عنوان یک روش سریع و سرپایی انجام می شود؛ اما رعایت مراقبت های قبل از لیفت اهمیت زیادی دارد. مراقبت هایی مانند:

  1. مصرف داروهایی که به عنوان رقیق کننده خون عمل می کنند، مانند آسپرین و ایبوپروفن را متوقف کنید
  2. هیچگونه مواد آرایشی و بهداشتی مانند کرم ضد آفتاب یا … روی پوست و اطراف چشمتان نزنید.
  3. لباس راحتی که یقه شل و افتاده داشته باشد به تن کنید تا هنگام در آوردن آن قبل و بعد از تزریق به صورتتان فشار وارد نکند.

مراقبت های پس از تزریق بوتاکس چشم گربه ای

همچنین بخوانید : بعد از بوتاکس پیشانی و دور چشم چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

لیفت بوتاکس چشم گربه ای چقدر دوام دارد؟

ماندگاری بوتاکس ها به طور کلی به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ اما چیزی که واضح و مشخص است، عدم ماندگاری طولانی مدت آن است. میزان ماندگاری بوتاکس از نوع چشم گربه ای به کیفیت و نوع بوتاکس استفاده شده، سازگاری بدن شما، شیوه و کیفیت تزریق و... بستگی دارد؛ اما در مجموع ماندگاری آن چیزی در حدود 3 الی 6 ماه است.

ماندگاری بوتاکس چشم گربه ای

معمولاً نتایج و اثرات تزریق این نوع از بوتاکس ها پس از انجام اولین تزریق مشاهده می شود و با توجه به نوع برند انتخاب شده برای بوتاکس بین ۳ الی ۶ ماه نتایج آن ماندگار است و پس از آن نیاز به تمدید دارد.

کاندید مناسب تزریق بوتاکس چشم گربه‌ای

افرادی که پلک‌های فرورفته و ابرو‌های افتاده دارند، بهترین کاندیدا‌های این درمان هستند. همچنین افرادی که می‌خواهند ظاهر زیبایی به چشم‌های خود بدهند، بدون اینکه عمل جراحی انجام دهند نیز برای این روش مناسب هستند.

کاندید نامناسب تزریق بوتاکس چشم گربه‌ای

هزینه بوتاکس چشم گربه‌ای

عوامل اصلی که بر هزینه‌های تزریق بوتاکس چشم گربه‌ای مؤثر هستند، میزان بوتاکس مورد نیاز شما و ناحیه تزریق آن است. عوامل دیگری که در تعیین هزینه تزریق بوتاکس چشم گربه‌ای شما نقش خواهند داشت شامل: دستمزد پزشک، کلینیکی که انتخاب می‌کنید و محل زندگی شما می‌باشد.

عوارض بوتاکس چشم گربه ای

تزریق بوتاکس هم مانند سایر کارهای زیبایی اگر به درستی و توسط متخصص انجام شود عوارضی گذرا مانند قرمزی و کبودی جای تزریق را به دنبال دارد که بعد از گذشت 48 ساعت معمولاً از بین می رود؛ اما اگر توسط افراد غیر متخصص و ناشی در مراکز نامعتبر انجام شود می تواند عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد، از قبیل:

  1. افتادگی پلک
  2. بیحسی چشم
  3. مشکلات در باز و بسته کردن چشم
  4. ضعف عضلانی

برای آگاهی از روشهای تزریق فیلر گونه کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مسائلي [ 1402-09-02 ]
سلام خانم دکتر چشمهای من حالت افتاده داره، با بوتاکس میشه که گربه ایی بشه یا باید حتما لیفت نخ انجام بدم...

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین راه درمان ملاسما چیست؟بهترین راه درمان ملاسما چیست؟

ملاسما نوعی مشکل شایع پوستی می باشد که لک های قهوه ای تا خاکستری قهوه ای روی صورت ایجاد می کند. اگر چه علت دقیق آن مشخص نیست اما فاکتورهایی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، استفاده از قرص های ضد بارداری و برخی لوازم بهداشتی پوست می تواند در ایجاد آن دخالت داشته باشد. ... ادامه مطلب

لکه قهوه ای زیر چشم نشانه چیست؟لکه قهوه ای زیر چشم نشانه چیست؟

تیره شدن پوست در نواحی زیر چشم موجب می شود تا حلقه هایی تیره، چشم های شما را احاطه کنند و سبب بروز تغییراتی نامطلوب در چهره و ظاهر شما شوند. ... ادامه مطلب

با ساکشن به راحتی غبغب خود را از بین ببریدبا ساکشن به راحتی غبغب خود را از بین ببرید

لیپوساکشن غبغب یا لیپوساکشن گردن از جمله عمل‌های زیبایی است که با استفاده از دستگاه‌های نوین و پیشرفته امروزی بسیار امن و کاربردی توسط متخصص زیبایی و یا جراح پلاستیک صورت می‌گیرد. ... ادامه مطلب

تزریق آنزیم برای از بین بردن ژلتزریق آنزیم برای از بین بردن ژل

در برخی از موارد افراد به دلایل مختلفی مانند به کار بردن فیلر و پر کننده های، تزریق بیش از حد یا غیر اصولی از نتیجه کار راضی نبوده و برای تخلیه ژل اقدام می کنند. تزریق آنزیم هیالورونیداز یکی از روش های از بین بردن ژل هیالورونیک اسید است که در آن ژل چند روز پس از تزریق تجزیه می شود. ... ادامه مطلب