تزریق مزوژل ضد لک در اصفهان | هزینه مزوژل

مزوژل ضد لک چیست؟

لک صورت یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای پوست ایجاد شود و به دلایل مختلفی ایجاد شوند. یکی از روش های درمانی زیبایی با ریسک پایین جهت درمان لک، مزوژل ضد لک است. در میان مواد اولیه متعددی که در ساخت و تولید مزوژل به کار برده میشود، اصلی ترین عنصر، اسید هیالورونیک است. این ماده یک نوع قند است که به صورت طبیعی در بدن یافت می شود و سبب حفظ آب موجود در پوست شده و به هیدراته شدن پوست کمک می کند. در این روش با تزریق اسید هیالورونیک ، به تولید کلاژن کمک کرده و به بازسازی پوست می پردازند. این روش درمانی برای رفع تیرگی پوست و لک های صورت به کار می رود. همچنین تمام عناصری که در مزوژل وجود دارد، سبب تحریک ساخت کلاژن در پوست شده و در نهایت فرایند خونرسانی به ارگان‌ها و بافت‌های پوست را افزایش می‌دهد. همچنین مواد معدنی و آنتی اکسیدان موجود در آن نیز باعث تقویت و ترمیم بافت پوست می‌گردد.

آنچه در این مطلب میخوانید

علل لک صورت

هنوز دلیل ابتلا به لک پوست صورت مشخص نیست. به نظر می‌رسد زمانی که سلول‌های رنگ‌ساز در پوست (ملانوسیت) مقدار زیادی رنگ تولید می‌کنند این عارضه شکل می‌گیرد. برخی از دلایل ابتلا به لک صورت عبارتند از:

کاربردهای مزوژل

مزوژل ضد لک

ترکیبات مزوژل

مزوژل یک درمان ایمن و سالم پوست است و حاوی مواد مورد نیاز برای ترمیم و شادابی آن می باشد:

نحوه تزریق مزوژل ضد لک

پیش از شروع تزریق باید آرایش صورت خود را به طور کامل پاک کرده و صورتتان را بشویید. نحوه تزریق مزوژل بسیار شبیه به تزریق ژل به نواحی مختلف صورت می‌باشد. پزشک پس از آماده‌سازی سرنگ مخصوص، از یک ماده بیحسی برای کمتر شدن درد تزریق استفاده می کند و سپس با به‌کارگیری ‌سوزن های نوک گرد یا سوزن های کوچک، این ماده را با توجه به تشخیص پزشک و روش انتخابی، به پوست تزریق می کند.

مراقبت‌های پیش از تزریق مزوژل

  1. ممنوعیت مصرف سیگار و دخانیات حداقل یک هفته قبل از انجام تزریق
  2. ممنوعیت مصرف الکل 24 ساعت قبل از تزریق
  3. قطع مصرف داروهای ضد التهاب و رقیق کننده خون 2 هفته پیش از تزریق (با مشورت پزشک)

مراقبت‌های لازم پس از تزریق مزوژل

  1. از ماساژ دادن ناحیه تزریق شده خودداری کنید.
  2. به مدت 24 ساعت پس از تزریق ورزش نکنید.
  3. به مدت 72 ساعت از قرار گرفتن در برابر گرمای شدید و مستقیم مانند نور خورشید خودداری کنید.
  4. میزان مصرف نمک را کاهش دهید.
  5. در صورتی که تورم بالایی دارید می‌توانید از کمپرس سرد در ناحیه تزریق استفاده کنید.
  6. طبق تجویز پزشک در صورتی که درد احساس کردید، مسکن مصرف کنید.

تزریق مزوژل از موثرترین اقدامات درمان لک پوست است که توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش و هماهنگی با مطب دکتر فاتحی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

موارد منع تزریق مزوژل ضد لک

ماندگاری مزوژل

نتایج مروژل ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارند و بعد از این مدت کاملاً از بین می‌روند.

هزینه مزوژل

مزوژل، قیمت ثابتی برای تمام بیماران با شدت آسیب های پوستی مختلف ندارد. این هزینه با توجه به تعداد جلسات مورد نیاز برای تزریق و همچنین حجم تزریق تعیین می شود. از همین رو بهترین راه برای اطلاع از هزینه مزوژل، قرار گرفتن تحت معاینه و مشاوره گرفتن از پزشک است.

عوارض جانبی مزوژل

لیزر فرکشنال با توجه به طیف وسیع اثرگذاری، میتواند در رفع جای جوش ، جوانسازی ، رفع چین و چروک، درمان لکه های پوستی و ... مؤثر باشد. کلینیک دکتر هما فاتحی در اصفهان یکی از مرکز مورد تایید و مجاز پوست و مو است که با ارائه این خدمت به مراجعین خود، پوستی جوان تر و عاری از لک و تیرگی را به آنها هدیه می‌نماید. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 32245018 - 031 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟

مزوژل یکی از بهترین روش‌های درمانی برای برطرف کردن مشکلات پوستی نواحی اطراف چشم می‌باشد. مزوژل ژلی حاوی اسید هیالورونیک، کوآنزیم‌ها، مواد معدنی، اسید‌های آمینه، ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌هاست که در پروسه‌ی مزوتراپی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ... ادامه مطلب

میکرودرم چیست و چه تاثیری بر پوست دارد؟میکرودرم چیست و چه تاثیری بر پوست دارد؟

ازفواید میکرودرم می توان به مواردی مانند، ایجاد پوستی تازه، صاف و نرم اشاره کرد. این کار، یک روش غیر جراحی است و از این رو می تواند در فواصل کوتاه تکرار شود. ... ادامه مطلب

کاربرد ژل پروفایلو چیست؟کاربرد ژل پروفایلو چیست؟

ژل پروفایلو، همان‌گونه که از نامش مشخص است، نوعی ژل است که با هدف جوانسازی و لیفت پوست‌های شل و چروک به کار برده می‌شود. ترکیب خاصی از این ژل مناسب‌ترین گزینه برای پوست‌های در شُرُف پیری می‌باشد و آبرسانی و جوانسازی پوست را به ارمغان می‌آورد ... ادامه مطلب

هر آنچه در مورد جوش هورمونی باید بدانیدهر آنچه در مورد جوش هورمونی باید بدانید

علت جوش ممکن است به دلایل متفاوتی از جمله عادت هورمون ها و کبد بستگی داشته باشد. جوش های هورمونی جوش هایی هستند که به دلیل نوسانات هورمونی ایجاد میشود ... ادامه مطلب