هزینه لیزر co2 برای جای جوش در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوش و جای جوش / لیزر فرکشنال برای جای جوش

لیزر فرکشنال برای جای جوش

یکی از مشکلات شایعی که امروزه افراد بسیاری را درگیر خود نموده است، ایجاد جوش در پوست و نواحی مختلف بدن می‌باشد. ایجاد جوش ممکن است به دلایل متفاوتی از جمله عادت غذایی نامناسب، مشکلات عصبی، تغییرات غددی، نوع پوست، بهداشت نامناسب، هورمون‌های بدن، برخی بیماری‌ها، مشکلات ارثی، مصرف برخی مواد غذایی و … بستگی داشته باشد. وجود جوش و زخم بر روی پوست دارای تأثیر منفی بر جذابیت و زیبایی ظاهری است و باعث کاهش اعتماد به نفس فرد می‌شود.

امروزه روش‌های مناسبی برای رفع جای جوش و زخم وجود دارند. یکی از این روش‌ها، استفاده از لیزر CO2 فرکشنال می‌باشد. در این روش، لایه خارجی پوست با استفاده از لیزر برداشته می‌شود. لیزر CO2 فرکشنال یک روش غیر تهاجمی است که از لیزر (ساخته شده از دی اکسید کربن) جهت برداشتن لایه خارجی پوست آسیب‌دیده استفاده می‌کند. در این روش از انرژی نور به منظور ایجاد منافذ بسیار ریز در پوست استفاده می‌شود. لیزر این منافذ را با یک الگوی شبکه‌ای در پوست ایجاد می‌کند. این منافذ ریز باعث از بین رفتن کلاژن فرسوده و سلول‌های لایه بیرونی پوست شده و سبب تحریک ایجاد کلاژن جدید و بهبود بافت پوست می‌شوند.

لیزر فرکشنال با توجه به طیف وسیع اثرگذاری، میتواند در رفع جای جوش، جوانسازی، رفع جین و چروک، درمان لکه های پوستی و ... مؤثر باشد. کلینیک دکتر هما فاتحی در اصفهان یکی از مرکز مورد تایید و مجاز پوست و مو است که با ارائه این خدمت به مراجعین خود، پوستی جوان تر و عاری از لک و تیرگی را به آنها هدیه می‌نماید. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 32245018 - 031 اقدام فرمایید.

انواع جای جوش

جای جوش و آکنه معمولاً به‌صورت لکه‌های تیره، لکه‌های قرمز، اسکار آکنه و اسکارهای قرمز دیده می‌شوند.

مزایای استفاده از لیزر فرکشنال

لیزر فرکشنال برای جای جوش

نحوه انجام لیزر فرکشنال CO2

ابتدا ناحیه درمان توسط پزشک پاکسازی میشود. یک پماد بیحسی موضعی زده میشود تا شما احساس درد نداشته باشید. اشعه‌ی لیزر به پوست شما تابیده شده و لایه‌ای از سطح پوست شما برداشت می‌شود. همزمان لیزر به لایه‌های زیرین نفوذ کرده و باعث تحریک کلاژن سازی می‌شود.

مراقبت‌های قبل از لیزر جای جوش صورت

  1. حداقل تا ۲ ماه قبل از جلسه‌ی درمانی باید از آفتاب مستقیم دوری کنید. عدم رعایت این توصیه می‌تواند به ایجاد لکه‌های دائمی ختم شود.
  2. لیزردرمانی می‌تواند در افرادی که سابقه‌ی تبخال زدن دارند، باعث فعال شدن ویروس و ایجاد تبخال شود. به همین علت داروهایی برای پیشگیری از این عارضه برای شما تجویز خواهد شد.
  3. به طور منظم قبل از قرار گرفتن زیر آفتاب از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  4. حداقل دو هفته قبل از درمان از روش های لایه برداری پوست استفاده نکنید.
  5. چند هفته قبل از درمان از مصرف محصولات گلیکولیک اسید و یا رتینوئیک اسید بپرهیزید.
  6. به طور منظم از کرم های موضعی تجویز شده استفاده کنید.
  7. قبل از درمان از مواد آرایشی استفاده نکنید.

مراقبت های بعد از لیزر جای جوش صورت

  1. امکان دارد بعد از انجام لیزر، بر روی پوستتان تورم و کبودی ایجاد شود، در چنین شرایطی بهتر است تا 24 ساعت اول از کمپرس یخ استفاده کنید.
  2. ممکن است کمی درد داشته باشید که به خوبی با داروهای مسکن ساده و کمپرس سرد مدیریت می‌شود.

موارد منع استفاده از لیزر فراکشنال

اگر موارد زیر در مورد شما صدق می‌کند، ممکن است کاندیدای مناسبی برای جوانسازی با لیزر دی اکسید کربن نباشید:

  1. سوختگی یا آسیب‌های دیگر ناشی از گرمای لیزر
  2. اسکار
  3. تغییر در رنگدانه پوست، از جمله نواحی تیره‌تر یا سبک‌تر پوست
  4. عود تبخال هرپس
  5. عفونت باکتریایی
  6. میلیا که برآمدگی‌های کوچک سفید هستند، ممکن است در نواحی درمان شده با لیزر در طول بهبودی ظاهر شوند.

هزینه لیزر co2 برای جای جوش

هزینه درمان جای جوش با لیزر فرکشنال به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله شدت و عمق جای جوش ، تعداد جلسات درمانی و وسعت ناحیه تحت درمان.

تزریق ژل لب یکی از اقدامات رایج، آسان و مقرون به صرفه است که گاها می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی بر ایجاد تناسب اجزای صورت و زیبایی چهره داشته باشد. یکی از مهمترین نکات حائز اهمیت در مورد افزایش حجم لبها با فیلر، انتخاب پزشکی است که قادر است با بکارگیری تکنیک درست تزریق و استفاده از بهترین انواع فیلر، با کمترین عوارض، به لبها زیبایی بخشد. شما می‌توانید برای بهترین تزریق ژل لب در اصفهان به مراکز مجاز و پزشکان معتبر مراجعه نمایید و با این کار موفقیت عمل خود را تضمین کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان تاول های پوستی خارش داردرمان تاول های پوستی خارش دار

تاول، نوعی برآمدگی و جوش روی پوست است که درون آن پر از مایع بوده و ممکن است بر روی قسمتهای مختلف بدن به وجود بیاید. تاولها اگر هیچ دردی ایجاد نکنند، ظاهر ناخوشایندی دارند. شناخت انواع تاول‌ و علل ایجاد آنها به شما کمک می کند مناسب ترین درمان را دریافت کنید. در این بخش به معرفی انواع تاول پرداختیم. ... ادامه مطلب

ضد آفتاب مناسب پوستضد آفتاب مناسب پوست

ضدآفتاب باید مناسب پوست صورت افراد انتخاب شود.افراد با پوست چرب باید ضدآفتابهای فاقد چربی استفاده کنند.افراد مسن و افراد دارای پوست خشک باید ضدآفتاب مخصوص پوست خشک استفاده کنند ودر صورت نیاز از یک مرطوب کننده صورت زیر ضدآفتاب استفاده جهت پخش بهتر ضدآفتاب استفاده کنند. ... ادامه مطلب

لک ناشی از جوش چگونه درمان میشود؟لک ناشی از جوش چگونه درمان میشود؟

لک های تیره ناشی از جای جوش روی سطح پوست هیچگونه ناهمواری ایجاد نمی کنند و فقط سبب تغییر رنگ پوست می شوند. برای رفع جای جوش و لک در طی سالیان دراز روش‌ های مختلفی ابداع شده است. این که کدام یک از روش‌ ها می‌ تواند مؤثر باشد نیاز به تشخیص پزشک دارد. ... ادامه مطلب

اندولیفت چیست و چه کاربردی دارد؟اندولیفت چیست و چه کاربردی دارد؟

اندولیفت روشی برای جوانسازی پوست صورت و دیگر بخش‌های بدن است که نوعی روش لیزر درمانی کم‌تهاجمی است که به منظور تحریک بافت‌ های عمقی جهت ساخت کلاژن‌ های جدید به منظور کاهش افتادگی پوست و سفت‌ سازی آن می‌ باشد. در این روش برخلاف جراحی لیفت، نیازی به برش، بیهوشی، بخیه و بستری شدن نیست ... ادامه مطلب