مراقبت های بعد از کاشت ریش به روش FIT
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو و ابرو / مراحل، مزایا و معایب کاشت ریش و سبیل به روش FIT

مراحل، مزایا و معایب کاشت ریش و سبیل به روش FIT

در سال‌های اخیر متقاضیان کاشت ریش و سبیل افزایش قابل توجهی پیدا کرده است؛ اما هنوز هم افراد زیادی وجود دارند که با این روش‌ها به صورت دقیق آشنایی ندارند. در صورتی که شما هم جزء این افراد هستید بهتر است بدانید در سال‌های اخیر روش‌های زیادی برای کاشت ریش به وجود آمده است که با استفاده از آنها می‌توان در کمترین زمان ممکن به افزایش تراکم ریش و سبیل پرداخت.

بسیاری از آقایان به دنبال روشی مؤثر برای افزایش تراکم ریش و سبیل هستند؛ اما متأسفانه به علت اینکه با روش‌های مؤثر آشنایی ندارند به نتایج دلخواه دست پیدا نمی‌کنند، به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفته‌ایم به یکی از بهترین روش‌ها یعنی روش کاشت ریش بپردازیم تا بتوانید با استفاده از آن شاهد افزایش رشد موهای صورت خود باشید. بهتر است بدانید کاشت ریش روش‌های مختلفی دارد که روش fit یکی از آنها است.

کاشت ریش به روش Fit از روش‌های غیرتهاجمی برای رفع کچلی صورت به شمار می‌رود که بسیاری از افراد می‌توانند با استفاده از آن زیبایی خود را افزایش دهند. بهتر است بدانید در این روش برای برداشت و انتقال فولیکول‌ها از جراحی استفاده نمی‌شود. در عوض تکنسین‌ها با استفاده از پانج و به صورت دستی فولیکول‌ها را استخراج می‌کنند که همین باعث می‌شود شاهد جای بخیه، زخم و … نباشیم.

مراحل کاشت مو به روش FIT

مزایای کاشت ریش و سبیل به روش FIT

کاشت ریش

معایب کاشت ریش و سبیل به روش FIT

زمان کاشت ریش و سبیل موهای کاشته شده از پشت سر شما برداشته می‌شوند و بنابراین با هر بار کاشت از این ذخایر کم می‌شود.

۳ هفته بعد از زمانی که ریش کاشته‌اید شاهد ریزش آنها هستید که ممکن است موجب اضطراب و استرس فراوانی برایتان شود. نگران نباشید که این موها جایگزین خواهند شد.

افراد مناسب جهت کاشت ریش و سبیل به روش FIT

برخی از افراد به روی صورت خود هیچ‌گونه مویی نداشته و یا دارای ریش و سبیل کم‌پشت و نازک هستند که چهره‌ آن‌ها را به صورت نامنظم می‌کند. این افراد می‌توانند برای جبران فقدان موی صورت خود از روش کاشت ریش و سبیل استفاده کنند. به همین علت دائم به دنبال آگاهی از هزینه کاشت ریش و سبیل هستند.

توجه داشته باشید که اگر صورت شما دارای جای سوختگی و جای زخم و… باشد و یا به دلیل وراثتی ریش و سبیل نداشته باشید‌، با کاشت ریش و سبیل می‌توانید این عیوب را کامل پوشانده و با ریشی پر و انبوه جذاب‌تر از قبل به نظر برسید.

مراقبت‌های بعد از کاشت ریش به روش FIT

عوارض کاشت ریش و سبیل به روش FIT

با توجه به پیشرفت روش‌های مختلف کاشت ریش و سبیل و استفاده از ابزار جدید، عوارض خاصی که در روش‌های قدیمی‌تر بود وجود ندارد. در روش‌های قدیمی غیرطبیعی بودن و تراکم پایین مو، خواب نامناسب موهای صورت و عوارض بی‌هوشی را متقاضیان این عمل شاهد بودند؛ اما امروزه عمل جراحی بدون بی‌هوشی و به کمک بی‌حسی موضعی انجام می‌گیرد. به کمک ابزارهای جدید، خونریزی نیز وجود ندارد و زاویه‌ی رویش و خط ریش بسیار طبیعی و زیبایی ایجاد می‌شود که در اکثر اوقات از ریش طبیعی نیز زیباتر و پرپشت‌تر است.

عوارض محدود مشکلات دوره نقاهت مانند درد در ناحیه بانک مو و کاشت ریش و سبیل، تورم صورت، بد خوابی در روزهای اول را می‌توان جزو عوارض متداول و بی‌خطر این عمل دانست که بعد از چند روز درمان می‌شود.

تزریق چربی و ژل گونه از موثرترین اقدامات جوانسازی پوست هستند که توسط دکتر هما فاتحی در اصفهان قابل انجام می‌باشند. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روشها و هماهنگی با مطب دکتر فاتحی با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چطور چربی های روی پلک چشم را از بین ببریم؟چطور چربی های روی پلک چشم را از بین ببریم؟

چربی پلک یا زانتلاسما و گزانتلاسما برآمدگی زرد رنگ، سفت و کوچکی است که زیر پوست پلک بنا به ‌علتی که به‌ خوبی مشخص نیست، تشکیل می شود و بی ضرر است. گزانتلاسما مربوط به رسوب چربی در برخی سلول های پوست سطحی پلک است. ... ادامه مطلب

مراقبت از پوست در فصول سرد سالمراقبت از پوست در فصول سرد سال

با سرد شدن هوا و افزایش خشکی آن مراقبت از پوست اهمیت بیشتری پیدا می‌ کند تا از آسیب دیدگی پوست جلوگیری شود. شما می‌ توانید با چند روش، خشکی پوست خود در زمستان را برطرف کنید و به مرطوب ماندن پوست خود کمک کنید. ... ادامه مطلب

پی آر پی چیست و چه تاثیری در ریزش مو دارد؟پی آر پی چیست و چه تاثیری در ریزش مو دارد؟

PRP شامل مجموعه‌ای از فاکتورهای رشد و پروتئین‌ها است که ترمیم بافت را تسریع می‌کند. اولین بار سال‌ها پیش، از prp برای درمان زخم‌های مزمن و مقاوم به درمان استفاده شد و پاسخ‌های بسیار خوبی از این درمان به دست آمد ... ادامه مطلب

عوارض و مزایای مزونیدلینگ دور چشمعوارض و مزایای مزونیدلینگ دور چشم

مزونیدلینگ روشی مؤثر برای جوانسازی دور چشم است. مزونیدلینگ ترکیبی از مزوتراپی و میکرونیدلینگ می باشد که در این روش کوکتل های مزوتراپی به عمق لایه پوست ... ادامه مطلب