جوانسازی پوست با لیزر فرکشنال
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزرهای پوستی / مراحل انجام لیزر فرکشنال برای جوانسازی

مراحل انجام لیزر فرکشنال برای جوانسازی

زخم‌ها و آثار به جا مانده از آکنه‌ها، تغییر رنگ پوست به دلایل مختلف و پدیدار شدن چین و چروک‌ها از جمله مشکلاتی هستند که بسیاری از ما را آزار می‌دهند. خوشبختانه پیشرفت‌های پزشکی در حیطه‌ی پوست و مو در چند دهه اخیر چشمگیر بوده و امروز می‌توانیم با استفاده از روش‌های درمانی ساده، بدون نیاز به جراحی بسیاری از مشکلات پوستی را درمان کنیم. یکی از بهترین تکنیک‌ها برای جوانسازی پوست، لیزر CO2 فرکشنال است. فرکشنال به معنی بخش و قسمت می باشد به این معنی که فقط بخش هایی از پوست حرارت می بیند و بخش هایی در معرض حرارت قرار نمیگیرد. با توجه به این مسئله شما در خواهید یافت که سوختگی و احساس گرمای شدید در این روش وجود ندارد، این روش کاملاً بی ضرر بوده و هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کند.

لیزر فرکشنال با توجه به طیف وسیع اثرگذاری، میتواند در جوانسازی، رفع جین و چروک، درمان لکه های پوستی و ... مؤثر باشد. کلینیک دکتر هما فاتحی در اصفهان یکی از مرکز مورد تایید و مجاز پوست و مو است که با ارائه این خدمت به مراجعین خود، پوستی جوان تر و عاری از لک و تیرگی را به آنها هدیه می‌نماید. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 32245018 - 031 اقدام فرمایید.

مزایای استفاده از لیزر فرکشنال

نحوه انجام لیزر فرکشنال

لایه های پوست بخشی از اعضای صورت از ضخامت بسیار کمی برخوردار است، مثل پیشانی یا پلک صورت. میزان فرو رفتن سوزن های دستگاه rf فرکشنال قابل اندازه گیری است و در قسمت هایی که پوست ضخامت کم تری دارد، می تواند در عمق کم تری نفوذ کند. به صورت میانگین سوزن های rf فرکشنال در عمق5/1تا 5/3 میلیمتر در عمق پوست نفوذ می کنند. در روش جوانسازی پوست با فرکشنال از امواج رادیو فرکوئنسی استفاده می‌شود که برای عملکرد نیاز به گیرنده و فرستنده دارند. دستگاه RF دارای یک سری سوزنی است که دارای 24 سوزن با روکش طلا می‌باشد. وقتی دستگاه روی پوست قرار می‌گیرد، همزمان با فرو رفتن این سوزن‌ها یک گرمایش عمقی در ناحیه درم ایجاد می‌شود. در نتیجه باعث تحریک ناحیه کلاژن ساز شده و عروق خونی را تحریک کرده و موجب بازسازی پوست شده و هم سلول‌های فیبروپلاست را تحریک می‌کند.

لیزر فرکشنال

آمادگی های قبل از لیزر CO2 فرکشنال

توصیه‌های بعد از درمان با لیزر فرکشنال

کاندیدای مناسب جوانسازی با لیزر فرکشنال

در صورت داشتن یکی از مشکلات پوستی زیر ممکن است کاندیدای ایده آلی برای درمان با لیزر CO2 فرکشنال باشید.

  1. پوست شل و افتاده
  2. چین و چروک های عمیق
  3. ناهنجاری های پوستی که به دلیل آسیب های محیطی و آفتاب ایجاد شده اند.
  4. جای زخم ایجاد شده به خاطر آکنه و یا جراحی
  5. پوست تیره رنگ ایجاد شده به خاطر آفتاب
  6. کک و مک و جای جوش
  7. منافذ باز پوستی
  8. نواحی ایجاد شده بر روی پوست به خاطر چاق شدن

افراد منع از درمان با لیزر فرکشنال

به افرادی که دچار جراحات گسترده، زخم های باز یا هرگونه عفونت در صورت هستند توصیه می شود که از این عمل پوستی خودداری کنند. افرادی که از ایزوترتینوئین خوراکی استفاده می کنند نیز باید از این روش اجتناب کنند؛ زیرا برای سلامتی و ایمنی خطر دارد. اگر از بیماری های مزمن (مانند دیابت) رنج می برید، باید احتیاط بیشتری کنید و ابتدا مشورت با پزشک یا متخصص پوست را ضروری کنید.

عوارض جانبی لیزر فرکشنال

لیزر فرکشنال به طور کلی عارضه خاصی که دائمی بوده و نگران کننده باشد ندارد. اگرچه پس از انجام لیزر قرمزی و تورم و نقاط تیره رنگ روی پوست برای دو تا سه هفته باقی می ماند؛ اما این نشانه ها ناشی از عملکرد درست لیزر فرکشنال است و به مرور برطرف شده و پوست تازه رخ می نماید. بیشتر بیماران تنها حس داغ شدن پوست در اثر لیزر را گزارش می‌کنند.

تزریق ژل لب یکی از اقدامات رایج، آسان و مقرون به صرفه است که گاها می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی بر ایجاد تناسب اجزای صورت و زیبایی چهره داشته باشد. یکی از مهمترین نکات حائز اهمیت در مورد افزایش حجم لبها با فیلر، انتخاب پزشکی است که قادر است با بکارگیری تکنیک درست تزریق و استفاده از بهترین انواع فیلر، با کمترین عوارض، به لبها زیبایی بخشد. شما می‌توانید برای بهترین تزریق ژل لب در اصفهان به مراکز مجاز و پزشکان معتبر مراجعه نمایید و با این کار موفقیت عمل خود را تضمین کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ترمیم مو چیست و چطور ریزش مو درمان میشود؟ترمیم مو چیست و چطور ریزش مو درمان میشود؟

امروزه از روش‌ های بسیاری تحت عنوان روش‌ های ترمیم مو نام می‌ برند. روش‌ هایی همچون تزریق پی آر پی، مزوتراپی و هیرفیلر از جمله روش‌ هایی هستند که در بسیاری از مراکز زیبایی و کلینیک‌ های پوست و مو از آن برای ترمیم کم پشتی مو های فرد استفاده می‌ شود. ... ادامه مطلب

آر اف فرکشنال نیدلینگ چیست؟آر اف فرکشنال نیدلینگ چیست؟

آر اف فرکشنال منجر به کاهش چین و چروک و بهبود ایمن و موثر خطوط اخم، خطوط لبخند و پیشانی می شود.این روش درمانی می تواند برای شرایط پوستی متنوع تعدیل شود. آر اف فرکشنال چین و چروک پوستی را کاهش می دهد و با جوانسازی پوست منجر به ایجاد چهره‌ ای شاداب و صاف می‌ شود. ... ادامه مطلب

درماتیت تماسی چیست و چگونه درمان میشود؟درماتیت تماسی چیست و چگونه درمان میشود؟

درماتیت تماسی طبق تعریف به هرگونه اختلال پوستی گفته می شود که متعاقب تماس با یک ماده خارجی و ایجاد یک واکنش آلرژیک یا پاسخ تحریکی بروز می یابد. ... ادامه مطلب

کاربرد ژل پروفایلو چیست؟کاربرد ژل پروفایلو چیست؟

ژل پروفایلو، همان‌گونه که از نامش مشخص است، نوعی ژل است که با هدف جوانسازی و لیفت پوست‌های شل و چروک به کار برده می‌شود. ترکیب خاصی از این ژل مناسب‌ترین گزینه برای پوست‌های در شُرُف پیری می‌باشد و آبرسانی و جوانسازی پوست را به ارمغان می‌آورد ... ادامه مطلب