پاکسازی پوست در اصفهان | پزشک پوست و مو در اصفهان | دکتر هما فاتحی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مقالات علمی / دانستنی های پاکسازی پوست

دانستنی های پاکسازی پوست

بهتر است به صورت خودسرانه پاکسازی پوست را انجام ندهید با مشورت با پزشک پوست و مو و شناسایی نوع پوستتان و میزان چربی آن اقدام به پاکسازی پوست کنید . مطمئنا بسیاری از افراد میگویند که هر صبح و هر شب، پوست صورت خودشان را میشویند، اما مساله مهم این است که معمولا چنین کاری را به درستی انجام نمی دهند.

پاکسازی پوست صورت روشی برای رفع آلودگی ها و تا حدودی لایه برداری سطحی از پوست است. پاکسازی پوست در اصفهان توسط دکتر هما فاتحی با نتایج موثری در ایجاد شفافیت و درخشندگی پوست، و رفع بسیاری از مشکلات پوستی انجام می‌گردد. لطفا جهت تعیین نوبت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

عجله کردن در شست وشوی صورت، فقط یکی از اشتباهاتی است که مانع از پاکسازی پوست بطور صحیح میشود. حتی بعضی از افراد اجازه نمیدهند که مواد پاک کننده به خوبی روی پوست کف کنند و سریعا روند آبکشی را شروع میکنند. وقتی که میخواهید مواد آرایشی را از روی پوست صورت پاک کنید، هیچ چیزی از این مواد نباید روی پوست باقی بمانند. برای مطمئن شدن از این مساله، صورت خودتان را حتما با استفاده از حوله سفید و کاملا تمیز خشک کنید. اگر هر گونه اثری از مواد آرایشی مثل رژ لب، ریمل و… روی حوله مشاهده شد، یعنی فرآیند پاکسازی پوست را به درستی انجام نداده اید. بعضی از مواد آرایشی طوری طراحی شده اند که در تمام طول روز روی صورت باقی بمانند و به همین دلیل خیلی سخت تر از روی پوست پاک میشوند. با این حال، این مواد آرایشی هم باید با دقت و حوصله کافی شسته شوند.

پاکسازی پوست

هر شب با استفاده ازکشیدن یک پنبه آغشته به تونر مناسب پوستتان عمل پاکسازی پوست را انجام دهید.

استفاده از کرمهای اسکراب یکی دوبار درهقته درحمام موجب پاکسازی پوست و تمیز شدن منافذ می شود.

نکته : افرادی که منافذ باز پوستی دارند عمل پاکسازی پوست باید هر چند ماه یکبار توسط پزشک انجام شود تا از کدر شدن پوست جلوگیری شود و همچنین درمان منافذ جهت بسته تر شدن منافذ حتما پیگیری شود.

جهت پاکسازی پوست دراصفهان در مطب دکتر هما فاتحی با نوبت قبلی می توانید اقدام کنید.در مرکز پوست ومو دکتر هما فاتحی پاکسازی پوست در اصفهان با استفاده از تکنیکهای مختلف مناسب پوست شما انجام می شود.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر همافاتحی در اصفهان، با ارائه کلیه خدمات جوانسازی، تزریق ژل، بوتاکس و چربی، کاشت مو و ... پذیرای شما مراجعین محترم می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پی آر پی چیست و چه تاثیری در ریزش مو دارد؟پی آر پی چیست و چه تاثیری در ریزش مو دارد؟

PRP شامل مجموعه‌ای از فاکتورهای رشد و پروتئین‌ها است که ترمیم بافت را تسریع می‌کند. اولین بار سال‌ها پیش، از prp برای درمان زخم‌های مزمن و مقاوم به درمان استفاده شد و پاسخ‌های بسیار خوبی از این درمان به دست آمد ... ادامه مطلب

برای درمان چه سوختگی هایی به پزشک مراجعه کنیم؟ (زمان مراجعه به پزشک)برای درمان چه سوختگی هایی به پزشک مراجعه کنیم؟ (زمان مراجعه به پزشک)

سوختگی پوست، حالتی است غیرقابل تحمل است که به دلیل آسیب حرارتی پوست رخ می دهد. سوختگی‌ های سطحی، سوختگی‌ هایی را شامل می‌ شود که فقط بیرونی‌ ترین لایه پوست یعنی اپیدرم را درگیر کرده باشد. سوختگی سطحی با سوختگی های شدید متفاوت است. ... ادامه مطلب

فرم دهی طبیعی به لبها با تزریق ژل هیالورونیک اسیدفرم دهی طبیعی به لبها با تزریق ژل هیالورونیک اسید

تزریق ژل به لب یک فرآیند تزریقی به پوست است که اغلب توسط پزشکان زیبایی انجام میشود. انواع مختلفی از پرکننده‌ها یا فیلرها موجود هستند که برای تزریق به لب از آنها استفاده می‌شود. یکی از پرمصرف‌ترین نمونه‌های این محصولات موادی هستند که به اسید هیالورونیک معروف می‌باشند ... ادامه مطلب

لیزر اربیوم فرکشنال چیست؟لیزر اربیوم فرکشنال چیست؟

لیزر اربیوم به تنهایی خاصیت لایه برداری دارد و یکی از پیشرفته ترین انواع تکنولوژی های لیزر است. اربیوم پرتویی با طول موج 2940 نانومتر منتشر می کند که همان نور مادون قرمز است که با رسیدن به پوست، توسط آب جذب می‌ شوند. ... ادامه مطلب