دکتر هما فاتحی | پوست ، مو و زیبایی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست
کاربردهای آر اف فرکشنال ترمیا در جوانسازی پوست

دستگاه ترمیا نیز نوعی روش جوانسازی بافت پوست بوده و جدیدترین دستگاه آر اف فرکشنال می‌ باشد.

در جوانسازی پوست هایفوتراپی بهتر عمل می کند یا آر اف؟

هایفوتراپی و آر اف فرکشنال هر دو از مؤثرترین شیوه های درمانی غیرجراحی و غیرتهاجمی جوانسازی پوست هستند.

جدیدترین و بهترین لیزرهای جوان سازی پوست

تکنولوژی لیزر، طیف گسترده ای از ابزار را برای جوانسازی صورت ارائه می دهد. لیزرها پرتوهای شدید و منظم نور هستند که از نظر میزان شدت تنوع دارند.

جوانسازی راه مقابله با پیرشدن پوست

انتخاب روش مناسب جوانسازی بسته به مشکل مراجعه کننده، رنگ پوست، فرصت مراجعه کننده، توان فرد برای انجام مراقبتهای توصیه شده و بودجه مالی او دارد.

همه چیز درباره خطوط استاتیک و داینامیک صورت

با گذشت عمر، توانایی پوست برای محافظت خود کاهش یافته و در نهایت منجر به تشکیل چین و چروک و خطوط روی پوست ما می شود.

عوارض و مزایای مزونیدلینگ دور چشم

مزونیدلینگ روشی مؤثر برای جوانسازی دور چشم است. مزونیدلینگ ترکیبی از مزوتراپی و میکرونیدلینگ می باشد که در این روش کوکتل های مزوتراپی به عمق لایه پوست

مزونیدلینگ چیست و چه مزایا و عوارضی برای پوست صورت دارد؟

مزونیدلینگ به عنوان یکی از روش های امروزی بین فرآیندهای نیدلینگ شناخته می شود که درست مانند میکرونیدلینگ با باعث افزایش سطح ساخت کلاژن و ت

جوانسازی و زیبایی سریع پوست در زمان باقی مانده به عید نوروز

شادابی، طراوت و زیبایی پوست در دوران جوانی ویژگی است که بسیاری از افراد میخواهند آن را برای مدتی طولانی حفظ کنند و در سنین بالاتر پوستی صاف و یکدست دا

تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده

استفاده از کرم آبرسان پوست متناسب با نوع پوست، تفاوت چشمگیری ایجاد می کند.بهترین کرم آبرسان پوست محصولی محلول در آب، فاقد الکل و حاوی مواد مغذی است .

تأثیر افتادگی گوشه لبها بر چهره

افتادگی گوشه های لب، خطوط گوشه های به پایین چرخیده دهان هستند که به دلیل انقباض عضله ایجاد می شوند جوانسازی دور لب با افزایش سن و از دست دادن کلاژن پو

جوانسازی گردن با پروفایلو

ژل پروفایلو معمولاً برای نواحی صورت استفاده می شود؛ اما می توان از آن برای جوانسازی گردن نیز به طور مؤثری استفاده کرد. ترکیب اصلی این ژل، هیالورونیک ا

کاربرد نخ در زیبایی و جوانسازی پوست چیست؟

لیفت پوست با نخ یکی از شیوه‌ های نوین جوانسازی پوست است که قادر است به طور چشمگیری در روند پیری پوست تأخیر ایجاد کند.

میکرودرم ابریژن، روشی مؤثر در شادابی و جوانسازی پوست

هدف میکرودرم ابریژن برداشت لایه‌ی شاخی پوست است. لایه‌ی شاخی پوست شامل سلول‌های مرده و آسیب دیده‌ای است که با حذف آنها می‌توان شفافیت و شادابی پوست را

موثرترین روشها برای جلوگیری از خطوط و چین و چروک در اطراف چشم

پوست اطراف چشم یکی از اولین جاهایی در بدن است که دچار چین و چروک می‌شود. تعداد محدودی روش‌ های درمانی مؤثر برای پیشگیری از خطوط دور چشم وجود دارند که می‌ توانند ظاهری با طراوت و جوان را برای فرد به ارمغان بیاورند. در این بخش موثرترین روشها برای جلوگیری از خطوط و چین و چروک در اطراف چشم معرفی میشود.

آیا تزریق ژل روشی موثر برای جوانسازی پشت دست میباشد؟

یکی از روشهای جوانسازی پوست دست، تزریق ژل می‌ باشد. جوانسازی پوست دست با تزریق ژل یک روش ایمن و کم‌ تهاجمی است که عملکرد آن از نظر بالینی برای جوانسازی، بازیابی و ترمیم پوست و درمان چروک‌ ها اثبات شده است. در این بخش به چگونگی جوانسازی پوست دست با تزریق ژل پرداخته ایم.

مهمترین نکات لیفت ابرو با نخ چیست؟

لیفت ابرو با نخ یکی از جدیدترین تکنیک های بالا کشیدن ابروها است. در روش لیفت ابرو با نخ، نخ های مخصوص و قابل جذب با استفاده از سوزن داخل پوست جایگذاری می شود که سبب رفع افتادگی پوست و کشیدن پوست به سمت بالا، جوانسازی و سفت شدن پوست، افزایش ضخامت و رفع چین و چروک پوست می گردد.

پلاسما تراپی و مزایای شگفت انگیز آن برای پوست

جوانسازی صورت با پلاسما تراپی یکی از جدیدترین روش‌ های درمانی است که بدون کوچک‌ ترین عوارضی بهترین نتیجه را در زیبا سازی پوست ارائه می دهد. پلاسما تراپی یک روش کاملاً ایمن و غیرتهاجمی است که توسط دستگاه مخصوصی به نام پلاسما جت انجام ‌می‌ گیرد.

نیدلینگ صورت چیست و چه مزایایی دارد؟

این روزها تقریباً طیف وسیعی از افراد به دنبال روش های مختلف جهت جوانسازی پوست هستند. نیدلینگ یکی از روش‌ های غیر تهاجمی برای درمان آسیب‌ های پوستی است که با تحریک سلول‌ های تولیدکننده کلاژن به ترمیم و رفع آسیب‌ های پوستی کمک می‌ کند.

آیا روشی برای سفت شدن پوست وجود دارد؟

پوست صورت و گردن نسبت به پوست سایر قسمت‌ های بدن حساس‌ تر است به همین دلیل بیشتر دستخوش تغییرات مخرب مانند افتادگی میشود . در این بخش به معرفی روش های مناسب برای لیفت پوست صورت پرداخته ایم.

بعد از عمل پلک به چه مراقبتهایی نیاز است؟

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یکی از جراحی های زیبایی است که برای رفع مشکلات ظاهری پلک مانند افتادگی پلک، انجام میشود و باعث زیباتر شدن چشم ها خواهد شد. در ادامه به چندین مورد از مراقبت های بعد از جراحی پلک اشاره میکنیم.